کد خبر : 1101

آئودی روش جدید پرداخت عوارض ابداع کرد

آئودی روش جدید پرداخت عوارض ابداع کرد

در لس‌آنجلس معمولاً عوارض جاده‌ای را از کاربران راه دریافت نمی‌کنند ولی در دیگر نقاط ایالات متحده مانند بخش شمال شرقی این کشور، دریافت عوارض بسیار جدی دنبال می‌شود.

به گزارش خودروتک، جدیت در پرداخت عوارض یعنی اینکه رانندگان یا باید حساب مربوط به پلاک خودرو خود را همیشه شارژ نمایند و یا باید روشی وجود داشته باشد که بدون معطلی هزینه را پرداخت کند.

شرکت خودروسازی آئودی بر این باور است که روش جدید و بسیار بهتری نسبت به شیوه سنتی ابداع کرده است. این کمپانی قصد دارد ماژول یکپارچه عوارض (Integrated Toll Module) را به همراه خودرو شاسی‌بلند E-Tron معرفی نماید.

ماژول یکپارچه عوارض یا ITM در آینه جلو خودرو شاسی‌بلند E-Tron قرار گرفته است و به رانندگان این خودرو اجازه می‌دهد به برخی از مراکز پرداخت عوارض در ایالات متحده و کانادا دسترسی داشته باشند.

نکته جذاب دیگر در مورد Integrated Toll Module این است که به راحتی می‌توان آن را کنترل کرد و با سیستم اطلاعات MMI شرکت آئودی تنظیم می‌شود.

با استفاده از MMI، رانندگان می‌توانند تنظیمات مالکیت خودرو را مشخص نموده تا به اندازه کامل و بدون اشتباه نرخ عوارض پرداخت شود. ضمن اینکه امکان معین کردن شبکه مورد استفاده نیز فراهم شده است.

آئودی هنوز اعلام نکرده که این سیستم با کدام سازمان‌های دریافت عوارض همگام‌سازی شده ولی آنطور که مشخص است، Integrated Toll Module توسط شرکت Gentex (کمپانی تولیدکننده تکنولوژی آینه‌های تضعیف‌کننده خودکار نور آئودی) برای این شرکت خودروسازی طراحی، توسعه و تولید شده است.

از خودرو E-Tron قرار است هفته آینده در شهر سانفرانسیسکو رونمایی شود و خبرها حاکی از آن است که آئودی هم‌اکنون تولید باتری الکتریکی این وسیله نقلیه شاسی‌بلند را به صورت انبوه تولید کرده بنابراین با زمان ورود این خودرو به خیابانها فاصله چندانی نداریم.

منبع: تکفارس

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها