کد خبر : 5054

موتو جی پی/ ناکاگامی: خودم هم از اولی، شوکه شدم

موتو جی پی/ ناکاگامی: خودم هم از اولی، شوکه شدم

تاکاکی ناکاگامی گفت که انتظار قرار گرفتن در رده نخست دومین روز تست خرز را نداشته اما معتقد است که این رده ها اهمیت چندانی ندارد زیرا فقط تست است.

به گزارش خودروتک، ناکاگامی در روز دوم و پایانی تست موتوجی پی خرز با ثبت زمان 1:37.945 در رده ی نخست قرار گرفت و مارک مارکز نیز با اختلاف اندک 0.025 ثانیه ای در رده دوم ایستاد.

ماوریک وینالس موتورسوار یاماها مانند روز گذشته در جایگاه چهارم قرار گرفت و هم تیمی مارکز، خورخه لورنزو نیز زمان چهارم را به ثبت رساند.

جدول تست موتوجی پی خرز 2018

جدول تست موتوجی پی خرز 2018

ناکاگامی با موتور RC213V 2018 در فصل آینده موتوجی پی با تیم ال سی آر خواهد بود. البته کال کراچلو نیز به دلیل مصدومیت در مسابقه استرالیا  در تست های پایانی فصل شرکت نداشته است.

او درباره ی روز دوم تست گفت: البته من خوشحالم که فصل را اینگونه به پایان رساندم. انتظار رده اول را نداشتم البته این فقط تست است و نمی دانیم که موتورسواران دیگر چقدر از قدرت موتور خود را به نمایش گذاشتند.

بعضی ها 100% و بعضی 80% اما در پایان روز ما با 1:37 بهترین زمان را داشتیم. در بعضی سکتورها من قوی تر از مارکز بودم اما در سکتور سه او بهترین بود و دو دهم سریعتر از من بود. اما می خواهم دیتای بدست آمده را نگاه بیاندازم تا استایل موتورسواری را مقایسه کنم.

خورخه لورنزو و مارک مارکز - تست خرز 2018

خورخه لورنزو و مارک مارکز – تست خرز 2018

آیا ممکن است که چنین عملکردهایی باعث شود تا هوندا حمایت بیشتری را از او در 2019 داشته باشد: البته، شاید اولویت اول من رفتن به رپسول هوندا باشد اما اگر مسابقات خوبی داشته باشیم شاید بعضی گزینه ها به سمت ما بیاید. اما به هر حال، در حال حاضر من واقعا از پکیج موتور 2018 خوشحالم.

می دانم که مارکز، لورنزو و کراچلو از موتور 2019 استفاده می کنند اما مانند فصل 2017-2018 که فاصله ی زیادی بین موتورها بود، 2018-2019 این فاصله بسیار نزدیک است. پس ما به آینده امیدواریم.

منبع: فرمول یک ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها