کد خبر : 13056

عجیب ترین خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه ژنو 2019

عجیب ترین خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه ژنو 2019

نمایشگاه خودرو ژنو 2019 با تمامی حواشی خود برگزاری شد و همواره برندهای مشهور نظیر مرسدس، ب ام و و لامبورگینی و بوگاتی بیش تر مورد توجه قرار می گیرند اما خودروهایی شگفت انگیزی در این رویداد سالیانه وجود دارد که علیرغم قابلیت های عجیب و جالب، رسانه ها کمتر به آن ها می پردازند.

به گزارش خودروتک ، نمایشگاه خودرو ژنو 2019 با تمامی حواشی خود در حال برگزاری است و همواره برندهای مشهور نظیر مرسدس، ب ام و و لامبورگینی و بوگاتی بیش تر مورد توجه قرار می گیرند اما خودروهایی شگفت انگیزی در این رویداد سالیانه وجود دارد که علیرغم قابلیت های عجیب و جالب، رسانه ها کمتر به آن ها می پردازند. در ذیل لیستی از این خودروها گرد آوری شده است.

ساهارا طلایی دو

این خودرو شیک و جذاب برای نخستین بار در سال 1954 به نمایش گذاشته شد و نکته جالب توجه آن مربوط به استفاده از فناوری پیشرفته و آینده نگرانه نظیر کنترل صوتی، ریموت استارت موتور و سنسورهای سیستم ترمز در این خودرو است.

نسخه پیشگام آزادی PAL-V

این خودرو که به عنوان نخستین خودرو پرنده ی تولید شده شناخته می شود، قرار است با قیمت 599 هزار دلار از سال 2020در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که تنها 90 نسخه از خودرو پرنده تولید خواهد شد و از امکانات آن می توان به وزن سبک و روکش چرم با کیفیت کابین اشاره کرد.

کانگورو استایل GFG

جورجتتو گیتگارو به همراه پسرش فابریزیو این خودرو عجیب را طراحی کرده است. این خودرو در سه گروه شاسی بلند، الکتریکی و سوپر اسپرت قرار می گیرد.

این خودرو از نوع افرود بوده و مجهز به سیستم چهارچرخ متحرک و سیستم تعلیق تنظیم شونده است.

شتاب صفر تا 62 مایل برساعت کانگرو برابر با 3.3 ثانیه است و به لطف دو موتور، 483 اسب بخار قدرت تولید می کند.

منبع: میهن صنعت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها