کد خبر : 14501

10 خودرویی که برای هوندا سیویک 2019 خط و نشان می کشند

10 خودرویی که برای هوندا سیویک 2019 خط و نشان می کشند

مدل سیویک کمپانی هوندا یکی از ده خودرو پرفروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا به شمار می‌رود.

به گزارش خودروتک ، علاوه بر این، این خودرو همچنین یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های تمامی دوران‌ها در آمریکا نیز محسوب می‌شود که از زمان رونمایی از این خودرو در سال ۱۹۷۲ بیش از ۱۸ میلیون دستگاه از آن به فروش رسیده است.

البته با توجه به ویژگی‌های مطلوبی همچون پرفورمنسی مجاب کننده، اتاقی درجه یک، فضای حمل بار چشمگیر، راندمان سوخت مناسب، امتیازات فوق العاده در زمینه‌ی آزمایشات تصادف، و فضای نشیمن راحت و جادار این موضوع چندان غافلگیر کننده به نظر نمی‌رسد.

اگر که برای مدتی طولانی مالک یک هوندا سیویک هستید و در عین حال از تعهد ویژه‌ای نسبت به این خودرو برخوردار می‌باشید انتخاب شما انتخابی عاقلانه بوده است.

با این حال در مواقعی که زمان خرید یک خودرو جدید فرا می‌رسد مهم است که انتخاب‌های خود را محدود نکرده و رقابت میان خودرو‌ها را نیز مد نظر قرار دهید.

چرا که ممکن است به خودرویی برخورد کنید که حتی بهتر از هوندا سیویک با اولویت‌های شما همخوانی داشته باشد.

ما به منظور کمک به شما در پروسه‌ی دشوار انتخاب خودرو لیستی از ده خودرویی که بیش از همه نسبت به هوندا سیویک ترجیح داده شده‌اند را ایجاد کرده‌ایم.

اما این خودرو‌ها چگونه در زمینه‌ی قیمت گذاری و بخش‌هایی که بیش از همه برای خریداران خودرو‌های جدید حائز اهمیت است با یکدیگر مقایسه خواهند شد؟

ما با استفاده از اطلاعات امتیاز دهی و نقد و بررسی‌های وبسایت یو اس نیوز در کنار مقایسه‌ی هر مدل رقیب با هوندا سیویک ۲۰۱۹ شما را از نقاط قوت و ضعف آن‌ها نیز مطلع خواهیم ساخت.

لازم به ذکر است که هوندا سیویک ۲۰۱۹ با شروع قیمت ۱۹٫۴۵۰ دلاری و در سبک‌های بدنه‌ی کوپه، سدان و هاچ بک عرضه می‌شود.

این خودرو همچنین در مجموع امتیاز ۸٫۶ از ده را از سوی وبسایت یو اس نیوز دریافت نموده و در نزدیکی جایگاه برتر رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که امتیازات و رتبه بندی‌های وبسایت یو اس نیوز به واسطه‌ی تحقیقات تخصصی و اطلاعات پیش رو طبق یک روال همیشگی دستخوش تغییر می‌شوند.

در نتیجه امتیازات ذکر شده در این مطلب ممکن است با امتیازات موجود در رتبه بندی‌ها و نقد و بررسی‌های خودرو‌های جدید ما مغایرت داشته باشند.

در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید تا با ده جایگزین احتمالی هوندا سیویک ۲۰۱۹ آشنا شوید:

هوندا آکورد ۲۰۱۹ یا هوندا سویک ۲۰۱۹

قیمت: ۲۳٫۷۲۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۹٫۰

هوندا آکورد نیز همانند مدل سیویک خودرویی پرفروش در بازار ایالات متحده به شمار می‌رود.

در صورتیکه قصد خرید مدل آکورد به جای هوندا سیویک را دارید نیازی به خروج از نمایندگی خرید یا ترک برند معتمد خود وجود نخواهد داشت.

از آنجاییکه هوندا آکورد در کلاس خودرو سایز بزرگ‌تری قرار دارد شروع قیمت آن همانطور که انتظار می‌رود بالاتر از مدل سیویک بوده و برابر با ۱۹٫۴۵۰ دلار می‌باشد.

با این حال صرف نظر از اندازه‌ی بزرگ‌تر هوندا آکورد آیا این خودرو ارزش صرف هزینه‌‌ی اضافه را خواهد داشت؟

با خرید هوندا آکورد ۲۰۱۹ از ویژگی‌هایی مانند هندلینگ چابک، قدرت فراوان، راندمان سوخت بالا، و امتیازات ایمنی فوق العاده بهره مند خواهید شد.

این خودرو متعلق به نسلی از خودرو‌هایی است که امتیازات بالاتری در زمینه‌ی قابلیت اطمینان نسبت به مدل سیویک کسب کرده و به صورت پیش فرض از یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به صفحه نمایش بزرگ‌تر برخوردار می‌باشد.

این خودرو همچنین به صورت پیش فرض به مجموعه‌ی Honda Sensing که متشکل از امکانات ایمنی فعال می‌باشد مجهز است که در مدل پایه‌‌ی سیویک ۲۰۱۹ نیز شاهد وجود این مجموعه هستیم.

صندوق عقب مدل آکورد از یک ورودی باریک برخوردار بوده و فضای حمل بار آن نیز چندان بزرگ‌تر از مدل سدان سیویک نمی‌‌باشد.

مدل هاچ بک سیویک در مقایسه با هوندا آکورد فضای به مراتب بیشتری برای حمل وسایل ارائه می‌کند.

تویوتا کرولا ۲۰۱۹ یا هوندا سیویک ۲۰۱۹

قیمت: ۱۸٫۷۰۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۱

تویوتا کرولا و هوندا سیویک از رقبای دیرینه‌ی بخش خودرو‌های کامپکت محسوب می‌شوند.

در حالیکه مدل سیویک مجدداً برای سال ۲۰۱۶ طراحی شد و به تازگی بازسازی مختصری را نیز تجربه کرده است، نسل کنونی تویوتا کرولا به سال ۲۰۱۴ باز می‌گردد.

با این وجود کمپانی تویوتا یک ورژن هاچ بک که مدلی جدید برای سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شود را نیز عرضه کرده که به صورت پیش فرض از ویژگی‌هایی مانند مجموعه‌ی ایمنی پیشرفته و یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی مدرن با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی برخوردار است.

تویوتا کرولا ۲۰۱۹ طبق رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما قادر به رقابت با هوندا سیویک نخواهد بود.

از ۲۳ خودرو موجود در این رتبه بندی مدل سیویک جایگاه پنجم لیست را به خود اختصاص داده که این در حالیست که تویوتا کرولا در جایگاه نوزدهم این رتبه بندی قرار گرفته است.

البته خرید کرولا نسبت به سیویک برای شما ارزان‌تر تمام خواهد شد اما اختلاف قیمت این دو خودرو قابل چشم پوشی است.

از نقاط قوت این خودرو می‌توان به فضای سرنشین فراوان (در مدل‌های سدان)، راندمان سوخت فوق العاده، و قابلیت اطمینان پیش بینی شده‌ی استثنایی اشاره کرد.

در صورتیکه به دنبال ویژگی‌هایی مانند فضای حمل بار گسترده، فضای داخلی لوکس، و یا پرفورمنسی جذاب هستید تویوتا کرولا گزینه‌ی مورد نظر شما نخواهد بود.

اگر هم اکنون نیازی به دریافت خودرو جدید خود ندارید باید گفت که کمپانی تویوتا در حال برنامه ریزی برای عرضه‌ی ورژن کاملاً باز طراحی شده‌ی کرولا در سال ۲۰۲۰ می‌باشد.

مزدا ۳ ۲۰۱۸ یا هوندا سیویک ۲۰۱۹

قیمت: ۱۸٫۰۹۵ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۴

مزدا ۳ و هوندا سیویک از جهات بسیاری به یکدیگر شباهت دارند.

هر دو خودرو از عملکرد مناسب در آزمایشات تصادف، راندمان سوخت بسیار خوب، و اتاق‌های جذاب برخوردار بوده و علاوه بر این در دو ورژن سدان و هاچ بک نیز عرضه می‌گردند.

طبق امتیاز دهی و رتبه بندی‌های وبسایت یو اس نیوز هوندا سیویک به طور کلی و با اختلافی کم نسبت به مزدا ۳ برتری دارد.

مزدا ۳ ۲۰۱۸ از امتیازی بسیار پایین در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده رنج می‌برد که همین موضوع دلیل اصلی امتیاز کلی پایین این خودرو نسبت به هوندا سیویک محسوب می‌شود.

با این وجود زمانیکه صحبت از هندلینگ قدرتمند در میان باشد غلبه بر این خودرو کار آسانی نخواهد بود.

علاوه بر این مزدا ۳ از یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی پیش فرض بصری با صفحه نمایشی بزرگ‌تر بهره می‌برد و شروع قیمت آن نیز در حدود ۱۴۰۰ دلار کم‌تر از هوندا سیویک برآورد شده است.

نسخه‌ی ۲۰۱۹ مزدا ۳ مجدداً به طور کامل طراحی شده است. بنابراین اگر قصد انتخاب خودرویی بجز هوندا سیویک دارید و در عین حال اتومبیلی را ترجیح می‌دهید که به جدید‌ترین تکنولوژی‌ها مجهز است مزدا ۳ ۲۰۱۹ می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

هوندا فیت ۲۰۱۹ یا هوندا سیویک ۲۰۱۹

قیمت: ۱۶٫۱۹۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۹

در صورتیکه در حال بررسی یک هوندا سیویک جدید در نمایندگی هوندا محلی خود هستید بهتر است رانندگی آزمایشی با مدل فیت این کمپانی را نیز تجربه کنید.

این خودرو نه تنها عنوان ارزشمند‌ترین خودرو ساب کامپکت ۲۰۱۹ ما را به خود اختصاص داده بلکه حدوداً‌ ۳۰۰۰ دلار کم‌تر از مدل پایه‌ی هوندا سیویک قیمت گذاری شده است.

ویژگی‌هایی مانند امتیازات ایمنی بی‌نظیر، راندمان سوخت فوق العاده، و فضای حمل بار تطبیق پذیر و جادار باعث شده تا این مدل ۲۰۱۹ هوندا فیت در جایگاه برتر رتبه بندی خودرو‌های ساب کامپکت ما قرار گیرد.

در حقیقت این خودرو به طور کلی فضای حمل بار بیشتری نسبت به مدل سیویک هاچ بک در اختیار شما قرار خواهد داد.

هوندا فیت همچنین دارای سابقه‌ی طولانی در کسب امتیازات بالاتر از حد متوسط در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده بوده و علاوه بر برخورداری از یکی از باکیفیت‌ترین اتاق‌ها در این کلاس خودرو از امکانات آپشنی ایمنی و تکنولوژی فراوانی نیز بهره می‌برد.

هوندا فیت فاقد شتابی قدرتمند می‌باشد اما با این حال این خودرو، چابکی و قابلیت مانور پذیری بالایی را ارائه خواهد داد.

هیوندا الانترا ۲۰۱۹ یا هوندا سیویک ۲۰۱۹

قیمت: ۱۷٫۲۰۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۳

هیوندا الانترا ۲۰۱۹ در رتبه بندی پررقابت خودرو‌های کامپکت ما برخلاف هوندا سیویک در جایگاه برتر این لیست قرار نمی‌گیرد اما با این وجود این خودرو را می‌توان رقیبی قدرتمند در نظر گرفت.

از نقاط قوت این خودرو می‌توان به شروع قیمت پایین، برخورداری از تکنولوژی‌های کاربر پسند، و بالاترین سطح پوشش گارانتی اشاره کرد.

این خودرو به نسبت شروع قیمت آن از اتاقی زیبا بهره مند است که فضای فراوانی را برای سرنشینان بالغ در هر دو ردیف صندلی ارائه می‌دهد.

علاوه بر این فضای حمل بار موجود در مدل‌های سدان این خودرو با ورژن سدان هوندا سیویک برابری می‌کند و این در حالیست که مدل هاچ بک الانترا GT در مقایسه با مدل هاچ بک سیویک از فضای حمل بار کلی بزرگ‌تری بهره می‌برد.

با این وجود در صورتیکه پرفورمنس خودرو را در اولویت قرار دهید بهتر است هیوندا الانترا را از لیست گزینه‌های خود حذف کنید.

شورولت کروز ۲۰۱۹ یا هوندا سیویک ۲۰۱۹

قیمت: ۱۷٫۹۹۵ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۴

شورولت کروز از شروع قیمتی برخوردار است که در حدود ۱۵۰۰ دلار پایین‌تر از قیمت در نظر گرفته شده برای هوندا سیویک می‌باشد.

این خودرو را می‌توان در دو سبک بدنه‌ی سدان و هاچ بک خریداری کرد.

شورولت کروز علیرغم قیمت پایینی که دارد به صورت پیش فرض به همراه امکانات خوش ایندی همچون صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و وای فای هات اسپات عرضه می‌گردد.

این خودرو در زمینه‌های راندمان سوخت و فضای حمل بار با هوندا سیویک برابری می‌کند و همچنین فضای نشیمن جادار و راحتی را در هر دو ردیف صندلی ارائه می‌دهد.

از این گذشته شورولت کروز به نسلی از خودرو‌هایی با امتیازات استثنایی در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده تعلق دارد.

با این حال این خودرو نقص‌هایی نیز دارد. شورولت کروز به صورت از پیش تعیین شده فاقد امکانات کمک راننده‌ی پیشرفته بوده و علاوه بر این نمایش مطلوبی را در زمینه‌ی پرفورمنس ارائه نمی‌دهد.

تویوتا کمری ۲۰۱۹ یا هوندا سیویک ۲۰۱۹

قیمت: ۲۳٫۹۴۵ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۹٫۰

برای آن دسته از مشتریان هوندا سیویک که ممکن است تصمیم به خرید هوندا آکورد بگیرند، مد نظر قرار دادن تویوتا کمری ۲۰۱۹ امر چندان دشواری نخواهد بود.

چرا که تویوتا کمری مشابه هوندا آکورد قیمت گذاری شده و هر دو مدل به طور مشترک در جایگاه نخست رتبه بندی خودرو‌های سایز متوسط ما قرار گرفته‌اند.

این خودرو با برخورداری از دینامیک رانندگی اصلاح شده، راندمان سوخت فوق العاده، تکنولوژی مدرن فراوان، و اتاق جادار و باکیفیت، به طور چشمگیری کامل در نظر گرفته می‌شود.

فضای ارائه شده در صندوق عقب تویوتا کمری را می‌توان هم‌ تراز مدل سدان هوندا سیویک دانست اما حجم موجود در این فضا قابل مقایسه با مدل‌های هاچ بک سیویک نخواهد بود.

در این خودرو بر خلاف مدل سیویک امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، وای فای هات اسپات، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی به صورت پیش فرض ارائه می‌شوند.

علاوه بر این در تمامی ورژن‌های این خودرو شاهد عرضه‌ی مجموعه‌ی کاملی از امکانات ایمنی فعال به صورت از پیش تعیین شده هستیم.

از دیگر نقاط قوت تویوتا کمری می‌توان به سابقه‌ی طولانی آن در کسب امتیازات بالا در زمینه‌‌های ایمنی و قابلیت اطمینان پیش بینی شده اشاره کرد.

سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۹ یا هوندا سیویک ۲۰۱۹

قیمت: ۱۸٫۵۹۵ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۱

سوبارو ایمپرزا ۲۰۱۹ عملکرد درخشانی را در رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما از خود به نمایش نمی‌گذارد اما با این حال این خودرو به صورت پیش فرض از سیستم سواری دو دیفرانسیل بهره می‌برد که مدل سیویک فاقد این ویژگی است.

به علاوه این خودرو دارای یک سیستم ارتباطی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۶٫۵ اینچی با کاربری آسان و به همراه قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو می‌باشد.

این در حالیست که برای برخورداری از یک سیستم مشابه در مدل سیویک مستلزم ارتقاء خودرو به مدل‌های بالاتر از ورژن پایه خواهید بود، با این تفاوت که این سیستم فاقد قابلیت بصری سیستم موجود در سوبارو ایمپرزا می‌باشد.

سوبارو ایمپرزا امتیازات بالایی را در زمینه‌ی ایمنی به خود اختصاص داده و همچنین فضا و راحتی قابل تحسینی را در هر دو ردیف صندلی خود ارائه می‌دهد.

ورژن هاچ بک این خودرو در مقایسه با مدل هاچ بک هوندا سیویک از ظرفیت حمل بار کلی بزرگ‌تری بهره می‌برد.

امتیاز کلی پایین‌تر مدل ایمپرزا را می‌توان نتیجه‌ی استفاده‌ از موتوری کم جان و اتاقی خسته کننده‌ در نظر گرفت.

فورد فوکوس ۲۰۱۸ یا هوندا سیویک ۲۰۱۹

قیمت: ۱۷٫۹۵۰ دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۸٫۷

فورد فوکوس ۲۰۱۸ در جایگاه سوم رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما قرار می‌گیرد.

این خودرو با این که دارای امتیاز بالاتری در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده نسبت به هوندا سیویک می‌باشد اما با این حال این خودرو ۱۵۰۰ دلار ارزان‌تر از همتای خود قیمت گذاری شده است.

هر دوی این مدل‌ها از چابکی مناسبی برخوردار بوده و رانندگی با هر دو مدل سدان و یا هاچ بک آن‌ها نیز تجربه‌‌ای جذاب را به ارمغان خواهد آورد.

مدل‌های سدان این خودرو از صندوق عقب‌های کوچک رنج می‌برند اما فضای موجود در پشت صندلی‌های عقب بیشتر مدل‌های هاچ بک این خودرو تقریباً با فضای ارائه‌ شده در مدل سیویک برابری می‌کند.

با این همه، صندلی‌های ردیف دوم این خودرو فاقد فضای مناسبی بوده و کیفیت فضای داخلی آن نیز قابل مقایسه با کیفیت اتاق هوندا سیویک نمی‌باشد.

کمپانی فورد دو مدل پرفورمنس بالای فوکوس به نام‌های ST و RS را نیز ارائه می‌کند که با قدرت به رقابت با مدل‌های پرفورمنسی سیویک Si و Type R می‌پردازند.

در حالیکه مدل‌های فوکوس ST و سیویک Si مشابه یکدیگر قیمت گذاری شده‌اند، فورد فوکوس RS برای شما در حدود ۵۰۰۰ دلار گران‌تر از مدل سیویک Type R تمام خواهد شد.

نیسان سِنتِرا ۲۰۱۹ یا هوندا سیویک ۲۰۱۹

قیمت: ۱۷٫۷۹۰ دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: ۱۰ / ۷٫۴

نیسان سنترا ۲۰۱۹ پایین‌ترین امتیاز در میان خودروهای کامپکت در این وبسایت را به نام خود به ثبت رسانده است اما با این وجود بسیاری از خریداران آن را به هوندا سیویک ترجیح می‌دهند.

نیسان سنترا با برخورداری از یکی از پایین‌ترین قیمت‌ها در میان خودرو‌های کلاس خود و ارائه‌ی عملکردی مناسب به عنوان یک خودرو مناسب رفت و آمد‌های روزانه در کنار بهره مندی از فضای حمل بار و اتاقی که با یک خودرو سایز متوسط برابری می‌کند، موفق به جذب خریداران اتومبیل شده است.

علاوه بر این کمپانی نیسان به ارائه‌ی پرداخت‌های فوق العاده پایین اجاره ماهیانه‌ی مدل سنترا نیز ادامه می‌دهد.

نیسان سنترا برای سال ۲۰۱۹ به صورت پیش فرض به یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی کاربر پسند مجهز شده است اما با این حال قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو به عنوان آپشن‌های قابل خرید ارائه می‌گردند.

در صورتیکه به دنبال یک سدان اسپورت با قیمتی معقول هستید کمپانی نیسان این خودرو را به عنوان ورژنی از مدل نیسمو نیز ارائه می‌کند.

این خودرو به همراه ویژگی‌هایی از قبیل یک موتور چهار سیلندر توربو قدرتمند‌تر، سیستم سوسپانسیون تیون‌ شده‌ی اسپورت، چرخ‌های الهام گرفته شده از پیست مسابقه، مون روف، اصلاحات ظاهری منحصر به فرد، صندلی‌های جلویی اسپورت کمپانی نیسان، و یک سیستم صوتی مرغوب Bose عرضه می‌گردد.

با این وجود مدل سیویک Si گزینه‌ی بهتری در نظر گرفته شده و آن را می‌توان با هزینه‌‌ای پایین‌تر نیز خریداری کرد.


منبع: فوت و فن

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها