کد خبر : 9000

نتایج چهارمین دور از رقابت درگ قهرمانی کشور مشخص شد

نتایج چهارمین دور از رقابت درگ قهرمانی کشور مشخص شد

چهارمین راند مسابقات درگ قهرمانی کشور با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت کننده در پیست ​بین المللی مجموعه سرزمین ایرانیان (آیلند) واقع در منطقه آزاد زرندیه برگزار شد.

به گزارش خودروتک، به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، چهارمین دوره این مسابقات طی روزهای پنجشنبه و جمعه، ​چهارم و ​پنجم بهمن ماه با حضور رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و مسئولین منطقه آزاد زرندیه در میان استقبال پرشور هواداران رشته اتومبیلرانی در یک هوای صاف و آفتابی برگزار شد.

در روز نخست رانندگان در کلاس های مختلف به ثبت تایم پرداختند و با محاسبه زمان عبور خودروها از ۴۰۰ متر (محاسبه زمان بدون ری اکشن) نفرات برتر هر کلاس برای حضور در رقابت های روز جمعه انتخاب شدند. اما در روز دوم جمعه و دور نهایی مسابقات که در ۸ کلاس مختلف برگزار شد ​، نفرات برتر هر کلاس، پس از انجام رقابتی نزدیک و پرهیجان معرفی شدند.

شایان ذکر است مجموعه سرزمین ایرانیان، در ​۳۵ کیلومتری مسیر اتوبان تهران ساوه قرار دارد و پیست اتومبیلرانی آن که با نام اتودروم شناخته می‌شود ، اولین پیست رسمی فرمول یک کشور به حساب می آید که در اوایل فصل بهار رسما ا​فتتاح خواهد شد . 

در پایان این رقابت ها و در مراسم اختتامیه ای باشکوه با حضور رئیس فدراسیون ، نایب رئیس بانوان و مدیران آیلند و برخی از پیشکسوتان و روسای کمیته های مختلف اتومبیلرانی، احکام و کاپ های قهرمانی نفرات برتر به آنان اهداء شد .

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها