کد خبر : 75542

فرمول یک | اظهارنظر جدید همیلتون درباره خرید باشگاه چلسی

فرمول یک | اظهارنظر جدید همیلتون درباره خرید باشگاه چلسی

لوییس همیلتون، ستاره مسابقات فرمول یک جهان، برای اولین بار به حضورش در جمع خریداران باشگاه چلسی واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، اضافه شدن نام رومن آبراموویچ به فهرست افراد تحریم شده از سوی دولت انگلیس پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین باعث شد که چلسی در شرایط سختی قرار بگیرد.

این باشگاه حالا جز اموالی از این میلیاردر روسی است که قرار است به فروش گذاشته شود و پیشنهادهای متفاوتی برای خرید این باشگاه ارائه شده که نام دو نفر در فهرست این پیشنهادها آشنا به نظر می‌رسد. 

لوییس همیلتون با داشتن هفت عنوان قهرمانی رقابت‌های فرمول یک  به همراه سرنا ویلیامز با بیش از 20 عنوان قهرمانی در گرنداسلم‌های تنیس جز افرادی هستند که امید دارند بتوانند مالکیت این باشگاه لندنی را از آن خود کنند. 

همیلتون در آستانه رقابت‌های هفته آینده فرمول یک که قرار است در ایتالیا برگزار شود به سوالاتی زمینه ارائه این پیشنهاد به باشگاه چلسی پاسخ داده است. 

 

او در این باره به خبرنگاران گفت:« من از وقتی که کوچک بودم فوتبال را دوست داشتم. از سن چهار تا 17 سالگی هم هر سال در تیم‌هایی بازی کردم. من هر سال بازی می‌کردم و در دیدارهای بسیاری به زمین رفتم. وقتی بچه بودم در خیابان فوتبال بازی می‌کردم و با این که تنها بچه رنگین پوست بودم دوست داشتم جایی در تیم فوتبال داشته باشم.»

این ورزشکار 37 ساله درباره نحوه طرفداری‌اش از آرسنال اظهار داشت:« هرکس طرفدار تیمی بود و من بارها تیم‌هایم را عوض می‌کردم اما وقتی به خانه می‌رفتم، خواهرم من را کتک می‌زد و می‌گفت باید طرفدار آرسنال باشی. در بچگی طرفدار آرسنال بودم اما عمویم حامی چلسی بود و ما بارها با هم به تماشای بازی این دو تیم رفتیم.»

همیلتون درباره رویای خرید چلسی اضافه کرد:« وقتی جوان بودم سعی کردم فوتبالیست خوبی شوم و حتی برای استیونیج هم به میدان رفتم اما در نهایت اتومبیل‌رانی را ادامه دادم. حالا می‌توانم رویای قرار گرفتن در بین مالکان تیمی را داشته باشیم که برای من بسیار هیحان‌انگیز است.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها