کد خبر : 1167

کلکسیون خودروهای خاص مانی خوشبین؛ میلیاردر ایرانی-امریکایی

کلکسیون خودروهای خاص مانی خوشبین؛ میلیاردر ایرانی-امریکایی

مانی خوشبین مدیرعامل شرکت املاک خوشبین در کالیفرنیا، کلکسیونی از ابرخودروهای گران‌قیمت شامل نمونه‌های خاص بوگاتی، کونیگزگ آگرا و پاگانی هوایرا در اختیار دارد.

 به گزارش خودروتک، مانی خوشبین، کلکسیونی از ابرخودروها در کالیفرنیای آمریکا دارد. گاراژ این میلیاردر عاشق خودرو، پر از نمونه‌های ویژه از ابرخودروهای شرکت‌‌های مختلف مانند کونیگزگ، بوگاتی، پاگانی و مک‌لارن است.

مجموع قدرت اسب بخار تمام ابرخودروهای گاراژ خوشبین سر به فلک می‌کشد؛ البته برای مدیرعامل شرکتی که مالک بیش از ۲۰۰۰۰۰ متر مربع زمین در شش ایالت آمریکا است، این کلکسیون چندان عجیب نیست.

Koenigsegg Agera RS

 یکی از جدیدترین‌ مدل‌ها در گاراژ خوشبین کونیگزگ آگرا RS فینیکس، مدلی سفارشی از آگرا با لایه هایی از طلای ۲۴ عیار است که با بدنه سیاه فیبر کربنی تضاد زیبایی می‌سازد. این ابرخودرو همان آگرا RS گریفون (Gryphon) است که سال گذشته دو بار تصادف کرد و به سفارش مانی خوش بین، توسط کونیگزگ با نام جدید فینیکس (Phoenix، به‌معنی ققنوس که در فرهنگ اروپایی غالباً تمثیلی از فناناپذیری و حیات دوباره است) بازسازی شد.

pagani hermes

پاگانی هوایرا هرمس در میان این سوپر اسپرت‌های لوکس جلوه ویژه‌ای دارد زیرا تنها نمونه از این ابرخودرو است که توسط برند چرم لوکس هرمس تجهیز شده است. جزئیات این محصول لوکس از جمله بخش‌های خارجی مزین با نشان هرمس خیره کننده است؛ عملکرد متخصصان هرمس تحسین خوشبین را به دنبال داشته به‌طوری‌که این میلیارد، به‌دنبال سفارش پروژه‌ی دیگری با هرمس برای تجهیز بوگاتی شیرون است‌ که امیدواریم به نتیجه برسد.

http://www.loginbrands.com/images/Article/100125-Manny-Khoshbin-Rolls-Royce-Phantom-14.jpg

 

http://www.loginbrands.com/images/Article/100125-Manny-Khoshbin-Mclaren-P1-24.jpg

http://cdn.khodrobank.com/Reviews/20009_Pagani-Huayra-2.jpg

 

 

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها