کد خبر : 69224

زمان سمینار آموزشی آشنایی با تیونینگ فنی خودرو

زمان سمینار آموزشی آشنایی با تیونینگ فنی خودرو

رییس کمیته تیونینگ فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری از برگزاری سمینار آموزش آنلاین "آشنایی با تیونینگ فنی خودرو" خبر داد.

به گزارش خودروتک به نقل از خبرآنلاین؛ کمیته تیونینگ فدراسیون اتومبیلرانی که از چندی قبل با حضور امیر زندی راه اندازی شد،قصد دارد سمینار آموزش آنلاین "آشنایی با تیونینگ فنی خودرو" را طی روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان ماه برگزار کند.

زندی، رییس کمیته تیونینگ فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری از برگزاری این این سمینار آموزشی به عنوان نقطه ای برای شروع فعالیت های بیشتر این کمیته خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت فدراسیون اتومبیلرانی به نشانی www.mafiri.ir و ورود به سامانه ملی اتومبیلرانی در این سمینار آموزشی که پیش نیاز ورود به دوره تخصصی هم محسوب می شود، ثبت نام نمایند. 

وی افزود: کمیته تیونینگ قرار است از این پس در بحث های آموزشی و مسابقات فعالیت خواهد کرد  چون تنها منبع و مرجع رسمی در کشور در زمینه تیونینگ خودرو همین کمیته ای است که زیر نظر فدراسیون فعالیت می کند. ما قصد داریم در بحث استانداردسازی تیونینگ نیز وارد شویم و به زودی برنامه های متنوع تری برای علاقه مندان به این رشته خواهیم داشت.

برگزاری سمینار آموزشی آشنایی با تیونینگ فنی خودرو

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها