کد خبر : 69347

فرمول یک | واکنش توتو ولف بعد از کاهش محبوبیت تیم مرسدس بنز

فرمول یک | واکنش توتو ولف بعد از کاهش محبوبیت تیم مرسدس بنز

رئیس مرسدس آلمان به کاهش محبوبیت این تیم در سطح جهان واکنش نشان داد.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، توتو وولف درباره بزرگترین نظرسنجی در تاریخ فرمول یک برای انتخاب محبوب‌ترین تیم و راننده این رقابت‌ها و قرار گرفتن تیم مرسدس در رده چهارم گفت: البته که می خواهم همیشه مرسدس تیم شماره یک باشد. با این وجود کاهش محبوبیت مرسدس در فرمول یک و جهان یک اتفاق طبیعی و قابل انتظار است. ما موفق شدیم هفت قهرمانی متوالی فرمول یک را به دست آوریم و این یک موفقیت بزرگ است.

رئیس مرسدس درباره انتخاب مک‌لارن از سوی هواداران فرمول یک به عنوان محبوب‌ترین این رقابت‌ها در سطح جهانی اظهار داشت: مک‌لارن عملکرد عالی از خود به نمایش گذاشت. ریکاردو و نوریس کار عالی در این تیم انجام دادند. آنها سزاوار چنین نتیجه‌ای هستند.

بر اساس نتیجه این نظرسنجی، محبوب‌ترین تیم فرمول یک بر خلاف انتظارها مک‌لارن با به دست آوردن 29.5 درصد آرای هواداران بود. تیم ردبولز اتریش هم رتبه دوم را با آرای 19.8 درصدی کسب کرد. همچنین تیم فراری ایتالیا که سال‌ها تیم نخست چنین نظرسنجی‌هایی بود در رده سوم با آرای 17.9 درصدی قرار گرفت. در این رده‌بندی مرسدس قهرمان هفت دوره اخیر فرمول یک با آرای 11.9 درصدی رده چهارم را به خود اختصاص داد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها