کد خبر : 19469

عجیب ترین خودروهای 6 چرخ دنیا

عجیب ترین خودروهای 6 چرخ دنیا

در سال های اخیر کمپانی های بسیاری دست به تولید خودرو های شش چرخ با سه محور زده اند.در این مطلب به معرفی برخی از این خودروهای میپردازیم.

به گزارش خودروتک ، در سال های اخیر کمپانی های بسیاری دست به تولید خودرو های شش چرخ با سه محور زده اند.در این مطلب به معرفی برخی از این خودروها میپردازیم.

مرسدس بنز G63 6x6

این مدل مرسدس بنز در زمینه آفرود یکی از بهترین هاست . تایر های 37 اینچی آن به همراه سیستم انتقال قدرتی که نیروی پیشرانه را به هر 6 چرخ انتقال می دهد حرفی برای گفتن باقی نمی گذارند.ارتفاع این خودرو از زمین حدود 50 سانتی متر است که کمتر خودرو استاندارد جاده ای دارای این ارتفاع است.

 

کوینی C6W

این خودرو بر خلاف بیشتر مدل های 6 چرخ دو کحور در جلو دارد .کوینی C6W در کلاس اسپرت قرار می گیرد و به وسیله یک پیشرانه 4.2 لیتری V8 قادر است به حداکثر سرعت 434 اسب بخار برسد.

 

هنسی ولوسی رپتور

کمپانی هنسی این خودرو را بر پایه فورد F-150 ساخته است و به آن قدرتی مضاعف بخشیده است.پیشرانه این خودرو به لطف یک توربو دوقلو قدرتی معادل 600 اسب بخار تولید می کند که این خودرو را به هیولای جاده های سر سخت تبدیل می کند.لازم به دکر است قیمت تعیین شده برای این خودرو 349 هزار دلار است.

 

دِوِل سیکستی

این مدل به واسطه زرهی بودنش انتخاب مناسبی برای آن دسته از خریداران است که به دنبال امنیت بیشتر هستند.این خودرو با امکانات نظامی و آفرود فوق العاده ای نظیر تایر های مقاوم،دو عدد وینچ، دوربین دید در شب و فنربندی بسیار پیشرفته عرضه می شود و می تواند راننده و 5 سرنشین را در خود جای دهد.شتاب صفر تا صد این غول شش چرخ به واسطه پیشرانه 6.7 لیتری V8 توربو دیزل در حدود 5.8 ثانیه است که این مقدار، بهتر از خودروهایی نظیر ب ام و 530 است.

 

رنج روور SLT

این یک انتخاب لوکس برای علاقه مندان به خودرو های شش چرخ است.این خودرو به دست یکی از طراحان آلمانی کشتی های لوکس طراحی شده است و اولین بار در نمایشگاه موناکو 2018 از آن رونمایی شد.

منبع: میهن صنعت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها