کد خبر : 6326

موتو جی پی/ والنتینو روسی به پایان خط رسیده است؟

موتو جی پی/ والنتینو روسی به پایان خط رسیده است؟

آلبرتو پویگ مدیر تیم موتوجی پی رپسول هوندا می گوید که برای ولنتینو روسی پذیرش این موضوع که او در حال حاضر برترین موتورسوار نیست، بسیار سخت است.

به گزارش خودروتک، موتورسوار یاماها با کسب هفت عنوان قهرمانی، نام خود را برای همیشه به عنوان یکی از اسطورهای موتورسواری جهان در تاریخ ثبت کرده است اما او از 2010 نتوانسته به تعداد قهرمانی های خود اضافه کند. پویگ که مدیریت هوندا را از 2010 بر عهده گرفته، تیمش در شش سال به همراه مارک مارکز (5) و کیسی استونر (1) قهرمان شده است. او درباره ی روسی گفت: ولنتینو یک موتورسوار فوق العاده بوده است و برای او احترام زیادی قائل هستم.

در این سن 39 سالگی، او هنوز تمایل و استعداد سریع رفتن را دارد اما نمی خواهد بپذیرد که دیگر نمی تواند پیروزی کسب کند. اما زمان پذیرفتن این موضوع که دورانش به پایان رسیده برای او سخت خواهد بود. گاهی اوقات روش هایی که او در حال حاضر استفاده می کند درست نیست.

من هیچ وقت مارکز را خارج از مسیر مسابقه ای نمی بینم که بخواهد از روی بدخواهی کاری با روسی انجام دهد و همه ی آن ها اتفاقات مسابقه ای بوده است.

من به روسی احترام می گذارم اما هر چیزی در زندگی زمانی دارد و این گونه به نظر می رسد یا خیر اما مارکز در حال حاضر مرد شماره یک [موتوجی پی] است.

مارک مارکز و ولنتینو روسی

رئیس هوندا در ادامه در ستایش مارکز افزود: مارک مانند یک سوپراستار نقش بازی نمی کند و هیچ وقت تظاهر نمی کند که شخص دیگریست. او برای گوش دادن، یادگیری و احترام فروتنی و کنجکاوی دارد.

وقتی سوار موتور می شود واقعا یک قاتل است و این چیزی است که او باید باشد. او یک ماشین است که برای رفتن با حداکثر سرعت برنامه ریزی شده است. یک چیز تمام و کمال و بدون نقص وجود ندارد اما او به این مهم بسیار نزدیک است. با توجه به سن او، هنوز جای رشد دارد.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها