کد خبر : 7584

فرمول یک/ عملیات غیرممکن بوتاس برای فصل 2019

فرمول یک/ عملیات غیرممکن بوتاس برای فصل 2019

مدیر تیم مرسدس، توتو ولف اذعان کرد که والتری بوتاس در صورتی می تواند در این تیم بماند که عملکردی هم سطح لوئیس همیلتون داشته باشد.

به گزارش خودروتک، راننده ی فنلاندی در 2019 سومین و شاید آخرین فصل را به همراه پیکان های نقره ای تجربه کند و راننده رزرو این تیم، استبان اکون در انتظار صندلی این تیم برای فصل 2020 فرمول یک است. بوتاس فصلی نه چندان خوب را در 2018 سپری کرد و با کسب 247 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

توتو ولف شرط تمدید قرارداد این راننده برای 2020 را اعلام کرد: والتری دقیقا می داند که در سال بعد باید در چه جایگاهی باشد. او نیاز دارد تا همه ی بدشانسی ها را پشت سر بگذارد و عملکردی هم سطح لوئیس داشته باشد. این چیزی است که او برای 2020 نیاز دارد. او به خوبی این را می داند و در خودش دارد.

لوئیس در حال پیشرفت است و این بدین معنی است که والتری نیاز به پیشرفت دارد. من این بهبود را همیشه در او دیده ام اما شما در برابر قهرمان پنج دوره مسابقات رقابت می کنید. او نیاز دارد تا برای قهرمانی با لوئیس و دیگر راننده ها رقابت کند.

توتو ولف-لوییس همیلتون-والتری بوتاس

توتو ولف-لوییس همیلتون-والتری بوتاس

ولف این موضوع را می داند که بهتر از همیلتون بودن برای بوتاس آسان نیست اما او این اعتماد به نفس را در فنلاندی می بیند: ما در بین شش سال گذشته بهترین لوئیس را دیده ایم و به خاطر همین او قهرمان پنج دوره مسابقات است. شکست دادن پنج دوره قهرمان جهان آن هم در دوران اوج او بسیار دشوار است و والتری این را می داند. اما به نظر من او این را در خودش دارد.

به نظر من او می تواند برنده شود و او چندین بار این موضوع را در سال 2018 ثابت کرد اما او بدشانسی اورد و در موقعیتی بود که نمی توانست پیروز شود. رانندگی برای قهرمانی یک حرکت مثبت از او است و والتری می تواند قهرمان شود.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها