کد خبر : 65853

فرمول یک | تصادف همیلتون و ورشتپن وارد فاز جدید شد

فرمول یک | تصادف همیلتون و ورشتپن وارد فاز جدید شد

حادثه به وجود آمده میان مکس ورشتپن و لوییس همیلتون ضرر سنگینی به ردبول زد.

به گزارش خودروتک به نقل از طرفداری، هفته گذشته بود که در گرندپری بریتانیا تصادفی بین مکس ورشتپن و لوییس همیلتون رخ داد. موضوعی که باعث شد مکس به طور کلی از مسابقه کنار برود و البته پنالتی ده ثانیه ای نیز نصیب همیلتون شد. اکنون با گذشت یک هفته از آن حادثه، کریستین هورنر، مدیر ردبول از ضرر هنگفتی که به این کمپانی و ماشین مکس وارد شده خبر داده است.

هورنر همچنین اظهار کرده که همچنان پیگیر حادثه رخ داده هستند و درخواست بازبینی مجازات و صحنه را علیه همیلتون و مرسدس ارائه کرده اند. هورنر در بخش دیگری از اظهاراتش از هزینه بالایی که ردبول باید تقبل کند صحبت کرد.

وی در این خصوص گفت:این حادثه ضرری 1.8 میلیون دلاری (1.3 میلیون پوند) برای ما به همراه داشته که با توجه به سقف بودجه محدودی که در فرمول یک داریم، ضرر زیادی برای ما خواهد بود.

گفتنی است، امسال اولین سال در تاریخ فرمول یک است که هزینه های کمپانی ها محدود شده و هر تیم می تواند فقط تا سقف 145 میلیون دلار در فصل هزینه کند. هورنر در بخش دیگری از صحبت هایش نیز به صدمه های وارده به ماشین مکس پرداخت و از مسئولان فرمول یک خواست تا بررسی دقیق تری نسبت به این اتفاق داشته باشند. در هرحال چیزی تا گرندپری مجارستان نمانده و مشخص نیست تکلیف شکایت ردبول از مرسدس به کجا کشیده می شود.

گرندپری مجارستان یکشنبه، 10 مرداد 1400 برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها