کد خبر : 19386

سریع ترین خودروهای نه چندان گران + تصاویر

سریع ترین خودروهای نه چندان گران + تصاویر

در صورتیکه از بودجه‌ی خرید نامحدودی برای خرید اتومبیل برخوردارید پیدا کردن خودرویی قدرتمند که تنها در عرض چند ثانیه از حالت سکون به سرعت مجاز در بزرگراه برسد کار دشواری نخواهد بود.

به گزارش خودروتک ، با این حال بیشتر افراد در هنگام تصمیم گیری درباره‌ی خرید و یا اجاره‌ی یک خودرو پرفورمنسی نیاز به بررسی قیمت آن خودرو دارند.

ما لیستی از خودرو‌های سال ۲۰۱۹ را گردآوری کرده‌ایم که ترکیب مناسبی از پرفورمنس، هندلینگ، و سواری جذاب را بدون خالی کردن حساب بانکی شما در اختیارتان قرار می‌دهد.

این لیست تنها شامل خودرو‌های اسپورت ارزان قیمت نمی‌شود بلکه همچنین اتومبیل‌های سدان، هاچ بک، خودرو‌های برقی، و حتی یک پیکاپ و یک شاسی بلند را نیز در برمی‌گیرد.

این اتومبیل‌ها شاید سریع‌ترین سرعت اوج و یا چابک‌ترین شتاب را نداشته باشند اما با این حال تعادل مطلوبی از قدرت و قیمت را ارائه می‌دهند.

به یاد داشته باشید که امتیازات خودرو‌ها در این وبسایت همزمان با اینکه اطلاعات جدید در دسترس قرار گیرد گاهی دستخوش تغییر می‌شوند، در نتیجه امتیازات ذکر شده در این مطلب ممکن است با امتیازاتی که در صفحات جداگانه‌ی نقد و بررسی مشاهده می‌کنید مغایرت داشته باشند.

اکنون زمان آن فرا رسیده تا به سراغ تعدادی از سریع‌ترین خودرو‌های مقرون به صرفه در بازار کنونی خودرو برویم:

۲۰۱۹ BMW M240i

قیمت: ۴۵٫۸۰۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۸

کمپانی BMW بدون شک در خط تولید خود خودرو‌هایی اعم از مدل‌های کوپه، سدان، کانورتیبل، و حتی شاسی بلند را در اختیار دارد که از سواری جذابی برخوردار هستند.

یکی از بهترین تعادل‌ها میان قیمت و پرفورمنس که می‌توان در میان خودرو‌های این کمپانی پیدا کرد مدل ۲۰۱۹ BMW M240i است که در رده‌ی وسط سری ۲ این کمپانی قرار می‌گیرد.

قدرت مورد نیاز این خودرو به وسیله‌ی یک موتور شش سیلندر اینلاین توربو شارژ با توان تولید ۳۳۵ اسب بخار قدرت تامین می‌گردد.

این میزان قدرت برای رساندن این کوپه‌ی چهار سرنشین به سرعت صد کیلومتر در ساعت در مدت زمان ۴٫۴ ثانیه کفایت می‌کند.

علاوه بر این انتخاب از میان سیستم سواری دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل نیز به عهده‌ی شما گذاشته شده است.

سری ۲ کمپانی BMW برای سال ۲۰۱۹ به صورت پیش فرض به امکاناتی نظیر ترمز اضطراری خودکار و سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر مجهز شده است.

به علاوه این امکان برای خریداران این اتومبیل وجود دارد تا به صورت رایگان از میان سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت یا گیربکس اتوماتیک هشت سرعت یکی را انتخاب کنند.

رانندگانی که از بودجه‌ی خرید بیشتری برخوردارند می‌توانند این خودرو را به ورژن BMW M2 Competition ارتقاء دهند که به یک موتور شش سیلندر اینلاین توربو شارژ با خروجی قدرت ۴۰۵ اسب بخار مجهز است.

این خودرو همچنین سریع‌ترین مدل در میان اتومبیل‌های موجود در سری ۲ به شمار می‌رود. BMW سری ۲ ۲۰۱۹ در رتبه بندی خودرو‌های سایز کوچک لوکس ما در جایگاهی نزدیک به رتبه‌ی برتر لیست قرار گرفته است.

تویوتا کمری XSE V6 2019

قیمت: ۳۴٫۷۰۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۸

پیش از آن که ما را به خاطر قرار دادن تویوتا کمری ۲۰۱۹ در لیست خودرو‌های اسپورت قضاوت کنید این اعداد و ارقام را در نظر بگیرید.

تویوتا کمری V6 در زیر کاپوت خود به یک موتور ۳٫۵ لیتری شش سیلندر با توان تولید ۳۰۱ اسب بخار قدرت مجهز است.

این میزان قدرت برای رساندن این خودرو به سرعت صد کیلومتر در ساعت در مدت زمانی کمتر از شش ثانیه کافی خواهد بود.

اگرچه بیشتر قطعات آیرودینامیکی به کار رفته در تویوتا کمری XSE بیشتر جنبه‌ی نمایشی دارد تا کاربردی اما این خودرو در مقایسه با بیشتر مدل‌های دیگر تویوتا کمری دارای چرخ‌های بزرگ‌تر (۱۹ اینچی)، به همراه تایر‌هایی با نمای جانبی عریض‌ و کم ارتفاع‌تر می‌باشد.

علاوه بر این در اواخر سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه‌ی ورژن TRD تویوتا کمری خواهیم بود که اصلاحات پرفورمنسی ایجاد شده در این خودرو حاصل کار شاخه‌ی Toyota Racing Development این کمپانی می‌باشد.

تمامی مدل‌های کمری به صورت استاندارد به مجموعه‌ی Safety Sense کمپانی تویوتا که شامل تکنولوژی‌های ایمنی و امکانات کمک راننده‌‌ پیشرفته‌ای از قبیل ترمز اضطراری خودکار، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، و کروز کنترل منطبق شونده می‌شود مجهز هستند.

این خودرو همچنین جایگاه برتر رتبه بندی خودرو‌های سایز متوسط ما را به خود اختصاص داده است. تویوتا کمری همچنین به عنوان برنده‌ی عنوان بهترین سدان سایز متوسط مقرون به صرفه در سال ۲۰۱۹ نیز برگزیده شده است.

فورد فیوژن V6 اسپورت ۲۰۱۹

قیمت: ۴۰٫۰۱۵ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۲

اتومبیل‌های اِسلیپر (Sleeper) به خودرو‌های گفته می‌شود که به ظاهر خودرو‌هایی چابک به نظر نمی‌رسند اما به طرز شگفت آوری خودرو‌های ضعیف‌تر را پشت سر خود جا می‌گذارد.

یکی از بزرگ‌ترین خودرو‌‌های اسلیپر در بازار کنونی فورد فیوژن V6 اسپورت ۲۰۱۹ می‌باشد. قدرت بالای این خودرو به وسیله‌ی یک موتور شش سیلندر توربو شارژ با خروجی قدرت ۳۲۵ اسب بخار مهیا می‌‌شود.

وجود سیستم سواری دو دیفرانسیل به این خودرو اجازه می‌دهد تا تمامی قدرت تولید شده توسط این موتور به جاده منتقل شود.

صفر تا صد این خودرو در هنگام معرفی آن در سال ۲۰۱۷ برابر با ۵٫۱ ثانیه محاسبه شده بود.

کمپانی فورد به منظور افزایش دقت هندلینگ فیوژن اسپورت، این سدان پنج سرنشین را به یک سیستم تعدیل کننده‌ی سوسپانسیون الکترونیکی مجهز کرده است که به طور مداوم بر شرایط رانندگی و جاده نظارت داشته و پس از آن به وسیله‌ی سفت و یا ملایم کردن سیستم سوسپانسیون در حد نیاز واکنش نشان می‌دهد.

مزیت جانبی سیستم سوسپانسیون کنترل شده به وسیله‌ی کامپیوتر توانایی آن در حس حفره‌های موجود در جاده و اقدام جهت جلوگیری از وارد شدن آسیب به خودرو می‌باشد.

فورد فیوژن ۲۰۱۹ در نیمه‌ی پایینی رتبه بندی خودرو‌های سدان سایز متوسط ما قرار می‌گیرد.

جنسیس ۲۰۱۹ G70 / کیا استینگر ۲۰۱۹ GT

قیمت: ۴۹٫۵۰۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۹

کمپانی جنسیس شاخه‌ی لوکس خودرو ساز کره‌ای یعنی هیوندا می‌باشد. این برند و شرکت خواهر آن یعنی کمپانی کیا در خط تولید خود دارای خودرو‌هایی فوق العاده‌ای با قیمت‌هایی معقول می‌‌باشند.

مدل‌های جنسیس G70 2019 و کیا استینگر ۲۰۱۹ ( با قیمت ۳۹٫۱۰۰ دلار) بر پایه‌ی پلتفرم مشابهی ساخته شده‌اند و در چندین مدل با قدرت‌های مختلف ارائه می‌گردند.

هر دو مدل از موتور‌های ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ در مدل‌های پایه‌ی خود بهره می‌برند. خروجی قدرت این موتور در مدل G70 معادل ۲۵۲ و در مدل استینگر برابر با ۲۵۵ اسب بخار برآورد شده است.

در هر دو خودرو این امکان وجود دارد تا موتور پایه را به یک موتور ۳٫۳ لیتری شش سیلندر توربو دو قلو با توان تولید ۳۶۵ اسب بخار قدرت ارتقاء دهید.

سیستم سواری دیفرانسیل عقب در هر دو مدل به صورت پیش فرض و سیستم سواری دو دیفرانسیل به عنوان آپشن قابل دسترس خواهد بود.

همچنین ورژن‌های برتر هر دو مدل استینگر ( که استینگر GT نام گذاری شده) و G70 به همراه سوسپانسیون‌های منطبق شونده و ترمز‌های پرفورمنس بالای بِرِمبو عرضه می‌گردند.

مدل جدید جنسیس G70 در رتبه بندی خودرو‌های سایز کوچک لوکس با اختلاف کم در جایگاهی بالاتر از مدل استینگر قرار می‌گیرد.

از طرف دیگر مدل استینگر به عنوان برنده‌ی عنوان بهترین خودرو سایز کوچک لوکس مقرون به صرفه در سال ۲۰۱۹ برگزیده شده است. این در حالیست که مدل G70 در راه کسب این عنوان به جایگاه دوم بسنده کرد.

تسلا مدل ۳ ۲۰۱۸

قیمت: ۳۵٫۰۰۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۹٫۰

کمپانی تسلا به تازگی تولید مدل ۳ ۳۵٫۰۰۰ دلاری خود را متوقف کرد، هرچند هنوز هم مدل‌های گران قیمت‌تری نیز وجود دارد.

ورژن پایه‌ی مدل ۳ برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر در ساعت از حالت سکون به ۵٫۶ ثانیه زمان نیاز دارد.

این مقدار زمان در نسخه‌های پیشرفته‌تر این خودرو به ۳٫۲ ثانیه کاهش پیدا می‌کند. تسلا مدل ۳ ۲۰۱۸ در رتبه بندی خودرو‌های سایز کوچک لوکس ما جایگاهی در نزدیکی رتبه‌های برتر این لیست را به خود اختصاص داده است.

طبق محاسبات سازمان حفاظت از محیط زیست ورژن پایه‌ی این خودرو تنها با یک بار شارژ قادر است مسافتی ۲۲۰ مایلی را طی کند.

این در حالیست که شعاع حرکتی در ورژن‌هایی از این خودرو با محدوده‌های طولانی‌تر برابر با ۳۱۰ مایل برآورد شده است.

به طور کلی از آنجاییکه موتور‌های بکار رفته در خودرو‌های برقی گشتاور نسبتاً لحظه‌ای بسیار زیادی تولید می‌کنند این نوع از اتومبیل از پرفورمنسی فوق العاده بهره می‌برند.

از طرف دیگر موتور‌های بنزین سوز پیش از رسیدن به نسبت‌های شتاب حداکثر به زمان بیشتری برای ایجاد گشتاور نیاز دارد.

در داخل این خودرو با محیطی خلوت که تنها شامل یک صفحه نمایش لمسی غول پیکر ۱۵ اینچی که به عنوان صفحه نمایش سیستم اطلاعاتی سرگرمی عمل می‌کند، پنل کنترل و پنل ابزاری داشبورد می‌شود، مواجه خواهید شد.

اخیراً کمپانی تسلا به مرحله‌ای رسید که در آن مشتریان این کمپانی دیگر واجد شرایط اعتبار مالیاتی فدرال ۷۵۰۰ دلاری کامل که مختص خودرو‌های الکتریکی بود نمی‌‌شوند.

اعتبار مالیاتی تنها تا پایان سال ۲۰۱۹ شامل مشتریان کمپانی تسلا خواهد شد.

هوندا سیویک Si 2019

قیمت: ۲۴٫۳۰۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۶

زمانیکه صحبت از خودرو‌های سریع و در عین حال ارزان قیمت می‌شود هوندا سیویک ۲۰۱۹ گزینه‌ای بسیار مناسب در نظر گرفته می‌شود.

این خودرو نه تنها جایگاهی در یک چهارم برتر رتبه بندی خودرو‌های کامپکت را به خود اختصاص داده بلکه همچنین نسخه‌های سدان و کوپه‌ی Si نیز اصلاحات پرفورمنسی واقعی‌ که تنها در ظاهر خودرو خلاصه نمی‌شوند را به این خودرو اضافه می‌کنند.

هر دو مدل هاچ بک و سدان Si از یک موتور ۱٫۵ لیتری توربو شارژ با توان تولید ۲۰۵ اسب بخار قدرت بهره می‌برند که خروجی قدرت این موتور از طریق یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت به دو چرخ جلو منتقل می‌شود.

مدل‌های Si با برخورداری از ویژگی‌هایی همچون دیفرانسیل لغزش محدود و تعدیل کننده‌‌های سوسپانسیون منطبق شونده‌ی دو حالته در مقایسه با مدل‌های پایه‌ی سیویک هندلینگ لذت بخش‌تری ارائه می‌دهند.

کمپانی هوندا با استفاده از یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی به روز رسانی شده و کنترل‌های بصری پرتعدادتر بر روی فرمان خودرو، به تغییر اتاق‌ مدل‌های سال ۲۰۱۹ خود پرداخته است.

در صورتیکه به سرعتی بیشتر از آنچه هوندا سیویک Si می‌تواند در اختیارتان قرار دهد نیاز دارید کمپانی هوندا ورژن هاچ بک دیگری از سیویک به نام سیویک Type R 2019 را نیز تولید می‌کند که از یک موتور ۲٫۰ لیتری توربو شارژ با خروجی قدرت ۳۰۶ اسب بخار بهره برده و با قیمت ۳۵٫۷۰۰ دلار عرضه می‌شود.

فولکس واگن ۲۰۱۹ GTI

قیمت: ۲۷٫۵۹۵ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۷

کمپانی فولکس واگن با تولید مدل اصلی GTI که در سال ۱۹۷۶ و تنها با ۱۱۰ اسب بخار قدرت در زیر کاپوت رونمایی شد، پیشرو بخش خودرو‌های هات محسوب می‌شود.

مدل کنونی فولکس واگن گلف GTI 2019 به یک موتور چهار سیلندر توربو شارژ مجهز شده که در صورت استفاده از بنزین مرغوب قادر به تولید ۲۲۸ اسب بخار قدرت می‌باشد.

این خودرو همچنین یکی از بالاترین جایگاه‌ها در رتبه بندی خودرو کامپکت را به نام خود ثبت کرده است. این هاچ بک دیفرانسیل جلو به صورت پیش فرض به همراه سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت عرضه می‌گردد.

با این حال یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک دو کلاج هفت سرعت نیز به عنوان آپشن قابل دسترس خواهد بود.

هندلینگ مدل GTI بدون شک نسبت به مدل اصلی گلف جذاب‌تر بوده و علاوه بر این از سیستم سوسپانسیون سفت‌‌ و کم ارتفاع‌تر و همچنین سیستم هدایت چابک‌تری برخوردار می‌باشد.

مدل‌های Autobahn که ورژن برتر این خودرو به شمار می‌رود به منظور واکنش همزمان به شرایط در حال تغییر جاده و رانندگی به تعدیل کننده‌ی منطبق شونده مدرن نیز مجهز شده‌اند.

مدل GTI به وسیله‌ی یک گارانتی فوق العاده‌ی شش ساله یا ۷۲٫۰۰۰ مایلی پشتیبانی می‌شود.

نیسان لیف پلاس ۲۰۱۹

قیمت: ۳۶٫۵۵۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۹

نیسان لیف با برخورداری از یک موتور الکتریکی که قادر به تولید ۱۴۷ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۳۶ پوند فوت می‌باشد همانند بیشتر خودرو‌های تمام برقی در سطح شهر عملکرد جالب توجهی دارد.

با این حال این در سال جاری با معرفی نیسان لیف پلاس ۲۰۱۹ حتی بهتر از قبل نیز می‌شود. مدل لیف پلاس از شعاع حرکتی طولانی‌تر، پرفورمنس بهتر، و سرعت شارژ بیشتر بهره می‌برد.

همچنین سیستم پیشرانه‌ی به روز شده‌ی این خودرو نیز ۲۱۴ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

طبق محاسبات سازمان حفاظت از محیط زیست شعاع حرکتی این خودرو کاپمکت با یک بار شارژ از ۱۵۰ به ۲۲۶ مایل افزایش یافته است.

علاوه بر این، به لطف برخورداری از یک سیستم شارژ سریع‌تر این خودرو هم اکنون قابلیت شارژ سریع بهره می‌برد که در حین صرف زمان یکسان در هنگام شارژ امکان دریافت شعاع حرکتی بیشتر را به رانندگان می‌دهد.

کمپانی نیسان برخلاف تسلا هنوز به مرحله‌ی حذف اعتبار مالیاتی فدرال خودرو‌های الکتریکی نرسیده و در نتیجه خریداران نیسان لیف واجد شرایط دریافت اعتبار کامل ۷۵۰۰ دلاری خواهند بود.

مینی کوپر S 2019

قیمت: ۲۵٫۹۰۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۴

کمپانی مینی علاقه مند است که هندلینگ خودرو‌های خود را با اتومبیل‌های گوکارت مقایسه کند.

کافیست مینی کوپر S 2019 دو در را در قالب ورژن کلاسیک خریداری کنید تا صاحب یک گوکارت بسیار سریع کوچک شوید.

موتور چهار سیلندر توربو شارژ به کار رفته در مدل کوپر S قادر به تولید ۱۸۹ اسب بخار قدرت است که ۵۵ اسب بخار بیشتر از خروجی قدرت موتور پایه‌ی مینی برآورد شده است.

همچنین باید توجه داشت که این خروجی قدرت ۱۸۹ اسب بخاری تنها باید یک هاچ بک چهار سرنشین کوچک را به حرکت درآورد.

این میزان قدرت از طریق یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت به چرخ‌ها منتقل می‌گردد در حالیکه یک گیربکس اتوماتیک شش سرعت نیز به عنوان آپشن قابل خرید خواهد بود.

با ارتقاء این خودرو به مدل John Cooper Works با قیمت ۳۱٫۹۰۰ دلار از یک موتور چهار سیلندر توربو شارژ ۲۲۸ اسب بخاری بهره مند خواهید شد.

مینی کوپر همچنین در قالب یک مدل کانورتیبل سافت تاپ نیز موجود خواهد بود.

در صورتیکه قصد حمل بیش از یک سرنشین را در خودرو خود دارید ورژن چهار در مینی کوپر گزینه‌ی مناسب‌تری نسبت به نسخه‌ی دو در آن خواهد بود.

در حالیکه کودکان در صندلی‌های عقب مدل کوپه جا می‌شوند اما طولی نخواهد کشید که این فضا برای آن‌ها نیز کوچک شود.

ورژن چهار در این خودرو دارای فضای بیشتری در ردیف دوم صندلی‌های خود می‌باشد اگرچه همچنان نمی‌توان فضای موجود را چشمگیر دانست.

مینی کوپر در رتبه بندی خودرو‌های ساب کامپکت ما تقریباً در یک سوم آخر این لیست جای می‌گیرد.

فورد فوکوس ۲۰۱۸ RS

قیمت: ۴۱٫۱۲۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۷

یکی از تنها مدل‌های غیر ۲۰۱۹ در این لیست فورد فوکوس RS 2018 می‌باشد. کمپانی فورد تولید مدل فوکوس را در سال ۲۰۱۹ متوقف کرده است اما این کمپانی همچنان در حال فروش آخرین مدل‌های سال ۲۰۱۸ می‌باشد.

مدل فوکوس علیرغم جدایی قریب الوقوع آن از بازار همچنان از جایگاه بالایی در رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما برخوردار می‌باشد.

ورژن فوکوس RS تفاوت زیادی با مدل پایه‌ی فوکوس دارد. این خودرو‌ی متمرکز بر پرفورمنس از یک موتور ۲٫۳ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ با خروجی قدرت بسیار بالای ۳۵۰ اسب بخار بهره می‌برد.

همچنین یک سیستم سواری دو دیفرانسیل پیشرفته نیز تمامی خروجی قدرت این موتور را به سطح خیابان متصل نگه می‌دارد.

قطعات آیرودینامیکی این خودرو صرفاً جنبه‌ی تزئینی نداشته و به منظور به اکثر رساندن نیروی رو به پایین همزمان با هدایت هوا برای خنک شدن موتور و ترمز‌ها طراحی شده‌اند.

مدت زمانی که این خودرو برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر در ساعت از حالت سکون نیاز دارد برابر با ۴٫۶ ثانیه برآورد شده است.

فورد فوکوس RS همچنین به یک حالت دریفت نیز مجهز شده که امکان اجرای نمایشی حرفه‌ای در پیست را برای رانندگان فراهم می‌کند.

سوبارو ۲۰۱۹ WRX

قیمت: ۲۷٫۱۹۵ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۲

در میان علاقه مندان به دنیای خودرو این ورژن سوبارو WRX STI است که تمامی توجهات را به خود جلب می‌کند.

اما زمانیکه به دنبال پرفورمنس مناسب در ازای هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید هستید ورژن پایه‌ی سوبارو ۲۰۱۹ WRX گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود.

این خودرو در زیر کاپوت خود به یک موتور چهار سیلندر توربو شارژ فلت با خروجی قدرت ۲۶۸ اسب بخار مجهز شده است.

تمامی مدل‌های WRX و WRX STI به صورت پیش فرض به همراه سیستم سواری دو دیفرانسیل عرضه می‌گردند.

همچنین قدرت تولید شده توسط این موتور از طریق یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت به چرخ‌ها منتقل می‌شود در حالیکه یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک CVT نیز به عنوان آپشن قابل خرید خواهد بود.

اگرچه این خودرو از اتاقی جادار بهره می‌برد اما در صورتیکه به دنبال فضای داخلی بسیار زیادی هستید مدل WRX گزینه‌ی مناسبی برای شما نخواهد بود.

چرا که مدل WRX خودرویی است که بر پرفورمنس متمرکز شده است. بیشتر رقبای این خودرو اتاق‌های سطح بالاتری را ارائه می‌دهند.

اگر وجود قدرت بیشتر برای شما دارای اولویت است، مدل WRX STI دارای یک موتور چهار سیلندر توربو شارژ با توان تولید ۳۱۰ اسب بخار قدرت بوده و از نظر سیستم سوسپانسیون، ترمز، و سیستم هدایت نیز ارتقاء یافته است.

مدل WRX در رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما تقریباً در نیمه‌ی پایینی لیست قرار گرفته است.

فورد فیِستا ۲۰۱۹ ST

قیمت: ۲۱٫۳۴۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۱

فورد فیستا ST یکی از ارزان قیمت‌ترین خودرو‌های پرفورمنسی است که می‌توانید بخرید.

کمپانی فورد در زیر کاپوت این خودرو از یک موتور چهار سیلندر EcoBoost استفاده کرده که ۱۹۷ اسب بخار قدرت را برای این ساب هات هچ کامپکت به ارمغان می‌آورد.

به گفته‌ی منتقدین، این میزان قدرت برای رساندن فیستا ST به سرعت صد کیلومتر در ساعت در ۶٫۹ ثانیه کفایت می‌کند.

اما ویژگی‌های این خودرو تنها در موتور آن خلاصه نمی‌شود. فورد فیستا ST به همراه امکاناتی از قبیل سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت، یک سیستم سوسپانسیون محکم تیون شده، سیستم کنترل پایداری سه حالته، و ترمز‌های تقویت شده عرضه می‌گردد.

علاوه بر این اتاق این خودرو را نیز می‌توان به صندلی‌های بالشدار Recaro که بخش‌هایی از آن با چرم تزئین شده مجهز کرد.

فورد فیستا جایگاهی را در اواسط رتبه بندی خودرو‌های ساب کامپکت به خود اختصاص داده است.

فیات ۲۰۱۹ ۵۰۰ Abarth

قیمت: ۲۰٫۴۹۵ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۲

Karl Abarth یک تنظیم کننده‌ی خودرو‌های مسابقه‌ای شناخته‌ی شده‌ی ایتالیایی بود که بخاطر توانایی خاص خود در ساخت سیستم‌های اگزوز درجه یک شهرت دارد.

این میراث از طریق فیات ۵۰۰ Abarth 2019 ادامه می‌یابد حضور آن توسط صدای فوق العاده‌ی اگزوز و پرفورمنسی که نسبت به مدل‌های پایه‌ی فیات ۵۰۰ برتری دارد، شناخته می‌شود.

مدل ۵۰۰ Abarth به یک موتور ۱٫۴ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ اینلاین با توان تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت مجهز شده است.

طبق گزارشات این هاچ بک ساب کامپکت برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر در ساعت از حالت سکون به ۶٫۹ ثانیه زمان نیاز دارد.

همچنین یک جفت خروجی اگزوز هم مرکز نیز مسئولیت ایجاد ملودی خاطر انگیز این خودرو را بر عهده دارند.

سوسپانسیون تیون شده‌ی پرفورمنسی این خودرو شامل تعدیل کننده‌‌های منتخب تناوبی Koni و ارتفاع سواری کاهش یافته می‌شود.

این خودرو همچنین به صورت پیش فرض به همراه چرخ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی به رنگ Hyper Black عرضه می‌شود، هرچند چرخ‌های ۱۷ اینچی نیز به صورت آپشن قابل دسترس خواهند بود.

علاوه بر این یک سیستم انتقال قدرت دستی پنج سرعت نیرومند به طور استاندارد و یک گیربکس اتوماتیک شش سرعت نیز به عنوان آپشن ارائه خواهند شد.

در آنسوی لوگوی عقرب مدل Abarth تزئینات قرمز رنگ در فضای خارجی، داخلی،‌ و در داخل محفظه‌ی موتور به چشم می‌خورد.

فیات ۵۰۰ در رتبه بندی خودرو‌های ساب کامپکت ما در نزدیکی انتهای لیست قرار گرفته و در قالب مدل‌های کوپه و کانورتیبل نیز قابل خرید می‌باشد.

داج چارجر ۲۰۱۹ R/T

قیمت: ۳۵٫۹۹۵ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۰

داج چارجر ۲۰۱۹ در حالت پایه‌ی خود به یک موتور شش سیلندر با توان تولید ۲۹۲ اسب بخار قدرت مجهز است.

با ارتقاء این خودرو به مدل چارجر R/T به لحاظ هزینه در برابر پرفورمنس به نقطه‌ی مطلوبی دست خواهید یافت.

با خرید مدل R/T در ازای مبلغ ۳۵٫۹۹۵ دلار از یک موتور هشت سیلندر Hemi با خروجی قدرت ۳۷۰ اسب بخار برخوردار خواهید شد که این موتور با پافشاری شدید این خودرو را به حرکت در می‌آورد.

داج چارجر R/T به همراه ویژگی‌هایی مانند یک سیستم اگزوز فعال،‌ سیستم سوسپانسیون اسپورت تقویت شده،‌ سیستم هدایت تیون شده به صورت ویژه، و تعویض کننده‌های دنده بر روی فرمان که به یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت متصل هستند عرضه می‌گردد.

طراحی خارجی این خودرو گرایش پرفورمنسی خود را با استفاده از یک سقف القاء هوا، یک اسپویلر بر روی درب صندوق عقب، و ظاهر تهاجمی قسمت جلوی خودرو اعلام می‌کند.

مدل چارجر R/T همچنین در رنگ‌های جسورانه‌ای همچون Destroyer Gray، Plum Crazy، Octane Red، Go Mango، و Tor Red نیز موجود می‌باشد.

مدل چارجر علاوه بر اینکه یک خودرو پرفورمنسی محسوب می‌شود به عنوان یک سدان خانوادگی توانمند با فضای فراوان برای حمل پنج سرنشین نیز شناخته شده است.

این خودرو دارای امکاناتی مانند یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی UConnect مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۸٫۴ اینچی، به همراه قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو نیز می‌باشد.

با این حال این خودرو در مقایسه با بیشتر مدل‌های موجود در این کلاس خودرویی قدیمی به شمار می‌رود. این خودرو همچنین در نزدیکی انتهای رتبه بندی خودرو‌های سایز بزرگ قرار می‌گیرد.

پرسرعت‌ترین نسخه از این خودروی سدان مدل داج چارجر هِلکَت ۷۰۷ اسب بخاری می‌باشد.

با توجه به قدرت داج چارجر هلکت که بیشتر به اتومبیل‌‌های سوپر خودرو شباهت دارد، قیمت ۶۷٫۰۴۵ دلاری این خودرو قیمت نسبتاً مناسبی محسوب می‌شود.

فورد موستانگ ۲۰۱۹ EcoBoost

قیمت: ۲۶٫۳۹۵ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۹

برخی ممکن است بر این عقیده باشند که یک فورد موستانگ مجهز به یک موتور چهار سیلندر کوچک نمی‌تواند یک موستانگ واقعی باشد.

اما باید گفت که این دسته از افراد هنوز با فورد موستانگ EcoBoost 2019 رانندگی نکرده‌اند.

با خرید این خودرو در ازای پرداخت مبلغ ۲۶٫۳۹۵ دلار از یک موتور ۲٫۳ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ که قادر به تولید قدرت چشمگیر ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ پوند فوت می‌باشد، برخوردار خواهید شد.

گشتاور تولید شده توسط این موتور همزمان با فاصله گرفتن از چراغ راهنمایی قرمز لبخند را بر روی صورت شما قرار خواهد داد، اما با این حال این راندمان سوخت فوق العاده‌ی موتور این خودرو است که موجب خوشحالی شما در پمپ بنزین خواهد شد.

راندمان سوخت این خودرو از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست برابر با ۲۱ مایل بر گالن در شهر و ۳۲ مایل بر گالن در بزرگراه برآورد شده است.

البته همانند تمامی موتور‌های EcoBoost در صورتیکه از قسمت Boost (تقویت) استفاده می‌کنید نباید انتظار Eco (صرفه جویی) را داشته باشید و در نتیجه راندمان سوخت شما تا حد زیادی به سبک رانندگی شما بستگی خواهد داشت.

مدل پایه‌ی موستانگ EcoBoost به همراه یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت عرضه می‌شود و در عین حال یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک ۱۰ سرعت با تعویض دنده‌‌ نرم نیز به صورت آپشن در اختیار مالکین این خودرو قرار خواهد گرفت.

این خودرو در دو سبک بدنه‌ی کانورتیبل و کوپه‌ی فست بک دو در روانه‌ی بازار می‌گردد. این خودرو همچنین جایگاه برتر رتبه بندی خودرو‌های اسپورت ما را به خود اختصاص داده است.

مدل‌های فورد موستانگ GT با خروجی قدرت ۴۶۰ اسب بخار، مدل موستانگ Bullitt با توان ۴۷۵ اسب بخار، و مدل مسابقه‌ای شلبی GT350 با ۵۲۶ اسب بخار قدرت برای خریدارانی که به دنبال قدرت بیشتر هستند مناسب خواهند بود.

مزدا میاتا ۲۰۱۹

قیمت: ۲۵٫۷۳۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۹

زمانیکه به خودرو‌های اسپورت ارزان قیمت می‌اندیشید نام مزدا MX-5 میاتا به سرعت در ذهن نقش می‌بندد.

اگرچه تا سال ۲۰۱۹ مدل میاتا همواره به مشکل کمبود قدرت دچار بود.

مزدا MX-5 میاتا ۲۰۱۹ بالاخره با یک موتور جدید که ۲۶ اسب بخار قدرت بیشتر نسبت به مدل میاتا ۲۰۱۸ تولید می‌کند این نگرانی را رفع کرده است.

در حالیکه بسیاری از خودرو سازان برای تولید قدرت بیشتر به سراغ توربو شارژر‌ها را رفته‌ و به طور همزمان باعث افزایش راندمان سوخت و کاهش اندازه‌ی موتور شده‌اند کمپانی مزدا به یک موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر غیر توربو با دور‌های بالا بسنده کرده است.

این موتور قادر به تولید ۱۸۱ اسب بخار قدرت در مدل‌های ۲۰۱۹ می‌باشد. مدل میاتا با برخورداری از تعادل بی عیب و نقص و هندلینگ فوق العاده، بهترین عملکرد خود را در جاده‌های پر پیچ و خم به نمایش می‌گذارد که رضایت رانندگان را به دنبال خواهد داشت.

این خودرو به صورت پیش فرض به یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت فوق العاده با تغییر دنده‌‌‌‌های کوتاه مجهز است اما در صورتیکه تمایل دارید تعویض دنده توسط خودرو صورت گیرد یک گیربکس اتوماتیک نیز به عنوان آپشن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مدل‌های میاتا Club مجهز به گیربکس دنده‌ای از ویژگی‌هایی مانند دیفرانسیل لغزش محدود و سوسپانسیون تنظیم شده‌ی اسپورت به همراه کمک فنر‌های Bilstein نیز بهره می‌برند.

ورژن رودستر میاتا دو سرنشین جایگاهی را در بالای رتبه بندی خودرو‌های اسپورت در اختیار دارد.

این خودرو در نسخه‌های کانورتیبل هارد تاپ مجهز به سقف قابل برداشت و سافت تاپ نیز قابل دسترس خواهد بود.

شورولت کامارو ۲۰۱۹ V6

قیمت: ۲۶٫۹۹۵ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۴

برای خوش گذرانی در شورولت کامارو ۲۰۱۹ نیازی به خرید یک موتور هشت سیلندر نخواهد بود.

آپشن موتور شش سیلندر این خودرو قادر به تولید ۳۳۵ اسب بخار قدرت بوده که این موتور در مدل‌های رده‌ی متوسط کامارو LT نیز به صورت پیش فرض موجود می‌باشد.

در حالیکه شورولت کامارو زمانی به عنوان ماسل کار یا خودرو عضلانی که بهترین عملکرد آن در یک مسیر صاف بود شناخته می‌شد اما جدید‌ترین ورژن‌های این خودرو، اتومبیل‌های اسپورت چابک محسوب می‌گردند.

شورولت کامارو به صورت پیش فرض به همراه یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت عرضه می‌شود، هرچند یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت نیز به صورت آپشن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

این خودرو همچنین جایگاهی را در اواسط رتبه بندی خودرو‌های اسپورت ما به خود اختصاص داده است. شورولت کامارو همچنین در دو سبک بدنه‌ی کوپه‌ی چهار در و کانورتیبل نیز عرضه می‌گردد.

ورژن کوپه‌ی این خودرو دارای ستون‌های بزرگی در قسمت عقب خود است که نگاه کردن به عقب را به امری دشوار تبدیل می‌کند اما کمپانی شورولت در مدل‌‌های سال ۲۰۱۹ یک آینه‌ی دوربین دید عقب را نیز ارائه می‌کند که نگاه به عقب خودرو را آسان می‌کند.

کمپانی شورولت برای سال ۲۰۱۹ با استفاده از چراغ‌های جلو LED و طراحی جدید قسمت جلو و عقب خودرو ظاهر کامارو را به روز کرده است.

این خودرو همچنین به همراه آپشن‌ها و تجهیزات جانبی دلخواه فراوانی عرضه می‌شود که به خریداران این امکان را می‌دهد تا خودرویی که تماماً متعلق به آنهاست را بسازند.

سوبارو BRZ 2019/ تویوتا ۸۶ ۲۰۱۹

قیمت: ۲۵٫۷۹۵ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۲

هر دو مدل سوبارو BRZ 2019 و تویوتا ۸۶ ۲۰۱۹ (با قیمت ۲۶٫۵۰۵ دلار) کوپه‌های اسپورت چابکی هستند که از موتور‌های چهار سیلندر پر انرژی و سیستم انتقال‌ قدرت دستی شش سرعت استاندارد بهره می‌برند.

خروجی قدرت این موتور به همراه گیربکس دنده‌ای برابر با ۲۰۵ اسب بخار برآورد شده است.

این رقم با انتخاب آپشن سیستم انتقال قدرت اتوماتیک به ۲۰۰ اسب بخار کاهش می‌یابد.

در صورتیکه متوجه شباهت ظاهری این دو خودرو شده‌اید باید گفت که هر دو مدل ۸۶ و BRZ در واقع یک خودرو هستند که نتیجه‌ی پروژه‌ی توسعه‌ی مشترک دو کمپانی سوبارو و تویوتا محسوب می‌شود.

این دو خودرو در رتبه بندی خودرو‌های اسپورت ما در نیمه‌ی پایینی این لیست قرار می‌گیرند. سوبارو BRZ برای سال ۲۰۱۹ در قالب ویرایش مخصوص پکیج Series.Gray که به تنها ۲۵۰ نمونه محدود خواهد بود نیز عرضه می‌گردد.

این پکیج ویژگی‌هایی مانند رنگ بدنه‌ی Cool Gray Khaki، چرخ‌های آلیاژی مشکی رنگ، و چندین قطعه‌ی پرفورمنسی متعلق به پکیج Limited Performance این خودرو که از یک سوسپانسیون اسپورت تقویت شده و ترمز‌های پرفورمنس بالای برمبو تشکیل شده، را شامل می‌شود.

در سوی دیگر کمپانی تویوتا نیز ویرایش مخصوص TRD Special Edition خود را برای مدل ۸۶ ۲۰۱۹ ارائه می‌دهد.

این ویرایش شامل سبک طراحی منحصر به فرد و ویژگی‌های آیرودینامیکی، ترمز‌های برمبو، اگزوز پرفورمنسی، و قطعات تقویتی سیستم تعلیق می‌شود.

شورولت کُروِت استینگرِی ۲۰۱۹

قیمت: ۵۵٫۴۹۵ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۸

زمانیکه صحبت از خودرو‌های جدید به میان می‌آید قیمت ۵۵٫۰۰۰ دلار شاید چندان ارزان به نظر نرسد اما زمانیکه با پرداخت این مبلغ می‌توان صاحب یک شورولت کروت نمادین مجهز به یک موتور پایه با توان تولید ۴۵۵ اسب بخار قدرت شد این قیمت منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

تمامی مدل‌های شورولت کروت ۲۰۱۹ به همراه موتور‌های هشت سیلندر با توان تولید بین ۴۵۵ تا ۷۵۵ اسب بخار قدرت عرضه می‌شوند.

در حالیکه ورژن‌های برتر Z06 و ZR1 این خودرو مدل‌های بسیار گران قیمتی هستند اما مدل پایه‌ی کروت استینگری خودرو‌یی بسیار خوب با قیمتی مناسب محسوب می‌شود.

شورولت کروت در رتبه بندی خودرو‌های اسپورت لوکس ما جایگاهی را در نزدیکی صدرنشین این لیست به خود اختصاص داده است.

مدل پایه‌ی کروت استینگری به یک موتور ۶٫۲ لیتری هشت سیلندر مجهز شده که به ادعای کمپانی شورولت برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر در ساعت از حالت سکون به تنها ۳٫۷ ثانیه زمان نیاز خواهد داشت.

قدرت تولید شده توسط این موتور به صورت پیش فرض از طریق یک سیستم انتقال قدرت دستی هفت سرعت به چرخ‌ها منتقل می‌گردد، هرچند یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعت مجهز به تعویض کننده‌‌های دنده‌ بر روی فرمان نیز به عنوان آپشن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اگر از شنیدن صدای باشکوه لوله اگزوز‌های چهارگانه‌ی شورولت کروت خسته شوید، مدل پایه‌ی این خودرو به همراه یک سیستم صوتی Bose مجهز به ۹ اسپیکر عرضه خواهد شد.

سیستم اطلاعاتی سرگرمی این خودرو به یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی، اندروید اتو، یک اتصال دیتا ۴G LTE، و یک وای فای هات اسپات را نیز دارد.

داج دورانگو ۲۰۱۹ R/T

قیمت: ۴۳٫۹۹۵ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۳

با انتخاب دومین از سه آپشن موتور داج دورانگو ۲۰۱۹ از یک موتور هشت سیلندر قدرتمند با توان تولید ۳۶۰ اسب بخار قدرت بهره مند خواهید شد.

مدل دورانگو R/T نه تنها از توانایی‌های فوق العاده‌ای برای بکسل کردن برخوردار است بلکه طبق گفته‌های منتقدین، این شاسی بلند سه ردیفه قادر است تنها در ۶٫۲ ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد.

داج دورانگو R/T با استفاده از یک سیستم تعلیق کم ارتفاع و تیون شده‌ی اسپورت، چراغ‌های جلو HID،‌ اگزوز عقب دوگانه، و چرخ‌های ۲۰ اینچی ظاهر یک خودرو عضلانی یا ماسل کار را وارد بخش خودرو‌های شاسی بلند سایز متوسط می‌کند.

این خودرو به صورت پیش فرض به همراه یک سیستم سواری دیفرانسیل عقب عرضه شده و یک سیستم سواری دو دیفرانسیل به همراه یک انتقال دنده‌ی قدرت دو سرعت نیز به عنوان آپشن قابل خرید در اختیار مالکین آن قرار خواهد گرفت.

تمامی مدل‌های دورانگو به یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت مجهز شده‌اند.

مدل‌‌های دورانگو R/T دارای ظرفیت کافی برای حمل هفت سرنشین هستند، اگرچه همانطورکه در خودرو‌های دیگر نیز شاهد هستیم ردیف سوم صندلی‌‌ها بهتر است برای جای دادن کودکان مورد استفاده قرار گیرد.

داج دورانگو در رتبه بندی شاسی بلند‌های سایز متوسط ما جایگاهی را در نیمه‌ی برتر این لیست به خود اختصاص داده است.

هیوندا ولوستر N 2019

قیمت: ۲۶٫۹۰۰ – ۲۹٫۰۰۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۶

بخش خودرو‌های هات هچ امسال فورد فوکوس GT را از دست خواهد داد اما در عوض این بخش جایگزینی توانمند را از سوی کمپانی هیوندا بدست خواهد آورد.

مدل پایه‌ی هیوندا ولوستر N 2019 به یک موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر اینلاین با توان تولید ۲۵۰ اسب بخار قدرت مجهز است.

با انتخاب پکیج پرفورمنس ۲۱۰۰ دلاری این خروجی قدرت به ۲۷۵ اسب بخار افزایش می‌یابد.

مدل‌های ولوستر N از ویژگی‌هایی مانند چرخ‌های ۱۸ و ۱۹ اینچی، تایر‌های تابستانی، اگزوز دو گانه‌ی با جریان بالا، و یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت به همراه سیستم تطابق دور موتور در هنگام کاهش دنده، برخوردار هستند.

یک سیستم تعلیق چند حالته‌ که به طور الکتریکی کنترل می‌شود خودرو را مطابق با شرایط رانندگی و جاده‌ای متفاوت که شامل رانندگی در پیست نیز می‌شود، تنظیم می‌کند.

کمپانی هیوندا در کنار پکیج پرفورمنس روتور‌های ترمز ۱۳٫۶ اینچی را نیز در قسمت جلو نصب می‌کند (در مقایسه با روتور‌های ترمز ۱۳ اینچی که در مدل‌های پایه‌ی ولوستر N استفاده شده است).

هیوندا ولوستر که برای سال ۲۰۱۹ مجدداً طراحی شده چیدمان درب منحصر به فرد خود که در نسل قبلی آن شاهد بودیم را همچنان حفظ کرده است.

این خودرو از یک درب در قسمت راننده و از دو درب در قسمت سرنشین برخوردار است که دسترسی سرنشینان به صندلی‌های عقبی را آسان می‌کند.

این خودرو در رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما در نزدیکی صدر نشین این لیست قرار می‌گیرد.

۲۰۱۹ Ram 1500 Tradesman

قیمت: ۳۳٫۲۸۵ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۹٫۲

کلید ساخت یک پیکاپ پرسرعت سوار کردن بزرگ‌ترین موتور ممکن بر روی آن در کنار کم‌‌ترین تجهیزات آپشنی سنگین وزن است.

علاوه بر این انتخاب نسخه‌ای از خودرو که فاقد امکانات اضافه چندان زیادی باشد باعث پایین نگه داشتن قیمت نیز می‌شود.

تنها ویژگی که مایلید به این خودرو اضافه کنید یک محور عقبی پرفورمنسی است.

نمونه‌ی بسیار خوب از این خودرو مدل ۲۰۱۹ Ram 1500 Quad Cab Tradesman است که از یک موتور ۵٫۷ لیتری هشت سیلندر Hemi، سیستم سواری دیفرانسیل عقب، و نسبت محور عقب ۳٫۹۲ برای شروع‌های بسیار سریع بهره می‌برد.

نسبت کوتاه محور عقب همزمان با اینکه منجر به کاهش راندمان سوخت می‌شود تجربه‌ی رانندگی سرزنده‌تری را نیز فراهم می‌کند.

خریدارانی که  صرف نظر از قیمت به دنبال پرفورمنس حداکثر در یک خودرو پیکاپ هستند، فورد F-150 رپتور ۲۰۱۹ گزینه‌ی مناسب‌تری برای آن‌ها خواهد بود.

مدل رپتور اساساً یک پیکاپ تراک مسابقه‌ای آفرود بوده که در عین حال از رفتار مناسب برای رانندگی در مسیر‌های سنگ فرش شده نیز برخوردار می‌باشد.

این خودرو با قیمت پایه‌ی ۵۲٫۸۵۵ دلار روانه‌ی بازار می‌شود.

پورشه ۷۱۸ کایمن ۲۰۱۹

قیمت: ۵۶٫۹۰۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۶

بدون شک خرید، نگهداری، و یا بیمه کردن خودرو‌های اسپورت کمپانی پورشه ارزان قیمت نخواهد بود.

قیمت مدل نمادین پورشه ۹۱۱ ۲۰۱۹ از بیش از ۹۰٫۰۰۰ دلار آغاز می‌شود و می‌تواند بسیار بیشتر از این هم افزایش پیدا کند.

گزینه‌ی بسیار مقرون به صرفه‌تر کمپانی پورشه مدل ۷۱۸ کایمن ۲۰۱۹ با شروع قیمت ۵۶٫۹۰۰ دلاری است.

این خودرو به صورت پیش فرض به یک موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ فلت با خروجی قدرت ۳۰۰ اسب خار مجهز شده است.

با صرف هزینه‌ی بیشتر می‌توان این موتور را به یک موتور چهار سیلندر با توان تولید ۳۵۰ یا ۳۶۵ اسب بخار قدرت ارتقاء داد.

مدل کایمن با استفاده از موتور پایه قادر است در ۴٫۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد.

قدرت تولید شده توسط موتور این خودرو به صورت پیش فرض از طریق یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت به چرخ‌ها منتقل شود.

این در حالیست که یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هفت سرعت Doppelkupplung (PDK) کمپانی پورشه نیز به صورت آپشن موجود خواهد بود.

نسل سوم این خودرو در حال حاضر به لحاظ هندلینگ یکی از بهترین خودرو‌هایی است که می‌توان با قیمتی کمتر از صد هزار دلار خریداری کرد.

سیستم تعلیق مدل کایمن برخلاف برخی خودرو‌ها که از پرفورمنس مشابه بهره می‌برند به حدی بی‌نقص است که می‌توان بدون اینکه به درد‌های مزمن کمر دچار شد از این خودرو در رانندگی روزمره خود استفاده کرد.

پورشه کایمن ۲۰۱۹ در رتبه بندی خودرو‌های اسپورت لوکس ما تقریباً در نیمه‌ی پایینی لیست قرار می‌گیرد.

خریدارانی که به دنبال تجربه‌ی رانندگی مشابه در یک خودرو مجهز به سقف جمع شدنی هستند بهتری است مدل مشابه پورشه ۷۱۸ باکستر ۲۰۱۹ که با شروع قیمت ۵۹٫۰۰۰ دلاری عرضه می‌شود را زیر نظر داشته باشند.

نیسان ۲۰۱۹ ۳۷۰Z

قیمت: ۲۹٫۹۹۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۳

نسل کنونی مدل Z که از مدل Datsun 240Z در دهه ۱۹۷۰ نشات گرفته شده مدت طولانی است که در بازار موجود می‌باشد.

نیسان ۲۰۱۹ ۳۷۰Z بخشی از نسلی است که ریشه‌ی آن به سال ۲۰۰۹ بازمی‌گردد. با این حال این خودرو یکی از معدود راه‌ها برای دستیابی به بیش از ۳۰۰ اسب بخار قدرت در ازای مبلغی کم‌تر از ۳۰٫۰۰۰ دلار می‌باشد.

در مدل پایه‌ی این خودرو شاهد وجود یک موتور ۳٫۷ لیتری شش سیلندر با خروجی قدرت ۳۳۲ اسب بخار هستیم که قدرت تولید شده توسط این موتور به چرخ‌های عقب آن منتقل می‌شود.

با انتخاب ورژن ۳۷۰Z NISMO از یک موتور شش سیلندر با خروجی قدرت ۳۵۰ اسب بخار برخوردار خواهید شد.

این خودرو به صورت پیش فرض به یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت مجهز بوده و یک گیربکس اتوماتیک هفت سرعت نیز به عنوان آپشن قابل خرید خواهد بود.

نیسان ۳۷۰Z در قالب مدل‌های رودستر و کوپه دو سرنشین موجود می‌باشد، اگرچه نسخه‌ی رودستر نسبت به مدل کوپه ۱۰٫۰۰۰ دلار گران‌تر تمام خواهد شد.

کمپانی نیسان برای سال ۲۰۱۸ تغییراتی را در مدل ۳۷۰Z خود اعمال کرده و مدل سال ۲۰۱۹ این خودرو در واقع همان مدل سال ۲۰۱۸ به همراه چندین مدل ویرایش مخصوص محسوب می‌شود.

نیسان ۳۷۰Z در رتبه بندی خودرو‌های اسپورت ما به جایگاهی در انتهای لیست بسنده کرده است.

داج چلنجر R/T Scat Pack 2019

قیمت: ۳۸٫۹۹۵ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۷

زمانیکه صحبت از در اختیار داشتن قدرت فراوان بدون صرف هزینه‌ی زیاد می‌شود داج چلنجر R/T Scat Pack 2019 خودرویی بی‌رقیب است.

خریداران این خودرو می‌توانند تنها با صرف هزینه‌ای کمتر از ۴۰٫۰۰۰ دلار صاحب یک ماسِل کار دو درب به همراه یک موتور ۶٫۴ لیتری هشت سیلندر با توان تولید ۴۸۵ اسب بخار قدرت شوند.

البته این میزان قدرت بسیار کمتر از خروجی قدرت ۷۹۷ اسب بخاری مدل چلنجر هلکَت رِد آی می‌باشد اما با این حال این موضوع شامل قیمت این خودرو نیز می‌شود.

مدل چلنجر R/T Scat Pack به همراه یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت یا یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعت موجود خواهد بود، هرچند در صورت انتخاب سیستم انتقال قدرت دستی مشمول یک هزینه‌ی مالیاتی هزار دلاری خواهید شد که علت آن مصرف سوخت بالای این خودرو است.

این خودرو به صورت پیش فرض به ویژگی‌هایی مانند یک سیستم سوسپانسیون پرفورمنسی تقویت شده در کنار سیستم‌های کمکی الکترونیکی از قبیل سیستم کمکی لانچ اسیست و دسترسی به صفحات مربوط به پرفورمنس SRT از طریق سیستم اطلاعاتی سرگرمی UConnect، مجهز شده است.

داج چلنجر در رتبه بندی خودرو‌های اسپورت ما جایگاهی را در نیمه‌ی برتر لیست به خود اختصاص داده است.


منبع: فوت و فن

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها