کد خبر : 10995

ارزان ترین سوپراسپرت های بازار + تصاویر

ارزان ترین سوپراسپرت های بازار + تصاویر

خوانندگان همیشگی بخش بهترین خودرو‌های وبسایت یو اس نیوز اند وُرلد ریپورت احتمالاً متوجه شده‌اند که ما در زمینه‌ی مشاوره خرید خودرو برای مشتریان معمولی و با رعایت درک عامیانه تمرکز داشته‌ایم.

به گزارش خودروتک، همچنین این موضوع را نیز در نظر داریم که مشتریان عادی به دنبال خرید یک سوپر خودرو در بازار نیستند. با این وجود سوپر خودرو‌ها بخش جذابی از بازار را تشکیل داده‌اند.

این نوع از اتومبیل اساساً‌ خودرو‌های مسابقه‌ای هستند که به صورت قانونی در خیابان‌ها تردد می‌کنند و از این رو بیشتر آن‌ها با قیمت‌های سرسام آوری روانه‌ی بازار می‌شوند.

ما با انجام تحقیقات و ایجاد اندکی تغییر در مفهوم کلمه‌ی “سوپر خودرو” به چندین مدل با قیمت‌های مناسب برخورد کردیم.

اگرچه حتی خرید یک سوپر خودرو ارزان قیمت نیز از توان بسیاری از خریداران خارج است اما خواندن درباره‌ی این خودرو‌های سریع و قدرتمند از جذابیت خاصی برخوردار بوده و بیش از آنچه انتظار دارید به موضوع این مطلب مرتبط خواهد بود.

 این موضوع به این دلیل است که سوپر خودرو‌ها اغلب به عنوان پرچم‌دار یا مدل هالو یک خودرو ساز مورد استفاده قرار می‌گیرند که به روزترین پیشرانه‌ها و امکانات تکنولوژی جدید را در معرض نمایش قرار می‌دهند و در نهایت به نوعی بر مدل‌های عادی کمپانی اثر می‌گذارند.

به عبارت دیگر حتی در صورتیکه این سوپر خودرو‌های ارزان قیمت مناسب شما نباشند اما همچنان اهمیت ‌آن‌ها بیشتر از آنچه که انتظار دارید خواهد بود.

همراه ما باشید تا نگاهی به سوپر خودرو‌های موجود در بازار امروز که در حین ارزان بودن بسیار موثر نیز می‌باشند، داشته باشیم. این خودرو‌ها از گران‌ترین تا ارزان قیمت‌ترین سوپر خودرو موجود در رتبه بندی‌های ما مرتب شده‌اند:

آئودی R8 2018

قیمت: ۱۶۴٫۹۰۰ دلار

خروجی قدرت: ۵۳۲ اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌ی پرفورمنس: ۱۰ / ۹٫۵

آئودی R8 در حالیکه جایگاه ششم رتبه بندی خودرو‌های اسپورت لوکس ما را به خود اختصاص داده و بالاترین امتیاز در زمینه‌ی پرفرومنس (و همچنین بالاترین قیمت) را در میان تمامی خودروهای این لیست در اختیار دارد، آغازگر لیست سوپر خودروهای ارزان قیمت ما می‌باشد.

این خودرو که در دو مدل کوپه و کروک عرضه می‌شود آپشن‌های موتور قدرتمند خود را با هندلینگی فوق العاده و سیستم سواری دو دیفرانسیل پیش فرض در حالت تعادل نگه می‌دارد.

تمامی مدل‌های R8 به صورت پیش فرض به یک موتور ۵٫۲ لیتری ده سیلندر مجهز می‌شوند و ویژگی‌های مدل پایه‌ی این خودرو برای تامین نظر بیشتر خریداران کفایت خواهد کرد.

سیستم انتقال قدرت اتوماتیک دو کلاج هفت سرعت این خودرو عملکرد بسیار روانی را به نمایش می‌گذارد و تعویض‌ کننده‌های دنده‌ی موجود در پشت فرمان امکان کنترل بیشتری را در اختیار مالکین خود قرار خواهند داد.

علاوه بر این، وجود حالات رانندگی قابل انتخاب نیز بیشترین بهره از تجربه رانندگی با این خودرو را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

استفاده از طراحی مدرن در داخل و خارج این خودرو در تمامی نقاط به چشم می‌خورد و علاوه بر آن، صندلی‌های اسپورت به کار رفته در این خودرو که به صورت برقی قابل تنظیم هستند و مجهز به سیستم گرمایشی می‌باشند از روکش چرمی Nappa نیز بهره می برند.

آئودی R8 به صورت پیش فرض به امکاناتی از قبیل یک صفحه نمایش اتاق خلبان مجازی ۱۲٫۳ اینچی با قابلیت تنظیم و سیستم اطلاعاتی سرگرمی با قابلیت تشخیص دست خط، کنترل صوتی، سیستم جهت یابی، و سازگار با سیستم‌های اپل کار پلی و اندروید اتو مجهز است.

آکورا NSX 2018

قیمت: ۱۵۷٫۵۰۰ دلار

خروجی قدرت: ۵۷۳ اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌ی پرفورمنس: ۱۰ / ۹٫۱

قرار گرفتن در جایگاهی در نیمه‌ پایینی رتبه بندی خودرو‌های اسپورت لوکس باعث کاهش سرعت آکورا NSX نمی‌شود.

این خودرو پرسرعت و چابک نمایش قدرتمندی در زمینه‌ی امکانات داخل اتاق نداشته اما با این وجود عمدتاً‌ به لطف پیشرانه‌ی هیبرید پرفورمنس بالای خود که از یک موتور ۳٫۵ لیتری شش سیلندر قرار گرفته در وسط خودرو، سه موتور برقی،‌ و یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک دو کلاج نُه سرعت تشکیل شده، جایگاهی را در لیست ارزان‌ترین سوپر خودرو‌های ما به خود اختصاص می‌دهد.

مدل NSX علاوه بر برخورداری از یک سیستم سواری دو دیفرانسیل به همراه سیستم هدایت گشتاور که به منظور بهینه سازی چسبندگی بیشتر به جاده خود را در پیچ و خم‌های جاده تنظیم می‌کند، به حالات رانندگی قابل انتخاب نیز مجهز است.

در اتاق این خودرو با صندلی‌هایی راحت، استفاده از مواد باکیفیت، سطوح نرم و از طرفی آپشن‌های بسیار محدود مواجه خواهید شد. خرید این خودرو به معنای کنار آمدن با تجهیزات محدودی نظیر یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی کُند، اندروید اتو، اپل کار پلی و دو درگاه یو اس بی خواهد بود.

تسلا مدل S P100D 2018

قیمت: ۱۳۳٫۰۰۰ دلار

خروجی قدرت: ۵۱۸ اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌ی پرفورمنس: ۱۰ / ۹٫۳

مدل S کمپانی تسلا که در جایگاه برتر رتبه بندی خودرو‌های سایز بزرگ لوکس قرار گرفته از نقاط قوتی مانند پرفورمنس فوق العاده و لیست بلندی از بهترین امکانات تکنولوژی در بازار برخوردار می‌باشد.

ورژن P100D که از موتور‌های برقی در کنار یک باطری ۱۰۰ کیلو وات ساعتی برای رسیدن به شعاع رانندگی ۳۱۵ مایلی و صفر تا صد ۲٫۵ ثانیه‌ای بهره می‌برد سریع‌ترین مدل در میان ورژن‌های مختلف مدل S محسوب می‌شود.

به علاوه، این خودرو به صورت پیش فرض به همراه یک سیستم سواری دو دیفرانسیل عرضه می‌شود. در اتاق این خودرو شاهد وجود امکاناتی نظیر سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۱۷ اینچی به همراه بلوتوث و سیستم جهت یابی، صندلی‌های مجهز به سیستم گرمایشی در جلو و عقب خودرو، فرمان مجهز به سیستم گرمایشی، سیستم فیلتر اتاق، دوربین‌های دید جلو و عقب، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، و سیستم نظارت بر نقطه‌ی کور هستیم.

جگوار F-Type SVR 2019

قیمت: ۱۲۲٫۷۵۰ دلار

خروجی قدرت: ۵۷۵ اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌ی پرفورمنس: ۱۰ / ۸٫۹

رانندگی با مدل F-Type کمپانی جگوار می‌تواند تجربه‌ی بسیار لذت بخشی باشد اما به لطف سیستم اطلاعاتی سرگرمی پیچیده و فضای کم موجود در صندلی‌ها، این خودرو در مقایسه با رقبای خود چندان به عنوان یک خودرو قابل استفاده به صورت روزانه در نظر گرفته نمی‌شود و نتیجه‌ی این نواقص قرار گرفتن در جایگاهی پایین در رتبه بندی خودرو‌های اسپورت لوکس ما به شمار می‌رود.

با این حال مدل پرفورمنس بالای SVR به یک موتور ۵٫۰ لیتری هشت سیلندر سوپر شارژ مجهز است که قطعاً واجد شرایط حضور در لیست سوپر خودرو‌های ارزان قیمت ما می‌باشد.

این نسخه از این خودرو همچنین به همراه یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت و سیستم سواری دیفرانسیل عقب یا دو دیفرانسیل عرضه می‌شود.

علاوه بر این فضای داخلی این خودرو حتی طبق استاندارد‌های کمپانی جگوار نیز بسیار مناسب در نظر گرفته می‌شود.

این خودرو از صندلی‌هایی کوچک اما راحت برخوردار بوده و ویژگی‌هایی مانند یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۱۰ اینچی،‌ فرمان مجهز به سیستم گرمایشی و تعویض کننده‌های دنده، و امکانات ایمنی فعال دیگر، تجهیزات پیش فرض این خودرو را تشکیل می‌دهد.

شورولت کروت ZR1 2019

قیمت: ۱۲۰٫۹۰۰ دلار

خروجی قدرت:‌ ۷۵۵ اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌ی پرفورمنس: ۱۰ / ۹٫۴

شورولت کروت را نیز می‌توان یک خودرو اسپورت لوکس فوق العاده‌ی دیگر دانست که جایگاه پنجم را در رتبه بندی‌های مربوط به کلاس خود کسب نموده و به عنوان مدل‌های کوپه و کانورتیبل در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

ما در رابطه با این خودرو نیز به سراغ بهترین ورژن آن می‌رویم که به یک موتور ۶٫۲ لیتری هشت سیلندر سوپر شارژ مجهز بوده و علاوه بر برخورداری از سیستم سواری دیفرانسیل عقب، به یکی از دو سیستم انتقال قدرت دستی هفت سرعت یا سیستم اتوماتیک هشت سرعت متصل می‌شود.

اما در صورتیکه به این فکر می‌کنید که طراحی خارجی تهاجمی این خودرو به این معناست که کمپانی شورولت در قسمت فضای داخلی کوتاهی کرده در اشتباه هستید.

در واقع این خودرو از اتاقی راحت و مجهز برخوردار بوده و به امکاناتی مانند یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی دارای یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و یک وای فای هات اسپات مجهز شده است.

مرسدس AMG GT 2018

قیمت: ۱۱۲٫۴۰۰ دلار

خروجی قدرت: ۴۶۹ اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌ی پرفورمنس: ۱۰ / ۹٫۲

مدل بعدی ما سومین خودرو در رتبه بندی‌های خودرو‌های اسپورت لوکس یعنی مرسدس AMG GT است. این سوپر خودرو قدرتمند به عنوان مدل‌های کوپه و یا رودستر عرضه می‌شود و در هر صورت از طراحی بدنه‌ی جسورانه و اتاقی لوکس که دقیقاً چیزیست که از کمپانی مرسدس بنز و بخش تیونینگ این شرکت یعنی AMG انتظار می‌رود، بهره می‌برد.

این خودرو آپشن‌های موتور مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اما با این حال بیشتر خریداران از موتور ۴٫۰ لیتری هشت سیلندر توربو شارژ دو قلو موجود در مدل پایه‌ی این خودرو که به سیستم انتقال قدرت اتوماتیک دو کلاج هفت سرعت و یک سیستم سواری دیفرانسیل عقب نیز متصل است، رضایت خواهند داشت.

ویژگی‌هایی مانند سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش ۸٫۴ اینچی که به وسیله‌ی یک تاچ پد کنترل می‌شود به صورت پیش فرض ارائه خواهد شد.

رادیو ماهواره‌ای، سیستم جهت یابی، دوربین دید عقب، سنسور‌های پارک، ترمز اضطراری خودکار، و سیستم نظارت بر خواب آلودگی راننده دیگر امکانات داخلی این خودرو را تشکیل می‌دهند.

نیسان GT-R 2018

قیمت: ۹۹٫۹۹۰ دلار

خروجی قدرت: ۵۶۵ اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌ی پرفورمنس: ۱۰ / ۹٫۰

نیسان GT-R که در نزدیکی انتهای رتبه بندی خودرو‌های اسپورت لوکس ما قرار می‌گیرد در مقایسه با بسیاری از خودرو‌های دیگر این لیست افراطی‌تر می‌باشد.

این خودرو به لحاظ جذابیت‌های مرسوم کمی بیش از حد تهاجمی بوده و از طرفی به اندازه‌ی کافی لوکس نمی‌باشد. با این وجود حرف زیادی برای گفتن در رابطه با مدل GT-R وجود دارد، به خصوص از آنجاییکه مدل پایه‌ی جدید این خودرو اکنون با قیمتی پایین‌تر از صد هزار دلار روانه‌ی بازار می‌شود.

مدل GT-R Pure به یک موتور ۳٫۸ لیتری شش سیلندر توربو شارژ دو قلو مجهز است که به منظور ارائه‌ی یک تجربه‌ی رانندگی پرهیجان از یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک شش سرعت و سیستم سواری دو دیفرانسیل نیز بهره می‌برد.

این خودرو از لیست کوتاهی از امکانات پیش فرض برخوردار است اما با این حال با خرید این خودرو از امکاناتی مانند صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، سیستم جهت یابی، سیستم ارسال پیام بدون دخالت دست، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی که یک ویژگی جدید برای سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته می‌شود، بهره مند خواهید شد.

همراه ما باشید تا نگاهی به سوپر خودرو‌های موجود در بازار امروز که در حین ارزان بودن بسیار موثر نیز می‌باشند، داشته باشیم. این خودرو‌ها از گران‌ترین تا ارزان قیمت‌ترین سوپر خودرو موجود در رتبه بندی‌های ما مرتب شده‌اند:

لکسوس LC 2018

قیمت: ۹۲٫۰۰۰ دلار

خروجی قدرت: ۴۷۱ اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌ی پرفورمنس: ۱۰ / ۹٫۲

لکسوس LC جایگاه دوم لیست خودرو‌های اسپورت لوکس را به خود اختصاص داده که آغاز کاری چشمگیر برای این خودرو کاملاً‌ جدید به شمار می‌رود.

این خودرو به همراه یک موتور ۵٫۰ لیتری هشت سیلندر که به یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک ده سرعت و یک سیستم سواری دیفرانسیل عقب متصل است عرضه می‌شود که این ترکیب شتابی قدرتمند و تعویض‌ دنده سریعی را برای مالکین این خودرو به ارمغان خواهد آورد.

مدل LC از طراحی خارجی و داخلی زیبایی بهره می‌برد و در داخل اتاق از ویژگی‌هایی مانند فضای نشیمن راحت به همراه روکش چرم،‌ سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به صفحه نمایش ۱۰٫۳ اینچی که به وسیله‌ی تاچ پد کنترل می‌شود، و سیستم جهت یابی برخوردار می‌باشد.

کادیلاک CTS-V 2019

قیمت: ۸۶٫۹۹۵ دلار

خروجی قدرت: ۶۴۰ اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌ی پرفورمنس: ۱۰ / ۹٫۱

کادیلاک CTS یکی دیگر از مدل‌هایی است که به طور کلی بیشتر با خودرو‌های لوکس مقایسه شده تا خودرو‌های اسپورت و از این گذشته این خودرو سدان در میان رقبای خود در کلاس خودرو‌های سایز متوسط لوکس جایگاهی را در اواسط لیست به نام خود به ثبت رسانده است.

اگرچه در صورتیکه در سلسله مراتب این خودرو به سراغ مدل برتر آن بروید با یک موتور ۶٫۲ لیتری هشت سیلندر سوپر شارژ که به یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت و سیستم سواری دیفرانسیل عقب متصل است مواجه خواهید شد.

این خودرو همچنین از ویژگی‌هایی مانند ترمز‌های پرفورمنسی برمبو، لانچ کنترل، چرخ‌ها و تایر‌های تقویت شده، و طراحی بدنه‌ی منحصر به فرد بهره می‌برد.

علاوه بر این از ویژگی‌های داخلی این خودرو نیز می‌توان به سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو،‌ وای فای هات اسپات، و شارژ وایرلس دستگاه اشاره کرد.

همچنین امکاناتی نظیر دوربین دید عقب، سنسورهای پارک در قسمت عقب خودرو، و سیستم تنظیمات ایمنی راننده‌ی نوجوان یا Teen Driver نیز در این خودرو موجود خواهند بود.

پورشه کایمن GTS 2019

قیمت: ۸۰٫۷۰۰ دلار

خروجی قدرت: ۳۶۵ اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌ی پرفورمنس: ۱۰ / ۹٫۴

علیرغم خروجی قدرت نسبتاً کمی که در بالا به آن اشاره شده اما ورژن برتر پورشه کایمن شایسته‌ی کسب جایگاهی در میان سوپر‌ خودرو‌های مرسوم در جهان می‌باشد.

این مدل کوپه که در حال حاضر در جایگاه هفتم رتبه بندی خودرو‌های اسپورت لوکس ما قرار گرفته، هندلینگ فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد که باعث شده تا ویژگی‌های حقیقی آن کم اهمیت‌تر جلوه کنند.

با این حال موتور ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ این خودرو عملکرد کندی را از خود به نمایش نگذاشته و با برخورداری از سیستم سواری دیفرانسیل عقب و آپشن‌های سیستم انتقال قدرت شش سرعت دستی و یا هفت سرعت اتوماتیک اوقات خوشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

در داخل این خودرو همچنین از امکاناتی نظیر یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، روکش‌های صندلی از جنس چرم و آلکانترا، و پکیج اسپورت کرونو به همراه Lap Timer و لانچ کنترل برخوردار خواهید شد.

داج چلنجر SRT Hellcat Redeye 2019

قیمت: ۶۹٫۶۵۰ دلار

خروجی قدرت: ۷۹۷ اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌ی پرفورمنس: ۱۰ / ۸٫۳

داج چلنجر که به طور کلی در جایگاه چهارم رتبه بندی خودرو‌های اسپورت ما قرار می‌گیرد امسال از یک ورژن برتر جدید به همراه یکی از بالاترین خروجی‌های قدرت در تمام این مطلب برخوردار می‌باشد.

این خروجی قدرت به لطف وجود یک موتور ۶٫۲ لیتری هشت سیلندر سوپر شارژ Hemi که به تازگی تیون شده و به یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت و یک سیستم سواری دیفرانسیل عقب نیز متصل شده، محقق شده است.

این سوپر خودرو ارزان قیمت گزینه‌ای عالی برای خریداران احتمالی که برای اتاقی راحت و در عین حال کاربردی ارزش قائل هستند محسوب می‌شود، به خصوص از آنجاییکه فضای حمل بار و سرنشین این خودرو در میان بهترین‌های این کلاس قرار دارد.

امکاناتی مانند یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی کاربر پسند با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و یک دوربین دید پشت، تجهیزات پیش فرض این خودرو در داخل اتاق را تشکیل می‌دهند.

فورد موستانگ شلبی GT350R 2019

قیمت: ۶۷٫۱۳۵ دلار

خروجی قدرت: ۵۲۶ اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌‌ی پرفورمنس: ۱۰ / ۸٫۹

روی هم رفته مدل موستانگ کمپانی فورد خودرو اسپورت فوق العاده‌ای به شمار می‌رود که جایگاه دوم رتبه بندی خودرو‌های اسپورت را به خود اختصاص داده است.

این در حالیست که با اضافه شدن نام شلبی این خودرو حتی بهتر از این نیز خواهد شد. این ورژن آماده‌ی مسابقه به یک موتور ۵٫۲ لیتری هشت سیلندر و یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت مجهز است که در کنار آن از یک سیستم دیفرانسیل عقب نیز بهره می‌برد.

ویژگی‌های فوق العاده‌ای مانند یک دیفرانسیل لغزش محدود به صورت پیش فرض در تمامی مدل‌های موستانگ موجود می‌باشد و علاوه بر این، پرفورمنس در مدل‌های شلبی به لطف یک بدنه‌ی آیرودینامیک‌تر و یک اسپویلر پشتی منحصر به فرد بهبود یافته است.

سیستم اطلاعاتی سرگرمی SYNC 3 یکی از بهترین‌ها در کلاس این خودرو به شمار می‌رود و وجود امکانات ایمنی فعال فراوان نیز به راحتی بیشتر و همزیستی بهتر در شلبی GT350R کمک خواهد کرد.

داج چارجر SRT Hellcat 2019

قیمت: ۶۵٫۳۴۵ دلار

خروجی قدرت: ۷۰۷ اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌ی پرفورمنس: ۱۰ / ۸٫۵

داج چارجر از طراحی هجومی و آپشن‌های موتور قدرتمندی برخوردار است اما این خودرو را نمی‌توان دقیقاً یک اتومبیل اسپورت دانست.

در حقیقت بیشتر مدل‌های چارجر به حدی ساده هستند که این خودرو در نیمه‌ی پایینی رتبه بندی خودرو‌های سایز بزرگ ما قرار می‌گیرد.

با این حال این خودرو با استفاده از پیشرانه‌ی قابل توجه همتای خود یعنی مدل عضلانی چلنجر مقام افتخاری سوپر خودرو را برای ورژن برتر SRT Hellcat خود به دست می‌آورد.

این سدان دیفرانسیل عقب از یک موتور ۶٫۲ لیتری هشت سیلندر سوپر شارژ Hemi با قدرتی سرسام آور و یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت بهره می‌برد.

علاوه بر این تجهیز این خودرو به یک سیستم سوسپانسیون منطبق شونده نیز باعث حفظ تعادل بین عوامل مختلف می‌شود.

از دیگر امکانات این خودرو نیز می‌توان به یک صفحه نمایش لمسی ۸٫۴ اینچی، روکش چرمی، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی و تهویه، و سیستم گرمایشی در صندلی‌های پشتی اشاره کرد.

شورولت کامارو ZL1 2019

قیمت: ۶۲٫۰۰۰ دلار

خروجی قدرت: ۶۵۰ اسب بخار

امتیاز یو اس نیوز در زمینه‌ی پرفورمنس: ۱۰ / ۸٫۹

شورولت کامارو در حالت پایه‌ی خود یک خودرو اسپورت کاملاً‌ استاندارد در نظر گرفته می‌شود.

این خودرو با کسب جایگاه سوم در رتبه بندی خودرو‌های اسپورت ما خودروی مناسبی به شمار می‌رود اما نام سوپر خودرو تنها زمانیکه به سراغ ورژن برتر این خودرو یعنی مدل ZL1 می‌رویم نمایان می‌شود.

شورولت کامارو ZL1 به همراه یک موتور ۶٫۲ لیتری هشت سیلندر سوپر شارژ و آپشن‌های سیستم انتقال قدرت اتوماتیک ده سرعت و یا سیستم دنده‌ای شش سرعت عرضه می‌شود. سیستم سواری دیفرانسیل عقب نیز به صورت پیش فرض در این خودرو موجود خواهد بود.

در داخل این خودرو با امکاناتی نظیر یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی با قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو و همچنین تجهیزات ایمنی فعالی که به تبدیل این خودرو قدرتمند به اتومبیلی مناسب برای رانندگی روزمره کمک می‌کنند، مواجه خواهید شد.

با خرید این خودرو همچنین از ویژگی‌هایی مانند صندلی‌های اسپورت Recaro،‌ سیستم سوسپانسیون انطباقی Magnetic Ride Control کمپانی شورولت، و استایل بدنه‌ی منحصر به فرد بهره مند می‌شوید.


منبع: فوت و فن

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها