کد خبر : 71829

فرمول یک | لوئیس همیلتون ماندنی شد

فرمول یک | لوئیس همیلتون ماندنی شد

به نظر می رسد راننده سرشناس بریتانیایی فرمول یک از بازنشستگی منصرف شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از ورزش سه، پس از آنکه لوئیس همیلتون ناکام بزرگ گرندپری ابوظبی نام گرفت، شایعات درباره بازنشستگی او و خداحافظی با فرمول 1 قوت گرفتند. این در حالی است که همیلتون با هفت عنوان قهرمانی در این مسابقات، قرارداد خود با مرسدس-ای ام جی پتروناس را تمدید کرده است.

شایعات مربوط به این موضوع پس از تقدیم عنوان قهرمانی به حریف جوان همیلتون منتشر شدند. این راننده بریتانیایی تنها یک دور با پیروزی و شکستن رکورد و کسب هشتمین عنوان قهرمانی فرمول 1 فاصله داشت اما تصمیم مدیر مسابقه باعث شد او شانسی در برابر مکس ورشتپن نداشته باشد.

ورشتاپن از لاستیک‌های تازه استفاده می‌کرد درحالی‌که لاستیک‌های هارد همیلتون بیش از 40 دور استفاده شده بودند. مرسدس امید داشت استراتژی یک پیت استاپ باعث قهرمانی خاطره‌انگیز همیلتون شود اما این استراتژی جواب نداد و آن‌ها نظاره‌گر قهرمانی ورشتاپن بودند.

 

در روزهای اخیر باره این شایعه مطرح شده است که همیلتون در حال فکر کردن به بازنشستگی و خداحافظی با مسابقاتی است که رکوردهای زیادی را در آن به ثبت رسانده است. توتو ولف مدیر تیم مرسدس هفته گذشته به بازنشستگی همیلتون اشاره داشت و همین امر گمانه‌زنی‌ها دراین‌باره را به شدت افزایش داد چنین تصمیمی می‌تواند برای مرسدس گران تمام شود زیرا ژرمن‌ها برای دو فصل دیگر روی همیلتون حساب باز کرده‌اند .

ولف گفت: « من بسیار امیدوارم که لوئیس به مسابقه دادن ادامه دهد زیرا او بهترین راننده تاریخ است.»

 

پیام توئیتری امروز مرسدس به نظر می رسد پایانی بر گمانه زنی ها باشد و نشان می دهد که همیلتون از بازنشستگی منصرف شده و فصل بعد نیز شاهد حضور او در فرمول 1 خواهیم بود:« ناملایمات باعث شکستن برخی می شود ولی برای عده ای دیگر انگیزه می شود برای شکستن رکوردها.»

این در حالی است که اکلستون مدیر سابق فرمول یک در مصاحبه اخیر خود گفته بود به این اطمینان رسیده که همیلتون بازنشسته خواهد شد و قصد بازگشت ندارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها