کد خبر : 12866

موتورسیکلت پرنده در آستانه تولید

موتورسیکلت پرنده در آستانه تولید

دیوید مایمن مدیرعامل و ایده پرداز شرکت JPA در نظر دارد سفرهای انفرادی درون شهری را بر اساس استفاده از موتورسیکلت پرنده طراحی کند. این ایده فانتزی که میلیونها دلار هزینه خواهد داشت در یک قدمی تولید انبوه است.

به گزارش خودروتک ، شاید تا یک دهه آینده به جای آن که شاهد حرکت موتورسیکلت ها روی زمین باشیم، باید سر خود را بلند کنیم و در آسمان ها به دنبال موتورسیکلت بگردیم.

دیوید مایمن که سابقه ای طولانی و درخشان در حوزه طراحی جت پک ها دارد، سعی دارد با ساخت موتورسیکلت های پرنده تحولاتی جدیدتر  در ایده های پروازی ایفا کند. شرکت او در تلاش است رویاهای پروازی بشر را محقق کند.

Jetpack Aviation در حال تبدیل شدن به یک شرکت بسیار متفاوت است. خریداران  این موتورهای تکد نفره پروازی اکنون می توانند با رقمی حدود 10 هزار دلار هزینه، یک موتور پروازی جدید سفارش دهند. البته این یک رقم حدسی است و ممکن است رقم واقعی کمی بیشتر باشد اما رقمی که در حال حاضر مورد تایید شرکت قرار گرفته این نرخ است.

مایمن می گوید: " گر شما به مدت زمان تسلا برای ارائه مدل 3 به مشتریان نگاه کنید متوجه می شوید ما برای ارائه موتور پروازی خود به مردم دیر نکرده ایم و زمان تحویل محصول ما دقیقا همان تاریخی خواهد بود که بر اساس کمپین خود حدس زده ایم."

اما طرح موتور سیکلت پروازی یک طرح جدید نیست و طی 12 سال اخیر روی آن تمرکز شده است. جاراد فریدمن از مدیران بخش پرواز می گوید: "من نمیتوانم حجم هیجان زدگی خود را در مورد این موتورسیکلت پروازی پنهان کنم. :

طرح فعلی هواپیمایی Jetpack ب جاه طلبانه تر از اکثر خودروهای پروازی است که توسط شرکت هایی مثل اوبر طراحی می شود. این شرکت ادعا می کند که طرحهای موتور  سریع تر از 150 مایل در ساعت در ارتفاع 15000 فوتی پرواز می کند. حداکثر زمان پرواز برای موتور پروازی حدود 30 دقیقه تخمین زده می شود.


منبع: انتخاب

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها