کد خبر : 69320

موتو جی پی | قهرمانی زودهنگام کوارتارارو در خانه

موتو جی پی | قهرمانی زودهنگام کوارتارارو در خانه

مرحله شانزدهم مسابقات موتوجی‌پی قهرمانی جهان با برتری موتورسوار تیم رپسول هوندا به پایان رسید و جام قهرمانی فصل را فابیو کوارتارارو بالای سر برد.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، شانزدهمین مرحله از فصل 2021 مسابقات موتورسواری قهرمانی جهان، موتوجی‌پی در پیست «میسانو - مارکو سیمونچلی» در شرق ایتالیا برگزار شد و با برتری مارک مارکس موتورسوار اسپانیایی تیم رپسول هوندا به پایان رسید.

پل اسپارگارو دیگر هم‌تیمی مارکس در مکان دوم این گرندپری ایستاد و انیو باستیانینی از تیم اسپونسوراما، سوم شد.

فابیو کوارتارارو موتوروسوار فرانسوی تیم مانستر یاماها که در این رقابت چهارم شد با مجموع 267 امتیاز برای نخستین بار به‌عنوان قهرمانی مسابقات موتوجی‌پی رسید.

جک میلر از تیم دوکاتی، دانیلو پتروچی از تیم KTM و خوان میر از تیم سوزوکی در دور سوم به دلیل تصادف از مسابقه خارج شدند. در ادامه، الکس مارکس و خورخه مارتین از تیم پارماک و ایکر لکیونا از KTM نتوانستند به رقابت ادامه دهند.

فرانچسکو بانیانا موتورسوار ایتالیایی تیم دوکاتی در حالی که تا دور بیست‌وسوم در مکان نخست قرار داشت از پیست خارج شد و نتوانست به خط پایان برسد.

موتور سواری , موتوجی‌پی ,

والنتینو روسی موتوروسوار ایتالیایی باسابقه تیم یاماها که در این گرندپری، دهم شد برای آخرین بار در خانه به میدان رفت. «دکتر» در پایان این فصل، بازنشسته می‌شود.

مرحله هفدهم و ماقبل پایانی مسابقات موتوجی‌پی در پیست «آلگاروه» مکزیک برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها