کد خبر : 4836

جزئیات رالی خانوادگی فرهنگی، ورزشی تهران کاشان

جزئیات رالی خانوادگی فرهنگی، ورزشی تهران کاشان

ششمین مرحله رالی فرهنگی، ورزشی و خانوادگی با حضور ۴۸ خودرو از استانهای سراسر کشور طی روزهای اول و دوم آذرماه برگزار شد.

به گزارش خودروتک، به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، این رالی در دو کلاس همگانی و بانوان برگزار و شرکت کنندگان در مسیر ۹۰۰ کیلومتری تهران - متین آباد کاشان و بالعکس، طی دو روز بر اساس قوانین رالی های خانوداگی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان به ۱۰ شرکت کننده برتر کلاس همگانی و ۵ شرکت کننده برتر کلاس بانوان، هدایای نقدی و غیر نقدی توسط فدراسیون و حامیان مالی مسابقه، اهدا شد.

بر اساس این گزارش محل اقامت شرکت کنندگان کمپ کویری متین آباد بود که توسط عوامل اجرایی مسابقات آماده و مهیا شده بود. همچنین تعداد ۱۰ خودرو نیز از استانهای تهران، فارس، اصفهان، و قزوین جهت داوری و کنترل در مسیر مسابقه حضور داشتند.

شایان ذکر است ​در این رالی فرهنگی، ورزشی حفظ و صیانت از محیط زیست و طبیعت در دستور کار بود، که با برنامه ریزی به عمل آمده شرکت کنندگان در رالی  ضمن رعایت حفظ محیط زیست، به کاشت بذر در محل های از پیش ​تعیین اقدام کردند.

مراسم ​اختتامیه عصر جمعه با حضور پیشکسوتان و قهرمانان ورزش اتومبیلرانی در محل هتل پارسیان اوین تهران برگزار و هدایای نفرات برتر این رالی به آنان اهدا شد. نفرات برتر کلاس همگانی و بانوان از سوی کمیته رالی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به شرح زیر اعلام شدند.

کلاس همگانی:

مقام اول، تیم آقایان مازیار حسین زاده و سیامک اقدسی

مقام دوم، تیم آقایان فرامرز فلسفی و محمودرضا عبادیان

مقام سوم، تیم آقایان سعید احمد پور و عباس قیصر

 کلاس بانوان:

مقام اول، تیم خانمها ثمینا صامت و فاطمه جعفری

مقام دوم، تیم خانمها زهرا کریمی و آزاده روشن

مقام سوم، تیم خانمها زهره علیوند و صفورا احمدی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها