کد خبر : 2618

اولین اسکوتر بنلی به ایران رسید

اولین اسکوتر بنلی به ایران رسید

بعد از عرضه مینی‌بایک تی‌ان‌تی 135، بنلی حالا عرضه دومین محصولش را در سال 97 آغاز کرده است؛ موتورسیکلتی که پاییز امسال، عرضه انبوه آن در کشورمان آغاز می‌شود.

به گزارش خودروتک، اسکوتر ستا 125، ششمین موتورسیکلتی است که با برند بنلی در ایران فروخته می‌شود. موتورسیکلت جدید بنلی با نام Seta 125، در کلاس اسکوترهاست که یعنی اصلی‌ترین رقبایش از خانواده تی‌وی‌اس هستند؛ از جمله مدل‌های ژوپیتر و همچنین ویگو. به‌لحاظ ظاهری، ستا 125 ویژگی خاصی ندارد و همچون مابقی اسکوترهای شرقی طراحی شده است. البته از طراحی جعبه‌ای در قسمت انتهایی آن هم نباید گذشت چراکه ظاهر کلاسیکی به ستا بخشیده است. 

صفحه کیلومتر ستا از نوع آنالوگی است و در سمت چپ آن، سرعت‌سنج قرار گرفته و در سمت راستش، آمپر بنزین وجود دارد. حتی کیلومترشمار نیز از نوع آنالوگی-عددی است.

ستا 125 مجهز به پیشرانه انژکتوری هواخنک به حجم 124.6 سی‌سی است و استارتر برقی و کلاج اتومات دارد. جعبه‌دنده CVT آن با کمک تسمه، قدرت 8 اسبی پیشرانه را به چرخ عقب منتقل می‌کند. تعلیق این اسکوتر 115 کیلوگرمی، هم در جلو و هم در عقب، از نوع تلسکوپی است. رینگ‌ جلویی آن از سایز 12 اینچی بوده ولی رینگ عقبی‌اش، سایز 10 اینچی دارد. نکته آخر این‌که ترمز دیسکی فقط برای چرخ جلویی ستا 125 است.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها