کد خبر : 73608

عجیب ترین مسابقه اتومبیلرانی روی پیست

عجیب ترین مسابقه اتومبیلرانی روی پیست

به تازگی مجموعه Move Electric،که در حوزه انواع وسایل نقلیه الکتریکی فعالیت می کند، با کمک هفت رکورد جدید سرعت در پیست های مسابقات ثبت کرد. این رویداد در پیست معروف موتور سواری برندز هچ انجام شد.

به گزارش خودروتک به نقل از سیناپرس، در یک برنامه آزمایشی هفت رکورد به طور همزمان برای وسایل نقلیه الکتریکی در پیست ۲ کیلومتری Brands Hatch ثبت شد.

در حالی که پیست مسابقات برندز هچ (Brands Hatch) در طول سال ‌ها میزبان انواع مسابقات از اتومبیل‌ های بسیار قدرتمند فرمول یک گرفته تا مسابقات ویژه رالی کراس بوده است، هرگز میزبان چنین طیف متفاوتی از وسایل نقلیه الکتریکی نبوده است.

در این رویداد یک تسلا مدل ۳، یک ون سیتروئن e-Dispatch XL، یک موتور سیکلت برقی Silence، یک دوچرخه الکترونیکی Gocycle، یک رولزرویس لوناز ۱ میلیون پوندی، یک اسکیت برد برقی و یک اسکوتر برقی Perry eHopper برای ثبت رکورد در این  پیست حاضر شدند. 

در این رویداد، تسلا مدل ۳ با رکورد یک دقیقه و 6.77 ثانیه، علیرغم اینکه به دلایل ایمنی به ۱۴۰ کیلومتر در ساعت محدود شده بود، در صدر جدول قرار گرفت.به گزارش سیناپرس،پس از تسلا، وسایل نقلیه الکتریکی ذیل به ترتیب در رده های بعدی این مسابقه قرار گرفتند:

ون سیتروئن e-Dispatch XL

موتور سیکلت برقی Silence

رولزرویس لوناز

اسکیت بورد برقی

دوچرخه الکترونیکی Gocycle

اسکوتر برقی Perry eHopper

به گزارش سیناپرس، دلیل تنوع بسیار زیاد وسایل نقلیه مختلف الکتریکی موجود در این مسابقه، بررسی رکوردهای همزمان آن ها در پیست مسابقات فورمول یک و بررسی کاربرد و قابلیت های هر یک از این وسایل بود.

به باور کارشناسان، این رویداد ثبت رکورد به خوبی نشان داد که آخرین نسل وسایل نقلیه الکتریکی تا چه حد می‌تواند توانا، سریع و سرگرم‌ کننده باشند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها