کد خبر : 16802

قیمت خودروها از سایت معروف اینترنتی حذف شد

قیمت خودروها از سایت معروف اینترنتی حذف شد

قیمت خودروها از سایت دیوار به دلیل اعتراض شدید مردم و انتقاد بسیاری از فعالان حوزه خودرو نسبت به قیمت‌های نجومی و غیر واقعی آگهی‌های کاربران حذف شد.

به گزارش خودروتک ، سایت دیوار برای دلالان و واسطه‌های بازار خودرو بستر مناسبی را برای فعالیت آماده کرده است که به دنبال آن سودجویان نیز با استفاده از آن می‌توانند قیمت خودروها را تعیین کنند. از این رو طی سال گذشته تاکنون با خروج آمریکا از برجام، شروع مجدد تحریم‌ها و افزایش نرخ ارز، میزان فعالیت این سودجویان در سایت دیوار افزایش پیدا کرده است و روزانه قیمت‌های جدیدی برای خودرو در بازار آزاد تعیین می‌کنند. از آنجایی که سایت دیوار برای دلالان ابزاری برای تعیین قیمت تبدیل شده است، بسیاری از مردم نسبت به نبود نظارت دقیق در این پلتفرم اعتراض کرده‌اند که سرانجام مسئولان این پلتفرم تمامی قیمت خودروها را از سایت دیوار حذف کردند.

درج قیمت‌های نجومی کاربران در برخی از سایت‌های و اپلیکیشن‌های نیازمندی‌های چون سایت دیوار واکنش‌های زیادی را به همراه داشت که پس از اعتراض شدید مردم و انتقاد بسیاری از فعالان حوزه خودرو نسبت به قیمت‌های نجومی و غیر واقعی آگهی‌های کاربران سایت دیوار، مسئولان این پلتفرم تمامی قیمت خودروها را از سایت دیوار حذف کرده‌اند و فقط آگهی‌های توافقی قادر به نمایش خواهند بود.


منبع: گجت نیوز

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها