کد خبر : 5990

فرمول یک/ سباستین فتل تنها راننده ای که در هیچ شبکه اجتماعی نیست

فرمول یک/ سباستین فتل تنها راننده ای که در هیچ شبکه اجتماعی نیست

سباستین فتل تنها راننده ی فرمول یک است که هیچ حضوری در رسانه های اجتماعی حال حاضر ندارد و راننده ی آلمانی معتقد است که سیستم عامل های مختلف بیشتر از اینکه برای ارائه اطلاعات ساخته شده باشند، برای سرگرمی هستند.

به گزارش خودروتک، انقلاب دیجیتال، جهان را تغییر داده است؛ از جامعه گرفته تا کسب و کار و به همین دلیل دسترسی به اطلاعات درست و حتی غلط در حال حاضر بسیار آسان و سریع است.

برای یک راننده، حساب های فیس بوک، توییتر و اینستاگرام یکی از ابزارهای تبلیغاتی هستند.

سباستین فتل و کیمی رایکونن

سباستین فتل و کیمی رایکونن

حتی کیمی رایکونن که رابطه ی خوبی با رسانه ها ندارد، این موضوع را پذیرفت و یک حساب برای خودش ایجاد کرد اما فتل هنوز متقاعد نشده تا حساب اینستاگرام یا توییتر داشته باشد: این پلتفرم ها دقیقا متفاوت با آن چیزی است که ادعا می کنند، آن ها یک تصویر واقعی را نشان نمی دهند. اگر شما میلیون ها فالوور داشته باشید آن وقت عکسی از شما بدون سانسور پخش نمی شود.

مثل این است که بگویید که می توانید مخاطبانتان را از تلویزیون بشناسید و کاربرها چیزی یاد نمی گیرند و فقط به دام دسته ای از سرگرمی ها می افتند.

من نیازی به برقراری ارتباط ندارم. چرا باید به مردم بگویم که من در حال حاضر کجا هستم؟ البته نمی خواهم از کسی که این کار را می کند انتقاد کنم.

هرکس آزادی دارد آنچه را که می خواهد انجام دهد، اما من بخشی از این بازی ها نیستم.

سباستین فتل – بازی فوتبال خیریه ای به یاد شوماخر

بسیاری از راننده ها از جمله مکس ورشتپن در اوقات فراغت خود از پلی استیشن برای بازی های شبیه ساز رانندگی استفاده می کند، آیا این موضوع به او در مسابقات کمک می کند؟ فتل درباره ی استفاده از تکنولوژی گفت: این بی معنی است، پس من باید الان یک بازیکن فوتبال باشم. چون چیزی که در پلی استیشن بازی می کنم فوتبال است.

این مورد هنوز به من کمکی نکرده، یا هر کسی که همیشه جیمز باند را تماشا می کند، باید مامور مخفی متولد شود.

از لحاظ ورزشی، قدرت کامپیوترها به ما کمک زیادی می کند، [با کمک کامپیوترهاست] که ما می توانیم چنین ماشین هایی که الآن داریم را بسازیم.

به طور کلی، من در مورد کل این مبحث بسیار تردید دارم. در نهایت هر کس باید برای خود تصمیم بگیرد که چقدر می خواهد بخشی از این دنیای دیجیتال باشد.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها