کد خبر : 10292

جک ساده ای که در 5 دقیقه خودرو را 80 درجه کج می کند + فیلم

جک ساده ای که در 5 دقیقه خودرو را 80 درجه کج می کند + فیلم

این دستگاه که از فولاد ساخته شده دارای یک سطح شیبدار است که چرخ‌های جلویی ماشین روی آن قرار می‌گیرند. سپس یک دستگیره که با کابل به پلتفرم روی زمین متصل شده مورد استفاده قرار می‌گیرد تا ماشین را کج کند. از این جک باید به صورت دستی استفاده شود و نیازی به موتور ندارد.

به گزارش خودروتک، با اینکه بیشتر مکانیک‌ها برای تعمیر قطعات زیر ماشین از بالابر یا چاه بهره می‌برند، کسانی که بخواهند در خانه یا کنار جاده‌ها به تعمیر خودروی خود را تعمیر کنند عموما به چنین ابزاری دسترسی ندارند و باید از جک خودرو بهره ببرند. حالا یک شرکت استارتاپ در وبسایت کیک استارتر جک قدرتمندی را به نمایش گذاشته که می‌تواند به راحتی دسترسی به زیر خودرو را فراهم کند.

بر اساس ادعای طراح، ماشین‌هایی که تا ۳.۵ تن وزن دارند می‌توانند در عرض ۵ دقیقه تا ۸۰ درجه کج شوند تا دسترسی به زیر خودرو به راحتی امکان پذیر باشد. لازم به ذکر است که کج شدن ماشین هیچ فشاری روی چرخ‌ها و شاسی نخواهد آورد.

حمل این جک قدرتمند بسیار ساده است و می‌توان قطعات آن را از هم جدا کرد و هر زمان که نیاز بود مجددا آن را سرهم کردم. جایی که این جک در حالت غیر سر هم بندی شده اشغال می‌کند بسیار ناچیز است.

در حال حاضر شرکت سازنده این جک را در وبسایت جم کیک استارتر قرار داده‌ است. طبق ادعای شرکت سازنده -اگر بتوانند با استقبال کاربران کیک استارتر مواجه شوند- قیمت نهایی این دستگاه ۱۵۰۰ دلار خواهد بود اما برای کسانی که در جمع آوری سرمایه به آن‌ها کمک کنند ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

تماشای ویدیویی از جک فوق العاده قدرتمند که در عرض ۵ دقیقه خودرو را ۸۰ درجه کج می‌کند.


منبع: دیجیاتو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها