کد خبر : 69197

فرمول یک | قهرمانی مکس ورشتپن در گرندپری آمریکا

فرمول یک | قهرمانی مکس ورشتپن در گرندپری آمریکا

مسابقه گرندپری آمریکا برگزار شد و در نهایت این مکس ورستپن بود که با عملکرد درخشان خود قهرمانی را بدست آورد.

به گزارش خودروتک به نقل از طرفداری ، گرندپری آستین آمریکا از ساعت 22:30 امشب در پیست آمریکا واقع در تگزاس آغاز شد و در پایان این مکس ورستپن از ردبول بود که با عملکرد فوق العاده خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

مکس از همان ابتدا کار را بهتر از رقبا آغاز کرد و از فرصت خوب خود در خط یک نهایت استفاده را برد و تا پایان توانست فاصله خود را با دیگر رقبا حفظ کند. مکس توانست 56 دور را زودتر از سایرین و در مدت زمان 1:34:36.552 طی کند و قهرمان گرندپری آستین آمریکا شود.

در جایگاه دوم راننده نام آشنای مرسدس قرار گرفت. لوییس همیلتون امروز نمایش خوبی از خود نشان داد اما علی رغم تلاش خود نتوانست به مکس برسد و با فاصله ای 1.333 ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت. رتبه سوم گرندپری آمریکا به دیگر راننده ردبول رسید. سرجیو پرز که روز گذشته نیز عملکرد درخشانی داشت و پس از مکس و همیلتون سوم شده بود، امروز نیز کار خود را در رتبه سوم پایان داد. چارلز لکلرک از فراری، دنیل ریکیاردو از مک لارن و والتری بوتاس از مرسدس به ترتیب در رتبه های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

در پایین جدول نهایی گرندپری آمریکا را مشاهده می کنید:‌

بدین ترتیب این گرندپری نیز به سود مکس خاتمه یافت و او فاصله خود را با لوییس همیلتون بیشتر کرد. در پایین جدول کامل امتیازی مسابقات فصل 2021 فرمول یک را مشاهده می کنید:

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها