کد خبر : 17041

هوندا سیویکی که با لگو ساخته شد

هوندا سیویکی که با لگو ساخته شد

یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت ژاپنی هوندا یعنی سیویک تیپ R نیز به جمع خودروهایی پیوسته که نمونه‌ای لگویی با مقیاس واقعی از آن‌ها ساخته شده است.

به گزارش خودروتک ، بیش از 320 هزار قطعه لگویی برای ساخت این هوندا سیویک استفاده شده است.

تیمی متشکل از نه نفر به ریاست رایان مک‌نات که در امر ساخت لگو تخصص دارد، بیش از 1300 ساعت زمان صرف کردند تا این پروژه تکمیل شود. در جریان این کار آن‌ها بیش از 320 هزار قطعه لگویی را به کار گرفتند. البته برای سازه کلی خودرو از فریم استیل استفاده شده است.

این گروه برای ساخت نمونه‌ای با مقیاس واقعی از سیویک تیپ R کار ساده‌ای در پیش نداشتند چراکه در نمای ظاهری این خودرو قطعات خاصی چون باله عقب وجود دارد که حضور آن‌ها برای شباهت با نمونه واقعی الزامی بوده ولی ساخت این قطعات کار چندان ساده‌ای نیست که البته با همفکری و تلاش اعضای گروه کار به نتیجه رسیده است.

رایان مک‌نات که ریاست گروه را برعهده داشته، چالش انجام چنین پروژه‌ای را بسیار دوست‌داشتنی دانسته و ساخت جزئیات بدنه آن را به عنوان کاری سرگرم‌کننده برای اعضای گروه توصیف کرده است.

هوندا سیویک با قطعات لگو

یکی از نکات جالب این هوندا سیویک لگویی را می‌توان چراغ‌های آن دانست که قابلیت روشن و خاموش شدن داشته و می‌توان به کمک یک تبلت مجهز به iOS آن‌ها را کنترل کرد.

شرکت هوندا درنظر دارد در ماه‌های آینده این خودروی لگویی را در رویدادهای مختلف در استرالیا به نمایش بگذارد که اولین حضور در تاریخ 28 آوریل در برنامه تلویزیونی LEGO Masters در کانال نه تلویزیون این کشور خواهد بود.

استفان کالینز که مدیریت شعبه هوندا در استرالیا را برعهده دارد، حضور هوندا سیویک لگویی در برنامه‌ای تلویزیونی که بر محور خلاقیت ساخته شده را منطبق بر خلاقیت و نوآوری جاری در شرکت هوندا دانسته و فرصت برقراری ارتباط مستقیم با طرفداران را برای این شرکت یک افتخار می‌داند.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها