کد خبر : 75412

فرمول یک | لوئیس همیلتون و سرنا ویلیامز مشتریان جدید خرید چلسی

فرمول یک | لوئیس همیلتون و سرنا ویلیامز مشتریان جدید خرید چلسی

ستاره فرمول یک و دومین زن پرافتخار رشته تنیس در جهان، قصد دارند به صورت مشترک در خرید باشگاه چلسی را از رومن آبراموویچ سهیم شوند.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، لوئیز همیلتون راننده انگلیس تیم فرمول یک مرسدس به همراه سرنا ویلیامز ستاره آمریکایی تنیس بانوان به طور مشترک پیشنهادی را برای خرید باشگاه چلسی ارائه کرده‌اند.

رومن آبراموویچ رئیس باشگاه چلسی پس از تحریم شدنش از سوی انگلیسی‌ها به دلیل ارتباطاتش با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از جنگ این کشور با اوکراین، مجبور به فروش تیم آبی‌پوش لندن شده است و از یک ماه پیش که فرآیند فروش این باشگاه آغاز شده پیشنهادهای متعددی به او ارائه شده که نتوانسته نظرش را جلب کند.

اکنون همیلتون دارنده 7 قهرمانی رقابت‌های فرمول یک و سرنا ویلیامز دارنده بیش از 20 عنوان قهرمانی در گرنداسلم‌های تنیس، می‌خواهد شانس خود را برای خرید سهام باشگاه امتحان کنند.

طبق گزارش شبکه اسکای نیوز انگلیس، این دو چهره سرشناس دنیای ورزش هر یک در حدود با رقمی در حدود 10 میلیون پوند سرمایه‌گذاری خود را در پروژه خرید باشگاه چلسی آغاز کرده‌اند. در واقع آنها قصد دارند در پیشنهاد یکی از سه مشتری اصلی باشگاه چلسی، فردی به نام مارتین براتون سهیم شوند. گروه براتون یکی از سه طرفی است که از میان همه پیشنهاد دهندگان هنوز شانس تملک باشگاه چلسی را دارد. دو مشتری دیگر، تاد بوئلی مالک تیم بیس‌بال لس‌آنجلس داجرز و استفن پالیوکا رئیس تیم بسکتبال بوستون سلتیکس آمریکا است. 

در حالی که همیلتون 10 میلیون پوند از دارایی 224 میلیون پوندی‌اش را به سرمایه‌گذاری در پروژه خرید باشگاه چلسی اختصاص داده است، ویلیامز نیز همین مبلغ را از دارایی 190 میلیون پوندی‌اش برای خرید سهام آبی‌های لندن کنار گذاشته است.

در صورتی که پیشنهاد گروه براتون مورد پذیرش مالک چلسی قرار بگیرد، همیتون و ویلیامز باز هم اولین ورزشکاران غیرفوتبالی نخواهند بود که در این برای خرید یک تیم سرمایه گذاری می‌کنند. لبران جیمز ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز از سال 2011 جزو سهامداران باشگاه لیورپول بوده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها