کد خبر : 63569

فرمول یک | کری سنگین ورشتپن برای همیلتون

فرمول یک | کری سنگین ورشتپن برای همیلتون

مکس ورستپن می‌گوید که در صورتی که با ماشین‌های مشابه مسابقه دهند، لوییس همیلتون را شکست خواهد داد.

به گزارش خودروتک به نقل از ورزش سه، مکس ورستپن در بیشتر دورهای گرندپری آذربایجان پیشتاز مسابقه بود و اگر با بدشانسی در پنج دور مانده به پایان لاستیکش نمی‌ترکید، مسابقه را برده بود.

همیلتون پس از مسابقه گفت که پیشتازی ورستپن به دلیل سریع‌تر بودن ماشین ردبول در پیست‌های خیابانی است.

ورستپن نیز به سرعت پاسخ همیلتون را داد و گفت: "اگر من هم بودم همین را می‌گفتم. به نظرم اگر من با ماشین او رانندگی می‌کردم باز هم دو دهم ثانیه سریع‌تر بودم. اهمیتی نمی‌دهم که او چه می‌گوید.

 

 

به نظر می‌رسد که ما در پبست‌های خیابانی نسبت به مرسدس دست بالا را داریم. به همین دلیل بود که من دوست داشتم در این پیست‌ها امتیازات بیشتری کسب کنم.

البته اینکه همیلتون امتیازی نگرفت تفاوت ایجاد می‌کند، اما من ترجیح می‌دادم پیروز شوم.

مطمئنم که در پیست‌های معمولی داشتن مسابقه‌ای مثل این که در باکو داشتیم خیلی سخت‌تر می‌شود. ماشین ما خیلی عالی بود اما صادقانه بگویم در پیست‌های نرمال من انتظار یک مرسدس بسیار قدرتمند را دارم‌.

 

 

درباره این فرصتی که از دست رفت و بدون امتیاز ماندم خیلی ناراحتم. ما در طول فصل و مخصوصا وقتی به پیست‌های عادی بازگردیم به آن امتیازات احتیاج خواهیم داشت.

همه سعی می‌کنند بهترین تلاش خود را انجام دهند، درست است؟ نمی‌خواهم بگویم که همیلتون چون زیر فشار است اشتباه می‌کند. همه در تلاشند که حداکثر بهره را از هر موقعیتی ببرند، از جمله خودم.

لوییس امسال باید نه فقط با هم‌تیمی خود بلکه با یک تیم دیگر مبارزه کند. این یک بُعد اضافی به ماجرا می‌دهد و من فکر می‌کنم این موضوع برای این ورزش مفید است."

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها