کد خبر : 20757

پرفروش ترین خودروهای روباز دنیا (قیمت)

پرفروش ترین خودروهای روباز دنیا (قیمت)

خودروهای روباز طرفداران زیادی دارند به خصوص نمونه‌های که مجهز به سقف مستحکم و با قابلیت جمع شدن هستند. نمونه‌های مختلفی توسط خودروسازان مشهور در سال ۲۰۱۹ ساخته شده که برخی از آنها را می‌توان به عنوان بهترین‌ها دانست.

به گزارش خودروتک ، با نزدیک شدن به فصل تابستان، خودروهای روباز و کانورتیبل نیز طرفداران خاص خود را کسب می‌کنند و بسیاری از افراد به سمت این محصولات می‌روند. برخی از خودروهای روباز دارای سقف‌های از جنس پارچه و نرم هستند اما در مقابل برخی دیگر به سقف‌های مستحکم مجهز شده‌اند که در این نوشتار قصد داریم به معرفی برترین نمونه‌های ۲۰۱۹ با سقف مستحکم بپردازیم. در ادامه قیمت خودروها با قیمت آزاد دلار ( حدود ۱۳ هزار تومان ) نیز محاسبه شده است.

BMW ۴ Series

قیمت: ۵۲۹۵۰ دلار

رتبه: ۸.۵ از ۱۰

قیمت به پول ایران: ۶۸۸ میلیون تومان

bmw4series.jpg

معمولا زمانی که خودروسازی محصول خود را به روز می‌کند قیمت آن نیز قاعدتا افزایش خواهد یافت. این اتفاق بریا سری ۴ نیز افتاده است که در مدل ۲۰۱۹ به قیمت آن ۱۳۰۰ دلار اضافه شده اما در مقابل امکانات بیشتری نیز در اختیار خریداران قرار گرفته است. این خودرو به سیستم ناوبری، صفحه کیلومتر ارتقا یافته و کنترل فاصله پارک مجهز شده است. سقف این خودرو به صورتی طراح شده که با بسته شدن، میط داخل خودرو کاملا عایق صدا و ایزوله می‌شود. کابین نیز کاملا ساکت و خشک خواهد بود و هیچ گونه نفوذ آبی به داخل به وجود نمی‌آید. کانورتیبل بودن این خودرو باعث شده به قیمت آن ۸ هزار دلار اضافه شودو نسخه M را می‌توان گران‌ترین و قدرتمندترین نمونه سری ۴ دانست.

Mercedes-Benz SL

قیمت: ۸۹۱۵۰ دلار

رتبه: ۸.۷ از ۱۰

قیمت به پول ایران: یک میلیارد و ۱۵۸ میلیون تومان

mercedesslroadster.jpg

مرسدس‌بنز SL رودستر خودرویی است که کاملا برای لذت از رانندگی ساخته و طراحی شده است. سقف مستحکم با قابلیت جمع شدن این خودرو که مرسدس به آن VAIRO TOP می‌گوید قابلیت باز و بسته شدن تا سرعت ۲۵ مایل بر ساعت را دارد. زمانی که سقف خودرو باز می‌شود فضای بار تا حدودی افزایش می‌یابد و مسافران می‌توانند به نحو مناسب‌تری از این بخش استفاده کنند. نسخه پایه این خودرو قیمتی کمتر از ۹۰ هزار دلار دارد و مرسدس برای آن از پیشرانه‌ای با حداکثر توان ۶۲۱ اسب‌بخار استفاده کرده است.

Mazda Miata RF

قیمت: ۳۲۳۴۵ دلار

رتبه: ۸.۹ از ۱۰

قیمت به پول ایران: ۴۲۰ میلیون تومان

mazdamiata.jpg

میاتا را می‌توان یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب مزدا دانست که ظاهری اسپرت و جذاب دارد. این خودرو به شدت ارزان‌تر بسیاری از نمونه‌های روباز موجود در بازار جهانی است اما با این وجود خودرویی مناسب برای رانندگی هیجانی محسوب می‌شود. این خودرو مجهز به شیشه عقب ثابت است که می‌توان آن را مانند پورشه ۹۱۱ تارگا دانست. سقف این خودرو تنها در مدت زمان ۱۳ ثانیه باز یا بسته می‌شود. ردیف دوم در این خودرو وجود ندارد و فضای بار آن نیز به اندازه کافی بزرگ نیست که می‌توان این موارد از نقاط ضعف میاتا به شمار می‌رود.

Porsche ۹۱۱ Targa

قیمت: ۱۱۰۳۰۰ دلار

رتبه: ۹.۴ از ۱۰

قیمت به پول ایران: یک میلیارد و ۴۳۳ میلیون تومان

porsche911targa.jpg

پورشه ۹۱۱ تارگا را می‌توان یکی از محصولات مطرح نه تنها این برند بلکه در بین تمامی خودروهای روباز به واسطه طراحی شیشه عقب آن دانست. این خودرو به واسطه برخورداری از همین سبک شیشه عقب نسبت به نمونه‌های کوپه و کانورتیبل ۹۱۱ متمایز می‌شود. درحال‌حاضر نمونه ۲۰۲۰ پورشه ۹۱۱ تارگا بازطراحی شده است بنابراین فرصت مناسبی برای طرفداران به وجود آمده تا بتوانند نسبت به خرید مدل ۲۰۱۹ اقدام کنند. البته لازم به ذکر است که این خودرو به واسطه برند مشهور و خاص بودن آن یکی از گران‌ترین در زمینه خودروهای روباز محسوب می‌شود.

منبع: گسترش

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها