کد خبر : 6912

فرمول یک/ مدیر مرسدس از داستان دستور تیمی روسیه می گوید

فرمول یک/ مدیر مرسدس از داستان دستور تیمی روسیه می گوید

مدیر تیم مرسدس، توتو ولف اذعان کرد که دستور تیمی برای جابجایی راننده هایش در گرندپری روسیه و تقدیم کردن پیروزی به لوئیس همیلتون برای او دلخراش بوده است.

به گزارش خودروتک، لوییس همیلتون از لحظه آغاز رقابت روسیه والتری بوتاس را تعقیب می کرد اما پس از پیت استاپ لوییس و نزدیک شدن سباستین فتل به وی، دستور تیمی صادر شد و بوتاس جایگاه خود را به مرد بریتانیایی تقدیم کرد. در ادامه رقابت، تیم رغبتی به پس دادن جایگاه به بوتاس نداشت تا در نتیجه آن، لوییس جایگاه خود در میان رانندگان را مستحکم تر کند و پیشتاز رقابت قهرمانی باشد. ولف گفت: ما مجبور بودیم این دستور تیمی وحشتناک را اجرا کنیم. پیروزی این مسابقه برای والتری بود اما به منظور جمع آوری امتیاز مناسب برای لوئیس، دستور جابجایی جایگاه دادیم.

این چیزی است که هیچ کس دوست ندارد و شما می توانستید در صورت ها ببینید که هیچ کس از جمله خود من از این وضعیت خوشحال نیستیم و این مورد بر ضد تمام اصول مسابقه ای و شاید بهترین فرد باید برنده می شد.

توتو ولف، لوییس همیلتون و والتری بوتاس

مرد اتریشی همچنین افزود که قلب او از این اتفاق شکست اما آن ها باید برای رقابت با فراری فاصله شان را افزایش می دادند: هنگامی که والتری کنار گذاشته شد، قلب من شکست و احساس او را درک کردم زیرا واقعا وحشتناک بود.

اما این ورزش گاهی اوقات می تواند بی رحمانه باشد و این یکی از آن لحظات بود. اما در آن موقع ما با فراری رقابت سختی داشتیم و نباید امتیاز از دست می دادیم.

والتری بوتاس مقاوم دوم گرندپری چین - 2018

والتری بوتاس

والتری بوتاس نیز درباره ی این اتفاق گفته بود: من از تیم انتظاری ندارم و می خواهم وقتی برنده شوم که آن را در یک مسابقه تمیز بدست آورده باشم. به عنوان یک فرد، به عنوان یک ورزشکار، این ایده آل نیست.

منبع: فرمول یک ایران

پذیرش این موضوع سخت است اما من یکی از بازیکن های این تیم هست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها