کد خبر : 19033

نمایش عجیب محافظ فیبر کربنی پیکاپ جنرال موتورز + فیلم

نمایش عجیب محافظ فیبر کربنی پیکاپ جنرال موتورز + فیلم

جنرال موتورز در سال گذشته در خلاقیتی فوق‌العاده، بخش باری پیک‌آپ‌تراک‌های "سی‌یرا"ی 2019 خود را با کامپوزیت‌های فیبرکربنی ارائه کرد.

به گزارش خودروتک ، این خودرو در مدل At4 سی‌یرا کربن پرو، حدود 66 هزار دلار قیمت دارد و قیمت آن با کف فیبر کربنی قسمت بار به 70 هزار دلار می‌رسد.
فیبرکربن معمولا در ابرخودروهای سطح بالا مورد استفاده می‌گیرد. این آلیاژ بسیار سبک و گران است و تعمیر آن بسیار سخت و هزینه‌بر محسوب می‌شود.

تست صفحه فیبرکربنی قسمت بار در سی‌یرا 2019

کف قسمت بار سی‌یرا از مواد کامپوزیتی کربنی ساخته می‌شود که به ادعای شرکت جنرال موتور، از لحاظ استحکام و مقاومت در برابر خراش و خوردگی، بهترین در این کلاس محسوب می‌شود. صفحه بار 28 کیلوگرم از مدل فولادی آن سبک‌تر است.

تست صفحه فیبرکربنی قسمت بار در سی‌یرا 2019

اما برای اطمینان از قدرت و استحکام از صفحه فیبر کربنی کفِ قسمت بار، شرکت سازنده آزمایش‌های گسترده‌ای را روی آن انجام داده و برای اثبات ادعایش در خصوص کف قسمت بار، انواع بارهای سنگین و آسیب زننده را روی بخش باری می‌اندازد. در این تصاویر شامل پرت شدن یک بشکه بزرگ، ابزار بزرگ با لبه‌های تیز، سنگ‌های صخره‌ای و بلوک‌های بتنی روی کف قسمت بار هستیم.

این خودرو در مدل At4 سی‌یرا کربن پرو در مدل پایه، حدود 66 هزار دلار قیمت دارد و قیمت این خودرو با گزینههای بیشتر فیبرکربنی در فضای داخلی و قسمت بار به 70 هزار دلار می‌رسد.


منبع: عصر ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها