کد خبر : 23900

تعویض روغن بوگاتی ناقابل 325 میلیون تومان!

تعویض روغن بوگاتی ناقابل 325 میلیون تومان!

قیمت محصولات بوگاتی از خودروهایی چون فراری و لامبورگینی بیشتر است و تعداد کمی از افراد ثروتمند قادر به خریداری آن هستند. علاوه بر قیمت بالای این خودرو، هزینه حفظ و نگهداری آن نیز زیاد است. برای مثال به تازگی هزینه هر بار تعویض روغن بوگاتی اعلام شده است.

به گزارش خودروتک ، آیا می‌دانستید شما می‌توانید با پول ارزان‌ترین مدل بوگاتی حدود 150 خودرو اقتصادی خریداری کنید.

اگر در محله‌ای کوچک از جهان یک تصادف ساده رخ دهد، هیچ رسانه‌ای آن را پوشش نمی‌دهد، اما در کمتر از چند ساعت خبر تصادف خودرو بوگاتی شیرون تریسی مورگان (Tracy Morgan)، بازیگر و کمدین آمریکایی با یک خودرو هوندا CR-V در شهر نیویورک سیتی در تمام خبرگزاری‌ها پوشش داده شد؛ دلیل انتشار چنین خبری علاوه بر مشهور بودن این بازیگر، به قیمت بسیار زیاد بوگاتی شیرون نیز ارتباط داد. جالب است بدانید قیمت محصولات Bugatti از خودروهایی چون فراری و لامبورگینی هم بیشتر است و تعداد کمی از افراد ثروتمند قادر به خریداری آن هستند. همچنین علاوه بر قیمت بالای این خودرو، هزینه حفظ و نگهداری زیادی را نیز به همراه دارند.

هزینه 325 میلیون تومانی برای تعویض روغن بوگاتی

بررسی کارشناسان نشان می‌دهد برای هر بار تعویض روغن یک خودرو بوگاتی ، مالکان آنها می‌بایست حدود 20 تا 25 هزار دلار یعنی حدود 325 میلیون تومان هزینه کنند. همین مالکان این خودروها می‌بایست برای تعویض مجموعه چرخ‌ها نیز حدود 38 هزار دلار پرداخت کنند. جالب است بدانید خودروهای شرکت بوگاتی در مسابقات ابر خودروهای اسپرت توانسته است حضور درخشانی داشته باشند، اما این شرکت خودروسازی طی جنگ جهانی دوم با مشکلات متعددی مواجه شد.

تعویض روغن بوگاتی

سرانجام فولکس واگن با خرید این شرکت توانست جان دوباره‌ای به آن ببخشد و خودرو بوگاتی ویرون 16.4 را در نمایشگاه خودرو توکیو 2005 ژاپن رونمایی کند. این خودرو در آن سال‌ها با ارائه قدرت خیره‌کننده 1001 اسب ‌بخاری توانست لقب سریع‌ترین خودرو دنیا را از آن خود کند. پس از ساخت 405 دستگاه نسخه 1.3 میلیون دلاری از خودرو بوگاتی ویرون، سرانجام تولید آن را در سال 2015 متوقف و بازنشسته شد. البته شرکت بوگاتی مدل سفارشی ویرون را با قیمت 3.3 میلیون دلار به فروش می‌رساند.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها