کد خبر : 23667

کلیپ جنجالی فولکس واگن حذف شد

کلیپ جنجالی فولکس واگن حذف شد

شرکت فولکس‌واگن در مدت زمان کوتاهی پس از انتشار ویدئویی جدید از خودروی ID.۳ EV آن را از وب‌گاه رسمی خود حذف کرد.

به گزارش خودروتک ، ویدئوی تبلیغاتی تازه منتشر شده از خودروی تمام الکتریکی و هوشمند ID.3 EV جزییات ظاهری زیادی را از این اتومبیل آلمانی نشان می‌دهد. قرار بود تا پیش از ماه شهریور ماه سال 1398 اطلاعاتی از این خودرو منتشر نشود و اقدام جدید فولکس‌واگن طرفداران این شرکت مطرح خودروسازی را غافلگیر کرد.

ویدئو و اطلاعات منتشر شده از خودروی ID.3 EV نشان می‌دهد شرکت فولکس‌واگن تلاش زیادی برای طراحی و تولید این اتومبیل تمام الکتریکی اختصاص داده است. راننده و سایر سرنشینان این خودرو می‌توانند از طریق ارتباط با سیستم‌های هوشمند خودرو به راحتی آن را کنترل و به مقصد برسند. صفحه نمایش 10 اینجی با کیفیت تصویر بسیار بالا در قسمت مرکزی داشبورد خودرو تعبیه شده است تا علاوه بر پخش نقشه و فایل‌های تصویری رابطی کارامد برای ارتباط بین خودرو و سرنشینان باشد.

جنجال‌های خودروی ID.3 EV پیش از عرضه رسمی

تجهیز خودروی ID.3 EV به هوش مصنوعی قدرت این اتومبیل را در درک صحبت‌های راننده به شدت بالا برده است. به طوریکه راننده می‌تواند تنها با گفتن جمله hello ID دقیقا مانند دستیار‌های هوشمند شرکت‌های بزرگ فناوری با خودرو ارتباط برقرارر کند. ارتباط بین راننده و خودرو موارد زیادی را دربر می‌گیرد و مطمئنا در هر بار سفر با خودروی ID.3 EV تجربه‌ای متفاوت در ارتباط با اتومبیل هوشمند شکل می‌گیرد.

فولکس‌واگن پس از انتشار این ویدئو به سرعت آن را از روی سایت خود برداشت، ولی همین زمان کوتاه برای برپا شدن جنجال‌های زیاد در مورد خودروی آینده ID.3 EV کافی بود. مدیران فولکس واگن علت حذف این ویدئو را عدم ایجاد اختلال مراسم رونمایی این اتومبیل در نمایشگاه فرانکفورت اعلام کردند.

تولید چنین خودریی از سوی شرکت فولکس‌واکن بیانگر عزم جدید این شرکت آلمانی در طراحی خودرو‌های تمامی الکتریکی برای آینده است. بدون شک در آینده‌ای نزدیک تعداد خودرو‌های الکتریکی خیابان‌های اروپا و حتی سایر قسمت‌های جهان بسیار بیشتر از خودرو‌های بنزینی خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها