کد خبر : 74325

فرمول یک | آغاز طوفانی فصل جدید توسط فراری در پیست صخیر

فرمول یک | آغاز طوفانی فصل جدید توسط فراری در پیست صخیر

مسابقه گرندپری بحرین برگزار شد و در نهایت این شارل لکلرک بود که با عملکرد فوق العاده درخشان خود در یک رقابت تماشایی پیروز شد.

به گزارش خودروتک به نقل از طرفداری ، گرندپری بحرین از ساعت 18:30 در پیست صخیر آغاز شد و در پایان این شارل لکلرک از فراری بود که با عملکرد فوق العاده خود توانست عنوان قهرمانی را کسب کند. 

شارل 57 دور را در مدت زمان 1:37:33.584 طی کرد و زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد.

شروع مسابقه با نمایش فوق العاده شارل همراه بود و او قدرت موتور جدید فراری را به رخ کشید و از همان شروع کار جایگاه اول را حفظ کرد.

تقریبا همه چیز تمام شده به نظر می رسید تا اینکه وقوع آتش سوزی شدید برای ماشین پیر گسلی از آلفاتائوری باعث شد تا سیفتی کار وارد عمل شود و پرچم زرد به اهتزاز درآید.

در پی این اتفاق پس از گذشت تقریبا 6 دور بود که مسابقه در آستانه شروع قرار گرفت و حاشیه امنیت شارل نیز از بین رفته بود و با اهتزاز پرچم سبز کار از سر گرفته شد اما باز هم فراری و لکلرک برتری خود را نشان دادند و او از مکس ورستپن که در رتبه دوم قرار داشت فاصله گرفت. در دور 55 بود که کارلوس ساینز دیگر راننده فراری در آستانه رسیدن به ورستپن بود که مشکل فنی برای مکس باعث شد تا او کاملا از پیست خارج شود و نتواند از خط پایان عبور کند.

اما باز هم همه چیز تمام شده به نظر می رسید که به یکباره در آخرین دور، سرجیو پرز که در رتبه سوم بود موفق به کنترل به موقع نشد تا لوییس همیلتون در روزی که نشانی از آن ستاره همیشگی نداشت، به سکو رسیده و در رتبه سوم به کار خود پایان دهد.

در رتبه چهارم نام جرج راسل دیگر راننده مرسدس دیده می شود. همچنین امروز شاهد عملکرد بسیار عالی رانندگان تیم هاس بودیم. کوین مگنوسن که جایگزین نیکیتا مازپین شد امروز در رتبه فوق العاده پنجم به کار خود پایان داد همچنین میک شوماخر نیز دیگر شمایلی به آن راننده سال قبل ندارد و در رتبه یازدهم به کار خود خاتمه داد.

در هر حال فصل جدید فرمول یک با آب و تاب شروع شد و غافلگیری های زیادی را شاهد بوده ایم. باید در انتظار ادامه این فصل باشیم، به نظر فصلی تماشایی تر از حتی سال قبل در انتظار هواداران فرمول یک است.

در پایین جدول نهایی گرندپری بحرین را می بینید:

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها