کد خبر : 55027

میک شوماخر، پسر مایکل شوماخر بزرگ در راه فرمول یک

میک شوماخر، پسر مایکل شوماخر بزرگ در راه فرمول یک

میک شوماخر، راننده جوان فرمول دو و پسر اسطوره فرمول یک، با سرعت پیشرفت کرده و پس از قهرمانی در این دسته به فرمول یک خواهد رفت.

به گزارش خودروتک به نقل از خبرورزشی، میک شوماخر، پسر راننده افسانه‌ای فرمول یک جهان میشائیل شوماخر، خاطرات دوران پرافتخار پدرش را با یک قهرمانی در رقابت‌های فرمول دو زنده کرد. او حالا در آستانه ورود به رقابت‌های حرفه‌ای فرمول یک قهرمانی جهان است. 

میک قهرمانی خود را با کسی جشن گرفت که پیش از این همواره به پدرش تبریک می‌گفت و پس از قهرمانی‌ها کنار او بود. ۲۰ سال بعد از آنکه میشائیل شوماخر اولین قهرمانی خود را در رقابت‌های فرمول یک به عنوان راننده تیم فِراری به دست ‌آورد، پسر ۲۱ ساله‌اش، در رقابت‌های فرمول دو به عنوان ستاره ظاهر شد و در بحرین جشن قهرمانی گرفت. راننده جوان تیم فراری که ظاهری کاملاً شبیه پدرش دارد و با لباس‌هایی شبیه او نیز رانندگی می‌کند، با ۱۴ امتیاز اختلاف نسبت به نفر دوم در بحرین عنوان قهرمانی را به دست ‌آورد. 

اما در شبکه‌های اجتماعی عکس میک شوماخر در کنار روس براون، مدیر فنی رقابت‌های فرمول یک که به او تبریک می‌گوید سوژه شده است چراکه این عکس بسیار شبیه عکسی است که در آن همین‌ فرد به میشائیل شوماخر در حال تبریک گفتن در سال‌های گذشته است. براون در بسیاری از سال‌هایی که میشائیل فعالیت می‌کرد نیز همین پست را داشت. همچنین عکسی دیگر از میک در کنار پدرش میشائیل هم در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که هر دوی آنها را در ماشین مسابقه نشان می‌دهد در حالی که میک در دوران کودکی خود بوده است. یکی از هواداران فرمول یک در این مورد گفته: «هم خیلی خوشحالیم و هم خیلی احساس غرور می‌کنیم، چون اسم شوماخر دوباره به رقابت‌های فرمول یک برگشته است. تبریک به میک، پدرت به تو افتخار خواهد کرد.»

قهرمانی میک شوماخر در فرمول دو

میشائیل شوماخر سال‌هاست که در اثر سانحه‌ای که در پیست اسکی برای او رخ داد در حالت نیمه هوشیار در بستر بیماری به سر می‌برد. جین تات، رئیس رقابت‌های فرمول یک، ماه گذشته گفته بود که شوماخر بزرگ می‌تواند عملکرد تحسین‌برانگیز پسر جوانش را از خانه و در بستر خود تماشا کند و خودش هم هوادارانش را امیدوار کند که هرچه زودتر به زندگی عادی برمی‌گردد. شوماخر در سال ۲۰۱۳ دچار این سانحه عجیب شد. میک شوماخر از اینکه قهرمانی در مسابقات فرمول دو را به دست ‌آورد، بسیار هیجان‌زده بود: «هنوز هم احساسی شبیه یک قهرمان را ندارم و آن را درک نکرده‌ام. به نظرم چد روزی زمان می‌برد تا به درستی بفهمم چه اتفاقی افتاده است.» میک فعالیت در رانندگی حرفه‌ای را از سال ۲۰۱۵ شروع کرد و خیلی زود با تیم پرما درخشید و به مدارج بالاتر رسید. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها