کد خبر : 20457

انتشار فیلم جنجالی تصادف لکسوس LS460

انتشار فیلم جنجالی تصادف لکسوس LS460

به تازگی ویدیویی از یک فرد استونیایی منتشر شده که حین تست حداکثر سرعت خودروی خود، کنترل آن را از دست داده و به شدت تصادف می کند. خوشبختانه علی رغم سرعت بالا و شدید بودن حادثه وی صدمه ای جدی ندیده و فقط چند خراش سطحی برداشته است.

به گزارش خودروتک ، خودرویی که این راننده خوش شانس پشت فرمان آن حضور داشته، یک دستگاه لکسس LS460 است. همانطور که در ویدیوی ضمیمه شده می توانید مشاهده فرمایید، شهروند استونیایی بلافاصله پس از نشستن پشت فرمان شروع به شتابگیری نموده و در نهایت سرعت سدان ژاپنی را به 260 کیلومتر در ساعت می رساند.

 

2007-lexus-ls460

 

 

اندکی بعد از دستیابی به این سرعت، بنا به دلایلی نامعلوم کنترل خودرو از دست راننده خارج شده و از مسیر منحرف می شود. پس از حدود 8 ثانیه سر خوردن خودرو در حاشیه جاده واژگون شده و در نهایت روی سقف خود توقف پیدا می کند.

 

bc9f635e-lexus-ls460-crash-2

 

 

ویدیویی که توسط خود راننده ضبط شده نشان می دهد او در این لحظات دچار ضربات سختی نشده و روی صندلی خود ثابت باقی می ماند که این مساله دلیلی جز بستن کمربند ایمنی نمی تواند داشته باشد. جالب اینکه هوشیاری راننده در لحظات اولیه تصادف حفظ شده و درست چند ثانیه پس از واژگونی به دنبال تلفن همراه خود در داخل خودروی واژگون شده می گردد!

تصاویر موجود از محل حادثه و آثار به جا مانده از رد تایرها حکایت از آن دارند که لکسس LS460 این راننده مسیری نسبتا طولانی را سر خورده و پیش از واژگونی روی سقف بخش زیادی از سرعت اولیه خود را از دست داده است.

 

88f9a150-lexus-ls460-crash-1

 

 

شاید اگر شانس با شهروند استونیایی همراه نبود و از سرعت اولیه کاسته نمی شد، خودروی وی چند بار متعدد به اصطلاح معلق زده و الان در دنیای دیگری به سر می برد. در این بین ایمنی بالای سدان پرچمدار ژاپنی ها نیز به احتمال زیاد در زنده ماندن راننده بی تاثیر نبوده است.

شایان ذکر است اتومبیل لکسس LS460 این راننده خوش اقبال به نسل چهارم از سدان فول سایز ژاپنی ها تعلق دارد. این نسل بین سال های 2006 الی 2017 روی خط تولید قرار داشت و در ژانویه 2017 بالاخره جای خود را به نسل پنجم داد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها