کد خبر : 75492

فرمول یک | قهرمانی ورشتپن در خانه فراری

فرمول یک | قهرمانی ورشتپن در خانه فراری

مسابقه گرندپری امیلیا رومانیا امروز برگزار شد و در نهایت این مکس ورستپن بود که زودتر از سایرین به کار خود پایان داد.

به گزارش خودروتک به نقل از طرفداری ، گرندپری امیلیا رومانیا از ساعت 17:30 در پیست ایمولا آغاز شد و در پایان این مکس ورستپن از ردبول بود که با عملکرد فوق العاده خود توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

 مکس 63 دور را در مدت زمان 1:32:07.986 طی کرد و زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد. از همان ابتدای کار مکس با استارت فوق العاده خود موفق شد به موقع از رقبا پیش بگیرد و در این میان سرجیو پرز از استارت بد شارل لکلرک نهایت بهره را برد و پشت سر ورستپن قرار گرفت تا علاوه بر اینکه در رتبه دوم جای بگیرد، حاشیه امنیت مناسبی نیز برای هم تیمی خود در ردبول ایجاد کند.

همان شروع کار تصادف دنیل ریکیاردو از مک لارن و کارلوس ساینز از فراری باعث شد تا ساینز خیلی راحت از دور مسابقه کنار برود.

در ادامه مسابقه شاهد تلاش لکلرک و فراری برای رسیدن به پرز بودیم اما استراتژی های بد فراری باعث شد تا آنها نتوانند به پرز و ورستپن برسند. در دور پنجاه و چهارم بود که به یکباره شارل کنترل خود را از دست داد و تا رده هشتم پایین آمد. در پایان نیز مکس ورستپن با اقتدار اول شد و پشت سر او هم تیمی اش یعنی سرجیو پرز قرار گرفت. لندو نوریس نیز موفق شد امروز به سکو برسد و به نظر مک لارن به این فصل برگشته است. جرج راسل از مرسدس نیز موفق به کسب جایگاه چهارمی شد و این در حالی بود که هم تیمی او در مرسدس یعنی همیلتون روز بدی داشت و در رتبه سیزدهم به کار خود خاتمه داد.

در پایین جدول نهایی گرندپری ایمولا را می بینید:

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها