کد خبر : 16687

عملکرد جنون آمیز مک لارن 600LT در تست داینو + فیلم

عملکرد جنون آمیز مک لارن 600LT در تست داینو + فیلم

شرکت هنسی آمریکا یکی از مشهور ترین تیونرها و سازنده ابرخودرویی همچون ونوم F5 به شمار می رود. این شرکت سابقه نسبتا طولانی در زمینه تقویت سوپرخودروها دارد و به طور معمول پیش از تقویت این محصولات با قرار دادن خودرو بر روی داینو متر به اندازه گیری قدرت و گشتاور واقعی این خودروها می پردازد.

به گزارش خودروتک ، این بار هنسی به سراغ جدیدترین محصول مک لارن یعنی 600LT رفته است. این سوپرخودرو مدل بالاتر 570S است و جز محصولات میان رده مک لارن یعنی محصولات Sport Series به شمار می رود. طبق اعلام شرکت مک لارن موتور V-8 دو توربو این خودرو توانایی تولید 592 اسب بخار و حداکثر گشتاور 619 نیوتن متری را دارد. به طور استاندارد هر خودرویی در حدود 15 درصد از این قوا را تا انتقال آن به چرخ ها از دست می دهد و انتظار می رود که 600LT توانایی تولید 503 اسب بخار و 458 نیوتن متر گشتاور را بر سر چرخ ها داشته باشد.

مک لارن 600LT

اما پس از قرار گرفتن مک لارن 600LT بر روی داینو متر مشخص شد که قوای محرکه این خودرو بسیار بهینه تر و حتی شاید قوی تر از رقم اعلامی توسط مک لارن است. 600LT در حدود 574 اسب بخار و 668 نیوتن متر گشتاور را به چرخ های عقب منتقل می کند این مقدار گشتاور از رقم اعلامی مک لارن نیز بیشتر است. اگر ارقام رسمی را مبنی قرار دهیم این خودرو تنها 3 درصد از قدرت تولیدی خود را پس از انتقال از دست می دهد. البته به صورت معمول نتایج هر داینو می تواند متفاوت با داینو دیگر باشد. اما با توجه به عملکرد عالی مک لارن باید دید که هنسی چه برنامه ای برای افزایش قدرت این محصول خواهد داشت.

 

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها