کد خبر : 22242

قیمت باورنکردنی آخرین شورولت کوروت موتور جلو

قیمت باورنکردنی آخرین شورولت کوروت موتور جلو

چندی پیش در یک حراجی آخرین شورولت کوروت موتور جلو از نسل هفتم با قیمت 2.7 میلیون دلار به فروش رفت.

به گزارش خودروتک ، هرچند نمی‌توان اشتیاق علاقمندان برای عرضه نسل هشتم شورلت کوروت را انکار کرد ولی در عین حال باید در نظر داشت که هنوز هم بسیاری افراد به نسل هفتم این خودرو که اصطلاحاً C7 نامیده شده و پیشرانه‌اش در قسمت جلو قرار گرفته، عشق می‌ورزند. شاهد این مدعی را باید واقعه‌ای جالب و غیرمنتظره دانست که به تازگی اتفاق افتاده است. فروش آخرین کوروت نسل هفت با قیمت 2.7 میلیون دلار!

درست است که این خودروی مشکی رنگ در تاریخچه کوروت در جایگاهی بسیار ویژه قرار گرفته اما به هرحال پرداخت چنین رقمی برای خودرویی با قیمت پایه 80,900 دلار همچنان باورنکردنی به نظر می‌رسد.

شخصی که موفق شده در حراجی Barrett-Jackson بر رقیبان پیروز شده و این Z06 تاریخی را به دست آورد آقای Dan Snyder بوده که مدیریت یک شرکت سرگرمی دیجیتال را برعهده داشته و همچنین مالک یک تیم خصوصی مسابقات اتومبیلرانی نیز هست. رقمی که وی برای خرید آخرین کوروت با پیشرانه موتور جلو پرداخته باعث شده این خودرو به گران‌ترین نمونه اهدا شده از سوی یک خودروساز تبدیل شود که تاکنون در حراجی Barrett-Jackson به فروش رسیده است.

حراج آخرین نسخه از شورولت کوروت نسل هفتم

آقای Dan Snyder سال گذشته نیز آخرین نمونه‌های تولید شده از دوج وایپر و دوج دیمون را به قیمت یک میلیون دلار خریداری کرد. وی تملک چنین خودروهای تاریخی را افتخاری بزرگ دانسته و نقش این مدل‌ها را در میراث تاریخ خودروسازی آمریکا بسیار مهم قلمداد کرده است. وی خودروی جدید خود را به عنوان دست‌آورد هنری صنعتگران آمریکایی و بالاترین سطح دانش مهندسان این کشور توصیف کرده است.

لازم به ذکر است که آقای Dan Snyder در طول سالیان گذشته یکصد دستگاه خودروی خاص جمع‌آوری کرده که شامل 30 دستگاه دوج وایپر می‌شود. دو دستگاه از آن‌ها نسخه ACR از این خودرو بوده که در سال 2017 موفق به ثبت رکورد 7 دقیقه و 1 ثانیه برای یک دور کامل پیست نوربورگ‌رینگ شدند. بد نیست بدانید این اتفاق رویدادی مستقل بوده که با حمایت مالی تیم اتومبیلرانی Dan Snyder برگزار شده است.

شورولت کوروت Z06

مدیر موسسه خیریه‌ای که مسئول انجام این ماموریت است اعلام کرده که با مبلغ به دست آمده از فروش این نسخه خاص از شورولت کوروت، امکان ساخت 5 خانه برای خانواده‌های نظامیان آسیب دیده در جنگ فراهم شده که این کار می‌تواند کمک بزرگی به استقلال مالی این خانواده‌ها و افزایش کیفیت زندگی آن‌ها باشد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها