کد خبر : 21627

آستون مارتین های حاضر در فیلم جدید جیمز باند معرفی شدند

آستون مارتین های حاضر در فیلم جدید جیمز باند معرفی شدند

استون مارتین خودروهای حاضر در نسخه‌ی جدید مجموعه فیلم‌های جیمز باند را اعلام کرد: مدل‌های DB5 و V8 و والهالا.

به گزارش خودروتک ، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره‌ی این موضوع وجود داشت که چه خودرویی در فیلم بعدی جیمز باند حضور خواهد داشت و شایعات هر خودرویی از استون مارتین راپید ای (Rapide E) تا ابرخودرو تازه‌معرفی‌شده‌ی والهالا (Valhalla) را دربر می‌گرفت. حالا استون مارتین با تأیید برنامه‌های خود برای استفاده از سه خودرو متفاوت در فیلم جدید باند، این شایعات را بی‌اثر کرده است. این شرکت خودروسازی در توییتی اعلام کرد که سه خودرو والهالا و DB5 و V8 در نسخه‌ی بعدی فیلم جیمز باند حضور خواهند داشت.

آستون مارتین والهالا

استون مارتین توضیح بیشتری در‌این‌باره نداده است؛ اما دنیل کریگ در فیلم SkyFall خودرو DB5 را رانده بود. استون مارتین V8 نیز در فیلم Living Daylights حضور داشت که تیموتی دالتون در آن بازی می‌کرد. خودرو تازه‌وارد، والهالا خواهد بود که به‌تازگی معرفی شده که در گذشته، با نام AM-RB 003 شناخته می‌شد. این خودرو موتوروسط حاصل همکاری آدرین نیوی و ردبول است.

استون مارتین درباره‌ی والهالا اطلاعات زیادی ارائه نکرده؛ ولی این خودرو در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ به‌نمایش گذاشته شده بود. والهالا سومین مدل موتوروسط استون مارتین بعد از والکری و والکری AMR Pro است. تعجبی ندارد که این مدل برخی از ویژگی‌های موجود در والکری را داشته باشد؛ هرچند استون مارتین قبلا گفته بود والهالا امتیازات بیشتری در کاربردی‌بودن و استفاده در جاده کسب خواهد کرد. یکی از این تغییرات استفاده از درهایی به سبک خودروهای مسابقه‌ای LMP1 است که رو‌به‌بیرون بازمی‌شوند و بخشی از سقف را با خود می‌برند تا ورودوخروج را تسهیل کنند. افزون‌براین، کنسول وسط عریض‌تر و تعدادی فضای ذخیره‌سازی و فضایی تراس‌مانند پشت صندلی‌ها از دیگر ویژگی‌های درخورتوجه این خودرو هستند.

تولید این خودرو به ۵۰۰ دستگاه محدود خواهد بود و سیستمی هیبریدی با پیشرانه‌ی V6 توربوشارژ و باتری دارد. انتظار می‌رود والهالا قدرت ترکیبی حدود ۱۰۰۰ اسب‌بخاری تولید کند.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها