کد خبر : 71767

فرمول یک | بی اعتنایی همیلتون به پیغام رئیس جدید FIA

فرمول یک | بی اعتنایی همیلتون به پیغام رئیس جدید FIA

قهرمان 7 دوره فرمول یک به پیام‌های رئیس جدید و اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) توجهی نکرد.

به گزارش خودروتک به نقل از ورزش سه، محمد بن‌سلیم می‌گوید تلاش کرد تا با لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس آلمان صحبت کند اما پیام‌هایش از سوی او نادیده گرفته شد.

رئیس جدید و اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی گفت: برای همیلتون پیام‌هایی فرستادم اما فکر می‌کنم او به طور صد درصد آماده پاسخگویی نیست. ما او را سرزنش نمی‌کنیم و می‌فهمیم در چه شرایطی قرار دارد. همیلتون راننده‌ای از سطح دیگری است اما قوانینی وجود دارند که باید به آنها پایبند باشیم. در رسانه‌ها خواندم که قرار است مجازاتی علیه همیلتون اعمال کنیم اما باید بگویم که رسانه‌ها این موضوع را خیلی بزرگ کرده‌اند.

محمد بن‌سلیم افزود: نگرش خاصی به یک راننده یا تیمی خاص ندارم. قوانینی وجود دارند و همه باید آنها را رعایت کنیم و به FIA احترام بگذاریم. من هیچ‌کسی را تا زمانی که همه حقایق روشن نشوند، قضاوت نمی‌کنم. نخستین هدفم این است که اتفاق‌های آخرین گرندپری فرمول یک در ابوظبی را کشف کنم. فکر می‌کنم فقط همیلتون و تیمش می‌دانند چرا در شب مراسم جوایز سالانه فرمول یک حضور نداشتند. در نهایت ما افرادی هستیم که به فشار و استرس حساسیت نشان می‌دهیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها