کد خبر : 9690

نتایج اولین رالی بانوان

نتایج اولین رالی بانوان

دومین مرحله از مسابقات رالی قهرمانی کشور ((گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر انقلاب)) در دشت های جنوب غربی تهران و منطقه پرند برگزار شد.

به گزارش خودروتک، به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این مرحله از مسابقات با حضور ۱۰ تیم برتر از استان های سراسر کشور روز جمعه ۱۲ بهمن ماه برگزار شد. همچنین برای اولین بار همزمان با برگزاری رالی قهرمانی کشور ، رالی آماتوری اختصاصی بانوان نیز انجام و ۸ خودرو در خط ​آغاز این ​رقابت ها حضور داشتند.

این مسابقات ساعت ۸ صبح روز جمعه از پیست بین المللی سرزمین ایرانیان شروع و شرکت کنندگان مسافت ۱۶۰ کیلومتری مسابقه را در قالب ۶ تست (۱۰۵ کیلومتر خاکی و ۵۵ کیلومتر آسفالت) پیموده و در نهایت پس از ثبت زمان و محاسبه امتیازات در دو بخش حرفه ای و رالی آماتوری بانوان نتایج زیر به دست آمد.

شایان ذکر است در مجموع نزدیک به ۱۵۰ نفر در قالب گروه های برگزاری و داوری و همچنین خودروهای ایمنی ، مارشال ، امداد ، آتش نشانی و آمولانس در امر برگزاری این رقابت ها مشارکت داشتند.

مراسم اختتامیه این مسابقات در مجموعه فرهنگی ورزشی سرزمین ایرانین برگزار و نفرات برتر پس از معرفی، جوایز خود را از سوی مسئولان حاضر دریافت کردند.

نتایج مرحله دوم رالی قهرمانی کشور:  

​مقام اول تیمی : آیلند 

مقام دوم تیمی : سایپا

مقام سوم تیمی : استان قزوین

نتایج انفرادی : 

مقام اول : علی مسگرها(راننده) -  وحیدرضا وحدتی(نقشه خوان)

مقام دوم :  هرمز کلهر(راننده) - کامران حاتم خانی(نقشه خوان)

مقام سوم : محمد مهدی اوبوترابیان(راننده) -مسعود اسماعیل زاده (نقشه خوان)

نتایج رالی آماتوری بانوان:

مقام اول : ​مینا رضایی(راننده) -  فاطمه جعفری(نقشه خوان)

مقام دوم :  ​مهسا بوریاباف(راننده) - صفورا احمدی(نقشه خوان)

مقام سوم : ​بهاره اسدی(راننده) -فرزانه اسدی (نقشه خوان)

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها