کد خبر : 13078

خودروی برقی تسلا به ایران آمد ! + تصاویر

خودروی برقی تسلا به ایران آمد ! + تصاویر

اخیرا تصاویری از خودروهای تسلا شامل دو دستگاه تسلا مدل 3، یک دستگاه تسلا مدل S و یک دستگا تسلا مدل X در گمرک غرب منتشر شده است، اما دلیل واردات آن‌ها به ایران مشخص نیست. در ادامه این موضوع را بررسی می‌کنیم.

به گزارش خودروتک ، در روزهای گذشته تصاویری از خودروهای تسلا در گمرک منتشر شده است که هدف واردات این خودروها در مناطق آزاد اقتصادی کشور مشخص نشده است.

طبق منابع خبری از میان این خودروهای تسلا، دو دستگاه تسلا مدل 3، یک دستگاه تسلا مدل S و یک دستگا تسلا مدل X هستند که در پارکینگ گمرک غرب قرار دارند. همچنین تسلا مدل S نسخه 75 کیلووات ساعتی چهار چهرخ محرک است.

هدف از واردات خودروهای تسلا چیست؟

احتمال دارد این خودروها با هدف گذر از ایران به صورت موقتی به گمرک وارد شده‌اند تا به سایر کشورهای فرستاده شوند، اما مدتی است این خودروها همچنان در گمرک قرار دارند و احتمال ارسال به سایر کشورها منتفی به نظر می‌رسد.

البته برخی نیز عنوان می‌کنند این خودروهای آمریکایی الکتریکی و خودران سطح 3 و سطح 4 برای سفارتخانه‌ها بوده و به آن‌ها تحویل داده خواهند شد. گفتنی است خودروهای تسلا الکتریکی بوده و این شرکت آمریکایی در ساخت خودروهای خودران بسیار مشهور است.


منبع: گجت نیوز

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها