کد خبر : 13680

جزئیات استفاده تسلا از نمایشگرهای خمیده

جزئیات استفاده تسلا از نمایشگرهای خمیده

کار کردن با بخش بالایی این سامانه مشکل خواهد بود و به دلیل تابش مختلف نور روی بخش‌های مختلف احتمال دیدن برخی از اطلاعات روی آن سخت خواهد شد.

به گزارش خودروتک ، در سال‌های اخیر در نمونه‌های مطالعاتی و واقعی شاهد تلویزیون‌هایی با صفحه نمایش خمیده یا تلفن‌های هوشمند با صفحات تاشو بوده‌ایم، اما باید اعتراف کنیم که هیچ‌کدام از ما صفحه نمایش سیستم اطلاعات و سرگرمی منحنی را تا کنون در خودروها ندیده‌ایم.

چه این مدل  در حد یک رندر است، اما احتمالا مدل‌های آتی مدل S به چیزی کمتر از این مدل مجهز نخواهند شد. مدلی که اینک در همین سیستم مفهومی نمونه‌ای چشم‌گیر، زیبا و جذاب از آب درآمده است.

صفحه نمایش منحنی سامانه اطلاعات سرگرمی در تسلا

مسلما یک سیستم اطلاعات و سرگرمی منحنی در یک خودرو معقول به نظر نمی‌رسد. به نظر ما کار کردن با بخش بالایی این سامانه مشکل خواهد بود و به دلیل تابش مختلف نور روی بخش‌های مختلف احتمال دیدن برخی از اطلاعات روی آن سخت خواهد شد.

صفحه نمایش منحنی سامانه اطلاعات سرگرمی در تسلا

با این وجود می‌دانیم تسلا روی فناوری‌های "اج" کار می‌کند و به همین دلیل در حین دیدن چنین صفحه نمایشی در مدل Y (در 14 مارس) شگفت‌زده نخواهیم شد. احتمال دارد تسلا از این مدل در نسخه‌های آینده تسلا 3 نیز بهره برد.

منبع: عصر ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها