کد خبر : 75900

موتو جی پی | آتش بازی دو اسپانیایی در اسپانیا

موتو جی پی | آتش بازی دو اسپانیایی در اسپانیا

در گرندپری موتوجی‌پی اسپانیا دو هموطن جنجال به پا کردند.

به گزارش خودروتک به نقل از ایلنا، مارک مارکس و الیکس اسپارگارو بعد از یک حادثه جنجال‌برانگیز در اواخر دومین دور تمرینی گرندپری موتوجی‌پی در اسپانیا با یکدیگر درگیر شدند.

در این اتفاق که روز جمعه رخ داد، فابیو کوارتارو قهرمان جهان با وجود زمین خوردن روی پیست خیس خه‌رس در دورهای نخست، توانست سریع‌ترین زمان را در دومین جلسه تمرینی به ثبت برساند. با این حال مهم‌ترین موضوع در مورد این دور تمرینی، جنگ لفظی بود که میان دو رقیب اسپانیایی، مارکس و اسپارگارو به وجود آمد.

مارکس در لحظات پایانی این جلسه تمرینی، هنگام نزدیک شدن به رقیب هموطنش، با چرخ عقب موتور او برخورد داشت، حرکتی که به مذاق اسپارگارو خوش نیامد و او در پایان مسابقه به این موضوع واکنش نشان داد.

او گفت:«شاید به نظر برسد که من مدام در حال غر زدن هستم اما این باور نکردنی است. نمی‌دانم که این آدم دارد چه کار می‌کند. همه دیدند. در پیچ سیزدهم هم برادرم داشت با او تصادف می‌کرد. بعد از او هم گاردنر و میگل اولیویرا و بعدش هم برای من این اتفاق افتاد. من به پیت‌لین (ایستگاه سوختگیری و تعویض تایر) رفتم و وقتی به پیست برگشتم هیچ کسی نبود و دیدم که مارکس آنجا وسط پیست یک دقیقه منتظر مانده که من وارد پیست شدم. باور نکردنی بود. به او گفتم برود اما توجهی نکرد. او پشت سرش را هم نگاه کرد. واقعاً باورنکردنی بود. من او را مقصر نمی‌دانم بلکه مدیر مسابقه را مقصر می‌دانم. او هر کاری که دلش می‌خواهد می‌تواند انجام دهد و من هم کسی نیستم که به او بگویم چه کار کند. فقط نمی‌دانم مسئولان برگزار کننده مسابقه دقیقاً در آن لحظه کجا بودند.»

مارکس اما واکنش خونسردانه‌ای به این موضوع داشت:«من با الیکس مشکلی ندارم. اینجا مسابقات موتورسواری است. الیکس مدام غر می‌زند. من در تعقیب او نبودم. در آخر مسابقه هم زمان بیشتری صبر کردم چون نمی‌خواستم با او هیچ مشکلی داشته باشم.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها