کد خبر : 15637

موتورسیکلت دو دیفرانسیل دیده بودید؟ + فیلم

موتورسیکلت دو دیفرانسیل دیده بودید؟ + فیلم

کریستینی، کیت تبدیل تمام چرخ محرک خود برای موتورسیکلت‌های تفریحی سری ادونچر کی‌تی‌ام را با قیمت ۴۵۰۰ دلار رونمایی کرد.

به گزارش خودروتک ، اگر هنوز از موتورسیکلت محرک عقب در سفرهای ماجراجویانه و آف‌رود استفاده می‌کنید، باید با جدیدترین کیت تبدیل تمام چرخ محرک کریستینی (Christini) آشنا شوید. کیت تبدیل کریستینی که برای موتورسیکلت کی‌تی‌ام (KTM) ارائه شده است، امکان لذت بردن از رانندگی آف‌رود با دو چرخ محرک را برای موتورسواران فراهم می‌کند.

کیت تبدیل کریستینی برای موتورسیکلت‌های سری ادونچر KTM قابل استفاده خواهد بود و خریداران می‌توانند با آن، چرخ جلوی موتورسیکلت را نیز محرک کنند تا امکان حرکت در مسیرهای ناهموار خارج از جاده فراهم شود. به‌لطف این کیت تبدیل تمام چرخ محرک، موتورسیکلت KTM به‌راحتی می‌تواند در شن و ماسه سواری کند و مشکلی با کاهش گشتاور و لغزش چرخ‌ها نداشته باشد.

ktm / کیت تبدیل موتورسیکلت کی تی ام

تجربه کارهای کریستینی با موتورسیکلت خاکی ۲۵۰ سی‌سی آغاز شد، اما ممکن است فکر کردن به استفاده از  آن برای موتورسیکلت‌های بزرگ‌تر سخت باشد. زیرا وزن اضافی باعث می‌شود که شرایط کشش چرخ‌ها در مسیرهای ناهموار با دشواری بیشتری همراه شود. استفاده از این کیت بسیار آسان است و به‌راحتی چرخ جلو را همراه چرخ عقب با نیروی پیشرانه درگیر می‌کند. در نتیجه توانایی موتورسیکلت برای غلبه بر موانع در مسیرهای دشوار آف‌رود، ساده‌تر خواهد شد. 

علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۴۵۰۰ دلار، موتورسیکلت کی‌تی‌ام خود را به نسخه 2WD ارتقاء دهند. ممکن است این مبلغ برای ارتقای موتورسیکلت زیاد به نظر برسد؛ اما باتوجه‌به کارایی که موتورسیکلت‌های تفریحی دارند، خرج کردن چنین مبلغی معقول به نظر می‌رسد. انتظار می‌رود کیت تبدیل کریستینی برای موتورسیکلت‌های تفریحی KTM از تابستان امسال در دسترس خریداران قرار بگیرد.


منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها