کد خبر : 50428

سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی معرفی شد

سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی معرفی شد

وزارت ورزش و جوانان شهزاد کیانی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی معرفی کرد

به گزارش خودروتک ، پس از استعفای مازیار ناظمی از سرپرستی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به علت ثبت نام در انتخابات، وزارت ورزش و جوانان ، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان شهزاد کیانی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی معرفی کرد. 

بر این اساس جلسه معارفه سرپرست جدید فدراسیون با حضور خسروی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و علیرضا باقری کارشناس دفتر امور مشترک فدراسیون ها به عنوان نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، شهزاد کیانی، مازیار ناظمی، فیروزه سید مهدی و پرسنل اداری فدراسیون برگزار شد و پس از سخنان ناظمی، خسروی و  کیانی متن حکم دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به شهزاد کیانی توسط باقری قرائت و توسط خسروی تحویل وی شد. 

متن حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای شهزاد کیانی

با توجه به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی و به استناد اختیارات مندرج در ذیل ماده ۱۰ اساسنامه فدراسیون های ورزشی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب می شود.

شایسته است ضمن انجام امور جاری فدراسیون، با هماهنگی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اقدام نمایید.

توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

مسعود سلطانی فر

شهزاد کیانی که ۱۲ سال است که به عنوان دبیرکل فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی فعالیت می کند، سوابقی چون مدیریت تربیت بدنی شمیرانات، معاونت اداره کل تربیت بدنی استان های ایلام و تهران، ، سرپرستی باشگاه پیکان را در پرونده کاری و حرفه ای مدیریتی خود دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها