کد خبر : 12329

داستان 5 مرسدس بنز SLR گاراژ مانی خوشبین میلیارد ایرانی-آمریکایی چیست؟ + فیلم

داستان 5 مرسدس بنز SLR گاراژ مانی خوشبین میلیارد ایرانی-آمریکایی چیست؟ + فیلم

مانی خوشبین، میلیاردر ایرانی ساکن آمریکا، در ویدئویی ۵ نمونه از سوپراسپرت‌های مرسدس بنز خود را به نمایش در می‌آورد.

به گزارش خودروتک، علاقه شدید طرفداران خودرو با هیچ‌کس دیگری قابل مقایسه نیست. امروز می‌خواهیم به سراغ مانی خوشبین، میلیونر ایرانی-آمریکایی برویم که علاقه‌اش به مرسدس‌بنز مک‌لارن SLR بی‌کران است. او مالک ۵ نمونه مرسدس‌بنز SLR است.

مانی خوشبین ، مرسدس بنز SLR

کلکسیون SLR‌های خوشبین شامل ۳ نمونه کوپه و ۲ نمونه رودستر می‌شود که دو نمونه از آن‌ها با رنگ نقره‌ای و تودوزی قرمز هستند. یکی از خصوصیات مورد علاقه مرسدس‌بنز SLR برای خوشبین، کاپوت کشیده و حس سنگینی جلوی خودرو است که به عقیده وی، با سایر سوپر‌اسپرت‌های موتور وسطی که تجربه کرده متفاوت است. هر روز چنین فرصتی وجود ندارد که بتوانیم جزئیات مرسدس‌بنز SLR را از نزدیک مشاهده کنیم.

 

کاپوت خودرو هم به‌طور جالبی باز می‌شود که با خودروهای قدیمی بی‌ام‌و شباهت دارد. اما بدون شک یکی از جذاب‌ترین ریزه‌کاری‌های این خودرو، کلید استارت آن است که درون محفظه‌ای روی دسته‌دنده قرار گرفته که ما را به یاد دکمه پرتاب موشک می‌اندازد. مانی خوشبین کلید تنظیم بال‌عقب را هم نشان می‌دهد که در قسمت میانی کنسول قرار گرفته است. 

مانی خوشبین ، مرسدس بنز SLR

این تنها بخشی از کلکسیون بزرگ خوشبین است. در کلکسیون وی، هایپرکارهای مشهوری از جمله بوگاتی ویرون، پاگانی هوآیرا و مک‌لارن p1 هم موجود است.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها