کد خبر : 64295

فرمول یک | همیلتون منتظر یک باخت دیگر است

فرمول یک | همیلتون منتظر یک باخت دیگر است

لوییس همیلتون، راننده هفت بار قهرمان جهان مرسدس، نگران است که بار دیگر برابر مکس ورستپن، راننده جوان ردبول، شکست بخورد.

به گزارش خودروتک به نقل از ورزش سه، لوییس همیلتون در آستانه دو گرندپری پیاپی اتریش نگران تهدیدی است که از جانب ورستپن و تیم ردبول متوجه او و مرسدس است.

راننده تشنه قهرمانی جهان ردبول هفته گذشته در گرندپری فرانسه یک پیروزی درخشان و به یادماندنی را با کمک استراتژی هوشمندانه تیمش به دست آورد.

این سومین پیروزی ورستپن در این فصل بود که موجب شد پس از هفت مسابقه از این فصل او در صدر جدول قهرمانی جهان راننده ها فاصله اش با همیلتون در رده دوم را به 12 امتیاز افزایش دهد.

 

در آستانه گرندپری استرین که از فردا و با آغاز تمرین اول از ساعت 14 استارت خواهد خورد، همیلتون گفت: "این پیستی است که با مسیرهای مستقیمی طولانی که دارد قدرت زیادی را می طلبد، بنابراین ممکن است باز هم شاهد چیزی مشابه هفته پیش باشیم مخصوصا با توجه به سرعتی که ردبول در مسیرهای مستقیمی دارد.

سه روز فرصت داریم تا ببینیم می توانیم تغییری ایجاد کنیم و بهتر شویم. شاید اگر هر چه که هست را به حد اعلای توان خود برسانیم، بتوانیم رقابت نزدیکی با آنها داشته باشیم."

 

 

ورستپن که در گرندپری فرانسه مسابقه را از پل پوزیشن استارت زد، در پیست ردبول رینگ اتریش شاهد حضور هزاران هوادار هلندی خود خواهد بود که به اسپیلبرگ سفر کرده اند تا پس از یک سال وقفه بار دیگر با تشویق های پرشور خود قدرت ارتش نارنجی را به رخ بکشند و از راننده محبوب‌شان حمایت کنند.

ورستپن که در گذشته دو بار در اتریش پیروز شده است، گفت: "من خیلی مشتاق این مسابقه هستم چون برای من مثل یک گرندپری خانگی است.

ما در گذشته در اینجا نتایج خوبی گرفته ایم اما این به آن معنا نیست که امسال هم موفقیت ما تضمین شده است. من انتظار دارم که بار دیگر مسابقه بسیار نزدیکی داشته باشیم."

تیم ردبول در حالی پا به گرندپری استرین می گذارد که به لطف پیروزی مکس  در گرندپری فرانسه و سبقت سرجیو پرز، راننده دوم‌شان از والتری بوتاس، دیگر راننده مرسدس، که او را به سکوی سوم مسابقه رساند، اکنون در جدول قهرمانی تیم ها با 37 امتیاز بیشتر از مرسدس پیشتاز است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها