کد خبر : 19751

کشیدن بوئینگ توسط مینی برقی + فیلم

کشیدن بوئینگ توسط مینی برقی + فیلم

بی‌ام‌و و مینی با همکاری شرکت لوفت‌هانزا کارگو، ویدئویی جذاب از حمل هواپیمای ۱۵۰ تنی بوئینگ به‌وسیله‌ی مدل برقی مینی کوپر منتشر کردند.

به گزارش خودروتک ، به‌عنوان آماده‌سازی برای رونمایی اولین خودرو تمام‌الکتریکی تولیدی مینی، برند بریتانیایی ویدئویی جذاب منتشر کرده است. ویدئو نمونه‌ی اولیه‌ی مینی الکتریکی (Mini Electric) را نشان می‌دهد که هواپیمای بوئینگ 777F را در فرودگاه فرانکفورت با خود حمل می‌کند. نمایش این ویدئو به‌منزله‌ی آغاز فعالیت‌های زیرمجموعه بی‌ام‌و در رسانه‌های اجتماعی است که مینی برای معرفی خودرو الکتریکی جدید خود در بازار انجام می‌دهد.

Mini Electric / مینی الکتریک

برای ساخت این ویدئو، ب‌ام‌و و مینی با شرکت لوفت‌هانزا کارگو (Lufthansa Cargo) همکاری می‌کنند تا هواپیمای بوئینگ با وزن تقریبی ۱۵۰ تن را دراختیار آنان قرار دهد. اگر نگاهی دقیق‌تر به هواپیما بیندازید، نام تجاری iNext را روی بدنه‌ی آن مشاهده خواهید کرد. بی‌ام‌و می‌گوید این همانی هواپیمایی است که برای انتقال خودرو مفهومی ویژن آی‌نکست (Vision iNext) به مونیخ، نیویورک، سان‌فرانسیسکو و پکن به‌منظور شرکت در رویدادهای رسانه‌ای استفاده شد.

Mini Electric / مینی الکتریک

مقاله‌های مرتبط:

  • خودروی مفهومی مینی الکتریک، معرفی شد
  • خودروی الکتریکی مفهومی مینی رونمایی شد

تولید مینی کوپر الکتریکی در نوامبر (آبان) سال جاری در کارخانه‌ی آکسفورد این برند تجاری آغاز می‌شود. نخستین نمایش رسمی خودرو الکتریکی مینی کوپر در نمایشگاه فرانکفورت است که شهریور امسال برگزار خواهد شد؛ دقیقا دو سال پس از نمایش اولین مدل مفهومی مینی الکتریک در همان رویداد.

مدل نهایی براساس نسخه‌ی سه‌در مینی خواهد بود و بی‌ام‌و وعده داده رانندگی بدون انتشار آلایندگی با ویژگی فرمان‌پذیری عالی و کیفیت برتر و طراحی منحصربه‌فرد این برند را باهم ترکیب می‌کند. مینی بدون اشاره به جزئیات اعلام کرد این خودرو الکتریکی قدرت و گشتاور چشمگیری دراختیار کاربر قرار می‌دهد. مینی در بیانیه مطبوعاتی قبلی‌اش، این خودرو را اولین هاچ‌بک جذاب برقی معرفی کرد.

Mini Electric / مینی الکتریک

طبق اطلاعات اولیه و غیررسمی، نسخه‌ی تولیدی خودرو تمام‌الکتریکی مینی با هربار شارژ می‌تواند ۳۲۰ کیلومتر مسافت را بپیماید. گفته می‌شود قیمت پایه‌ی خودرو مذکور ۳۷ هزار دلار است و از همان موتور الکتریکی ۱۸۱ اسب‌بخاری قدرت می‌گیرد که در بی‌ام‌و i3S نیز استفاده شده است. در آینده‌ی نزدیک، اطلاعات بیشتری از مینی کوپر لکتریکی منتشر خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها